AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Hei! Jeg la an på ei dame som er bekjent av meg. Det skjedde IRL og det var bare oss to til stede. Ble avvist med "at jeg ikke er hennes type". Jeg er litt rusten, hva betyr dette nå igjen? Kanskje flere ting, men hva tror dere? Anonymkode: dd576...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Det betyr at du ikke er hennes type, altså at hun ikke er interessert i deg på den måten. Anonymkode: 7d9d2...e36 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Det betyr at du ikke er hennes type. Altså hun synes ikke du er tiltrekkende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 At du ikke er hennes type. Hvorfor betyr det noe at det bare var dere to tilstede? Anonymkode: 6625d...43d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreator Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) Det er den snilleste formen for avvisning man kan få, og du bør være takknemmelig. Det du ikke bør gjøre er å spørre hva som er galt med deg (ikke her, og definitivt ikke henne). Hvis du på død og liv skal gjøre noe med deg selv, forsøk å gjøre deg til en bedre utgave av deg selv, en DU liker ennå bedre enn i dag. Selvtillit er den beste valutaen du kan ha i datinggamet. Så handler det bare om å finne noen som liker DEG. Dvs noen som mener at akkurat du er hennes type. Endret 27. januar 2019 av Kreator 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 Nei, det betyr ingenting. Vet ikke hvorfor jeg nevnte det. Ville riktignok presisere at det skjedde IRL og ikke var nettdating. C'est la vie Anonymkode: dd576...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 Life sucks hvert fall Anonymkode: dd576...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. januar 2019 #8 Del Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det betyr ingenting. Vet ikke hvorfor jeg nevnte det. Ville riktignok presisere at det skjedde IRL og ikke var nettdating. C'est la vie Anonymkode: dd576...cd9 Ja, det er jo en uvanlig praksis nå i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Del Skrevet 27. januar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg la an på ei dame som er bekjent av meg. Det skjedde IRL og det var bare oss to til stede. Ble avvist med "at jeg ikke er hennes type". Jeg er litt rusten, hva betyr dette nå igjen? Kanskje flere ting, men hva tror dere? Anonymkode: dd576...cd9 Kanskje fordi hun syntes du var litt dum? Serr, hva var det du ikke skjønte med det hun sa? Anonymkode: 76838...ad2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. januar 2019 #10 Del Skrevet 27. januar 2019 Det betyr bare at du ikke var hennes type, du må slutte å overtenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Del Skrevet 27. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Life sucks hvert fall Anonymkode: dd576...cd9 26 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det betyr ingenting. Vet ikke hvorfor jeg nevnte det. Ville riktignok presisere at det skjedde IRL og ikke var nettdating. C'est la vie Anonymkode: dd576...cd9 Hvor gammel er du? Anonymkode: 348ee...742 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Del Skrevet 27. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje fordi hun syntes du var litt dum? Serr, hva var det du ikke skjønte med det hun sa? Det jeg ikke skjønte var vel hva hun la i "ikke hennes type". Er jeg for stygg, en taper, eller mente hun at det var en mismatch basert på personlighetskarakteristika Jeg tror ikke hun synes jeg var dum, for huet jeg har fått er en av få ting jeg ikke tror det er noe særlig å utsette på Anonymkode: dd576...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Del Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gammel er du? Anonymkode: 348ee...742 29 Anonymkode: dd576...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. januar 2019 #14 Del Skrevet 27. januar 2019 27 minutter siden, Kreator skrev: Det er den snilleste formen for avvisning man kan få, og du bør være takknemmelig. Det du ikke bør gjøre er å spørre hva som er galt med deg (ikke her, og definitivt ikke henne). Hvis du på død og liv skal gjøre noe med deg selv, forsøk å gjøre deg til en bedre utgave av deg selv, en DU liker ennå bedre enn i dag. Selvtillit er den beste valutaen du kan ha i datinggamet. Så handler det bare om å finne noen som liker DEG. Dvs noen som mener at akkurat du er hennes type. Ikke snakk om. Vet om en bedre avvisning som at en ikke er interessert i noe romantisk. Det er den beste avvisningen, og ikke at en er feil "type". Da går det på deg som person, og det gjør ikke det at du vil være singel osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. januar 2019 #15 Del Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke skjønte var vel hva hun la i "ikke hennes type". Er jeg for stygg, en taper, eller mente hun at det var en mismatch basert på personlighetskarakteristika Jeg tror ikke hun synes jeg var dum, for huet jeg har fått er en av få ting jeg ikke tror det er noe særlig å utsette på Anonymkode: dd576...cd9 Det går sikkert på verdier og holdninger. Stil. Whatever. Du trenger ikke være "feil". Hun har bare en annen smak. Og ps. Hun kan like deg selv om hun ikke ser noe romantisk ifb med deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 27. januar 2019 #16 Del Skrevet 27. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke skjønte var vel hva hun la i "ikke hennes type". Er jeg for stygg, en taper, eller mente hun at det var en mismatch basert på personlighetskarakteristika Jeg tror ikke hun synes jeg var dum, for huet jeg har fått er en av få ting jeg ikke tror det er noe særlig å utsette på Anonymkode: dd576...cd9 Du får det ikke til å koke i henne. Det er noe dyrisk tiltrekning som ikke er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Del Skrevet 27. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: 29 Anonymkode: dd576...cd9 Ok. Snakker du slik du skriver? Det er mange som synes det er turn off med internetspeak: IRL, Life sucks osv. Anonymkode: 348ee...742 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalloILuken13 Skrevet 27. januar 2019 #18 Del Skrevet 27. januar 2019 Nei, jeg bruker ingen akronymer i muntlig tale. Jeg er belest og kan formulere meg godt. SÅ DEN tror jeg ikke det var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #19 Del Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, HalloILuken13 said: Nei, jeg bruker ingen akronymer i muntlig tale. Jeg er belest og kan formulere meg godt. SÅ DEN tror jeg ikke det var Ok. VI blir alle avvist. Ikke tenk mer på henne. Anonymkode: 348ee...742 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2019 #20 Del Skrevet 27. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke skjønte var vel hva hun la i "ikke hennes type". Er jeg for stygg, en taper, eller mente hun at det var en mismatch basert på personlighetskarakteristika Jeg tror ikke hun synes jeg var dum, for huet jeg har fått er en av få ting jeg ikke tror det er noe særlig å utsette på Anonymkode: dd576...cd9 Det store flertallet av menn i verden er ikke min type. Det betyr ikke at verden ikke er full av flotte, smarte, snille menn som det rent objektivt ikke er noe som helst i veien med, de har bare ikke det lille udefinerbare noe som får det til å krible i meg. På samme måte som de fleste av dem neppe ville anse meg som kvinnen de drømmer om å tilbringe livet med, uten at jeg tar det så personlig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå