Gjest Raggy Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Fant en kul snekkerbukse på HM Er jeg helt på trynet som elsker buksen? Bruker ofte trange jeans så en mer comfy bukse var kjærkommen. Hva synes dere om dette plagget? Nb jeg er en godt voksen dame så ser jo selv litt det komiske i å bruke et slikt plagg, men jeg er slank så synes det ser ok ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Snekkerbukse passer til små barn, og det er det. Er man voksen er det bare rart, uansett kroppsfasong. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Del Skrevet 28. januar 2019 Det er veldig fint å behagelig å gå med. Srlv om man ikke skal bruke den når man bygger hus. Anonymkode: f70e6...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Del Skrevet 1. februar 2019 Synst dei er kule 🥰 skal kjøpe Tommy hilfiger si i vår ☺️ Anonymkode: fb1e8...63e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg synes snekkerbukse er stilig da den er litt annerledes. Fantastisk deilig å gå med , strammer ikke et eneste sted. Liker godt Lee snekkerbukse, de sitter bra på😄 Anonymkode: 1dd38...20e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Del Skrevet 10. februar 2019 På 27.1.2019 den 16.45, Raggy skrev: Fant en kul snekkerbukse på HM Er jeg helt på trynet som elsker buksen? Bruker ofte trange jeans så en mer comfy bukse var kjærkommen. Hva synes dere om dette plagget? Nb jeg er en godt voksen dame så ser jo selv litt det komiske i å bruke et slikt plagg, men jeg er slank så synes det ser ok ut Jeg glemte å si at det er rå stilig med snekkerbukse på voksne hvis en er slank da. Jeg synes du bør kjøpe deg snekkerbukse. Husk at mange ville sikkert hatt snekkerbukse selv bare at de ikke tør kjøpe. Tidlig på 2000 tallet hadde så å si alle snekkerbukse til og med folk med grått hår😉 Jeg er sikker på at du venner det fort til å gå med den👍 Gjør det du selv føler. Anonymkode: 1dd38...20e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 11. februar 2019 #7 Del Skrevet 11. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å si at det er rå stilig med snekkerbukse på voksne hvis en er slank da. Jeg synes du bør kjøpe deg snekkerbukse. Husk at mange ville sikkert hatt snekkerbukse selv bare at de ikke tør kjøpe. Tidlig på 2000 tallet hadde så å si alle snekkerbukse til og med folk med grått hår😉 Jeg er sikker på at du venner det fort til å gå med den👍 Gjør det du selv føler. Anonymkode: 1dd38...20e Kjøpte snekkerbukse fordi jeg har gått ned ti kilo og har fjernet bollemagen Tror jeg skal bruke den mer til våren med oppbrett på beina og t-skjorte, det ser kult ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #8 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, Raggy skrev: Kjøpte snekkerbukse fordi jeg har gått ned ti kilo og har fjernet bollemagen Tror jeg skal bruke den mer til våren med oppbrett på beina og t-skjorte, det ser kult ut. Snekkerbukse er mest å se på våren ja😊. Jeg bruker min fra vår til langt på høsten. Jeg har bikket 40 år å bruker snekkerbukse. Ja litt oppbrett på buksa og noen kule sneakres til så blir en råkul. Jeg elsker min Lee snekkerbukse som på bilde under Anonymkode: 1dd38...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. februar 2019 #9 Del Skrevet 11. februar 2019 Helt ærlig, så syns jeg det er stygt på alle over 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #10 Del Skrevet 11. februar 2019 Synes snekkerbukse er stilig bare en kombinerer riktig. Mange kjendiser bruker snekkerbukse. Synes hun på bilde er råstilig😉 Anonymkode: 1dd38...20e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #11 Del Skrevet 11. februar 2019 Glemte å legge til bilde så her kommer det. Det øverste bilde er dama mer elegant kledd. Det nederste er mer loose FIT der ei noe eldre har snekkerbukse. Synes hun kler det også kult👍 Anonymkode: 1dd38...20e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #12 Del Skrevet 11. februar 2019 Mote fra 90-tallet som ikke burde brukes annet enn hjemme eller på barn. Anonymkode: 6a9c9...ff9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #13 Del Skrevet 11. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Mote fra 90-tallet som ikke burde brukes annet enn hjemme eller på barn. Anonymkode: 6a9c9...ff9 Mye brukt av voksne på 70-tallet også. Jeg liker det. Anonymkode: fac54...05c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwkwardAlice Skrevet 11. februar 2019 #14 Del Skrevet 11. februar 2019 Elsker snekkerbukser! Venter til jeg er mindre gravid før jeg kjøper min 😂 Det jeg tenker med snekkerbukser, til voksne, er hvordan du styler dem slik de ikke blir "barnslig" i stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #15 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg har en snekkerkjole som jeg liker, men jeg bruker den mest når jeg er hjemme. Har tenkt å kjøpe en snekkerbukse til hjemmebruk. Anonymkode: 2d205...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #16 Del Skrevet 11. februar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye brukt av voksne på 70-tallet også. Jeg liker det. Anonymkode: fac54...05c Ja voksne brukte mye snekkerbukse før. Husker begynnelsen av 2000 tallet hadde mange ungdommer snekkerbukse / shorts. Etter hvert begynte voksne damer å gå med Snekkershorts. Til og med mange eldre med grått hår hadde snekkershorts, ikke bukse. Burde vært motsatt snekkershorts passer best til ungdom, litt rart på voksne. Derimot passer snekkerbukse til voksne damer og menn mener jeg. Deilig å ha på hjemme eller ute om våren / sommeren. Anonymkode: 1dd38...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #17 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg tenker det vil gå bra, go for IT!👍😊 Anonymkode: a4263...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 11. februar 2019 #18 Del Skrevet 11. februar 2019 Stilig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #19 Del Skrevet 11. februar 2019 Harry og stygt. Like grusomt som grilldress. Anonymkode: 58a0d...9b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 12. februar 2019 #20 Del Skrevet 12. februar 2019 Elsker det! Men jeg er lav, så ser ut som et rampete barn i det. Veldig synd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå