Gå til innhold

Snekkerbukse


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Fant en kul snekkerbukse på HM :) Er jeg helt på trynet som elsker buksen? Bruker ofte trange jeans så en mer comfy bukse var kjærkommen.

Hva synes dere om dette plagget? Nb jeg er en godt voksen dame så ser jo selv litt det komiske i å bruke et slikt plagg, men jeg er slank så synes det ser ok ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snekkerbukse passer til små barn, og det er det. Er man voksen er det bare rart, uansett kroppsfasong. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint å behagelig å gå med. Srlv om man ikke skal bruke den når man bygger hus. 

Anonymkode: f70e6...ae9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst dei er kule 🥰 skal kjøpe Tommy hilfiger si i vår ☺️

Anonymkode: fb1e8...63e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes snekkerbukse er stilig da den er litt annerledes. Fantastisk deilig å gå med  , strammer ikke et eneste sted. Liker godt Lee snekkerbukse, de sitter bra på😄

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 16.45, Raggy skrev:

Fant en kul snekkerbukse på HM :) Er jeg helt på trynet som elsker buksen? Bruker ofte trange jeans så en mer comfy bukse var kjærkommen.

Hva synes dere om dette plagget? Nb jeg er en godt voksen dame så ser jo selv litt det komiske i å bruke et slikt plagg, men jeg er slank så synes det ser ok ut

Jeg glemte å si at det er rå stilig med snekkerbukse på voksne hvis en er slank da. Jeg synes du bør kjøpe deg snekkerbukse. Husk at mange ville sikkert hatt snekkerbukse selv bare at de ikke tør kjøpe. Tidlig på 2000 tallet hadde så å si alle snekkerbukse til og med folk med grått hår😉 Jeg er sikker på at du venner det fort til å gå med den👍 Gjør det du selv føler. 

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte å si at det er rå stilig med snekkerbukse på voksne hvis en er slank da. Jeg synes du bør kjøpe deg snekkerbukse. Husk at mange ville sikkert hatt snekkerbukse selv bare at de ikke tør kjøpe. Tidlig på 2000 tallet hadde så å si alle snekkerbukse til og med folk med grått hår😉 Jeg er sikker på at du venner det fort til å gå med den👍 Gjør det du selv føler. 

Anonymkode: 1dd38...20e

Kjøpte snekkerbukse fordi jeg har gått ned ti kilo og har fjernet bollemagen :) Tror jeg skal bruke den mer til våren med oppbrett på beina og t-skjorte, det ser kult ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raggy skrev:

Kjøpte snekkerbukse fordi jeg har gått ned ti kilo og har fjernet bollemagen :) Tror jeg skal bruke den mer til våren med oppbrett på beina og t-skjorte, det ser kult ut. 

Snekkerbukse er mest å se på våren ja😊. Jeg bruker min fra vår til langt på høsten. Jeg har bikket 40 år å bruker snekkerbukse.

Ja litt oppbrett på buksa og noen kule sneakres til så blir en råkul. Jeg elsker min Lee snekkerbukse som på bilde under

6C7C9E7D-172C-4E1F-8216-BF92246FFDB4.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes snekkerbukse er stilig bare en kombinerer riktig. Mange kjendiser bruker snekkerbukse. Synes hun på bilde er råstilig😉

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til bilde så her kommer det. Det øverste bilde er dama mer elegant kledd. Det nederste er mer loose FIT der ei noe eldre har snekkerbukse. Synes hun kler det også kult👍

65734595-6639-45B6-88FC-77B02AE54CC6.jpeg

5EBA9BFB-96C0-47BE-8527-FECB43F74183.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mote fra 90-tallet som ikke burde brukes annet enn hjemme eller på barn. 

Anonymkode: 6a9c9...ff9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Mote fra 90-tallet som ikke burde brukes annet enn hjemme eller på barn. 

Anonymkode: 6a9c9...ff9

Mye brukt av voksne på 70-tallet også. Jeg liker det.

Anonymkode: fac54...05c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker snekkerbukser! Venter til jeg er mindre gravid før jeg kjøper min 😂

Det jeg tenker med snekkerbukser, til voksne, er hvordan du styler dem slik de ikke blir "barnslig" i stilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en snekkerkjole som jeg liker, men jeg bruker den mest når jeg er hjemme. Har tenkt å kjøpe en snekkerbukse til hjemmebruk. 

Anonymkode: 2d205...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye brukt av voksne på 70-tallet også. Jeg liker det.

Anonymkode: fac54...05c

Ja voksne brukte mye snekkerbukse før. Husker begynnelsen av 2000 tallet hadde mange ungdommer snekkerbukse / shorts. Etter hvert begynte voksne damer å gå med Snekkershorts. Til og med mange eldre med grått hår hadde snekkershorts, ikke bukse. 

Burde vært motsatt snekkershorts passer best til ungdom, litt rart på voksne. Derimot passer snekkerbukse til voksne damer og menn mener jeg. Deilig å ha på hjemme eller ute om våren / sommeren. 

Anonymkode: 1dd38...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...