slit Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Har en Singer Confidence som jeg fikk i februar i fjor. Den har fungert kjempe fint, men her om dagen krølla undertråden seg og spolen hoppa litt rundt i spolehuset. etter at jeg åpnet opp og fiksa, gjorde rent og skulle til å sy igjen, ville ikke maskinen ta med seg undertråden... har prøvd å bytte nåler og prøvd forskjellige tråder og spoler til undertråden. Noen som veit hva som kan være galt? Blir så frustrert at jeg snart kaster maskinen ut av vinduet 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Med symaskinen, når det er noe tull med undertråd - er årsaken oftest feil med tråding av overtråd. Så ta og tre om maskinen, og sjekk at tråden går langt nok imellom «diskene» oppe. Husk å tre maskinen med foten oppe. Da løsner trådspeninga og det går an å tre om maskinen. Det funker ikke å tre om når foten er nede. Anonymkode: 3f284...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slit Skrevet 27. januar 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Har gjort dette hundre ganger, uten at det fungerer🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 1 time siden, slit skrev: Har gjort dette hundre ganger, uten at det fungerer🤯 Bruksanvisningen er en fin ting å finne frem. Les den og fokuser på feilsøkingsdelen. Finner du ikke ut av saken så lever maskinen inn der den er kjøpt og påberop deg reklamasjon! Anonymkode: c6831...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Del Skrevet 29. januar 2019 Har du satt i spolen rett vei? Det er vanligvis problemet for meg når jeg får problem med undertråden. Anonymkode: c65d7...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå