Gå til innhold

Studere ved BI?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere studert ved BI? Vurderer finans-linjen deres til høsten. Vet at det er dyrt å studere der kontra offentlig skole, men jeg tenker at hvis man har gode forutsetninger for godt betalt arbeid etter endt studie, så vil det veie opp for det store studielånet.

 

Mvh TS❤️

Anonymkode: e63f1...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Studielån fra Lånekassen er det beste lånet du kan ha.

Uavhengig av hva som helst så vil du ende med en nedbetalingsplan på 2000 kr. i måneden fordelt på 20 år. 2000 kr. i måneden kan selv NAVere betale.

Anonymkode: 924a2...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studert på BI og veldig fornøyd. Ikke det samme som deg.

Jeg har en kollega som har studert det samme som meg, men på en annen skole. Vi ble uteksaminert likt, og jobbet på samme plass siden vi ble uteksaminert.  Begge søker/har søkt jobb. Jeg fikk ukentlig jobbtilbud (og nå fått ny jobb) mens kollegaen min får kanskje månedlig eller sjeldnere tilbud (fra samme plattform) som meg. Det kan selvsagt være andre faktorer på CVen som gjør at jeg får mange tilbud. Men har hørt at de som utdanner seg fra BI er mer attraktive enn offentlige skoler. 

Fordelene slik jeg ser det er at det er veldig dyktige lærere på privat skoler i tillegg er fagene noe anerledes. Jeg har kun hatt en lærer jeg ikke har vært fornøyd med i løpet av 4 år på BI. Resten har vært veldig dyktige både faglig og veldig god fremstillingsevne. 

Jeg føler ihvertfall at det har vært verdt det. 

 

Anonymkode: 50de5...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har studert på BI og veldig fornøyd. Ikke det samme som deg.

Jeg har en kollega som har studert det samme som meg, men på en annen skole. Vi ble uteksaminert likt, og jobbet på samme plass siden vi ble uteksaminert.  Begge søker/har søkt jobb. Jeg fikk ukentlig jobbtilbud (og nå fått ny jobb) mens kollegaen min får kanskje månedlig eller sjeldnere tilbud (fra samme plattform) som meg. Det kan selvsagt være andre faktorer på CVen som gjør at jeg får mange tilbud. Men har hørt at de som utdanner seg fra BI er mer attraktive enn offentlige skoler. 

Fordelene slik jeg ser det er at det er veldig dyktige lærere på privat skoler i tillegg er fagene noe anerledes. Jeg har kun hatt en lærer jeg ikke har vært fornøyd med i løpet av 4 år på BI. Resten har vært veldig dyktige både faglig og veldig god fremstillingsevne. 

Jeg føler ihvertfall at det har vært verdt det. 

 

Anonymkode: 50de5...5b3

Oi, så fint å høre! Virker lovende da!

kan jeg spørre hvilken linje du gikk? Er åpen for andre linjer. Har vurdert internasjonal markedsføring, markedsføringsledelse, økad og økjus 😅 Og finans selvfølgelig! Har allerede fått tilbud om finans 😄 

TS❤️

Anonymkode: e63f1...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så fint å høre! Virker lovende da!

kan jeg spørre hvilken linje du gikk? Er åpen for andre linjer. Har vurdert internasjonal markedsføring, markedsføringsledelse, økad og økjus 😅 Og finans selvfølgelig! Har allerede fått tilbud om finans 😄 

TS❤️

Anonymkode: e63f1...8c4

Jeg studerte økad 😊 

Lykke til! 

Anonymkode: 50de5...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...