AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #21 Skrevet 28. januar 2019 18 minutter siden, Tatja skrev: 😊Hvor stort er det totalt? Bra 110, p-rom 105. Uteboden er på 5 kvadratmeter. Anonymkode: 8bef1...3db
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #22 Skrevet 28. januar 2019 Meg med plantegningen igjen. Ville bare si at i det gamle huset hadde vi mye "bortkastet" areal som f.eks vaskerom. Der ble alt stuet inn og glemt, selv om det var nyoppusset med kjøkkenbenk og skap, og et nydelig vaskerom. Var gøy å innrede det, men ble bare kaos etterhvert. Nå har vi bad med vaskemaskin og tørketrommel, og jeg er mye flinkere til å ta unna kleshaugen nå. Da vi hadde vaskerom ble klesvask glemt, fordi vi ikke trengte å gå inn der. Vi hadde også atskilt kjøkken i gamlehuset, og brukte mye plass på det. Nå har vi som du ser åpen løsning, og god plass til langbord. Man ser bedre unger som leker mens man lager mat eller vasker opp. Og vi oppholder oss mer på kjøkkenet enn det vi gjorde før, noe som fører til bedre orden på kjøkkenbenken. Gamle huset mistet også plass pga to trapper, nå har vi bare en. Anonymkode: 8bef1...3db
Tatja Skrevet 28. januar 2019 Forfatter #23 Skrevet 28. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg med plantegningen igjen. Ville bare si at i det gamle huset hadde vi mye "bortkastet" areal som f.eks vaskerom. Der ble alt stuet inn og glemt, selv om det var nyoppusset med kjøkkenbenk og skap, og et nydelig vaskerom. Var gøy å innrede det, men ble bare kaos etterhvert. Nå har vi bad med vaskemaskin og tørketrommel, og jeg er mye flinkere til å ta unna kleshaugen nå. Da vi hadde vaskerom ble klesvask glemt, fordi vi ikke trengte å gå inn der. Vi hadde også atskilt kjøkken i gamlehuset, og brukte mye plass på det. Nå har vi som du ser åpen løsning, og god plass til langbord. Man ser bedre unger som leker mens man lager mat eller vasker opp. Og vi oppholder oss mer på kjøkkenet enn det vi gjorde før, noe som fører til bedre orden på kjøkkenbenken. Gamle huset mistet også plass pga to trapper, nå har vi bare en. Anonymkode: 8bef1...3db Mye nyttig for meg her. Tror dette går bra, med litt planlegging og tiden til hjelp. Takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå