Gå til innhold

Carinapettersen.blogg.no


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Denne bloggen begynner å få endel lesere. Makan  til eksponering av barn og eks 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
12 minutter siden, hobbykokken skrev:

Denne bloggen begynner å få endel lesere. Makan  til eksponering av barn og eks 😕

Har ikke hørt om bloggern men da skal jeg ikke klikke meg inn dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig medlemmer med få innlegg som rykker inn på Rampelys for å advare mot div bloggere, helst ukjente.

:popcorn:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, MarianneE skrev:

Stadig medlemmer med få innlegg som rykker inn på Rampelys for å advare mot div bloggere, helst ukjente.

:popcorn:

Har sett dette og merkelig fenomen dem siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Har sett dette og merkelig fenomen dem siste dagene...

Det er nok bare snilt ment. Overhodet ingen annen grunn... :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, hobbykokken skrev:

Denne bloggen begynner å få endel lesere. Makan  til eksponering av barn og eks 😕

En del lesere? Fant henne ikke blant topp 100 og hun som lå på plass nr. 100 hadde 185 lesere i går. Så jeg vet ikke helt hva du legger i "en del lesere"?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Keikolina skrev:

Stort behov for å spe litt på sosialstøtten.

Noe så fælt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 12.13, MarianneE skrev:

Stadig medlemmer med få innlegg som rykker inn på Rampelys for å advare mot div bloggere, helst ukjente.

:popcorn:

Ja, det er litt rart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW for en utlevering!!!! Jeg vet nå mer om hennes sønn, barnefar og henne enn om mine egne barn!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å lese! Det er noe av det mest utleverende jeg har sett/lest i hele mitt liv😩😵 hadde jeg vært barnefaren hadde jeg anmeldt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer bittert på at jeg lot meg narre til å sjekke den bloggen! Og så lurer jeg på en ting; er det virkelig lov å skrive slik hun gjør? Kan ikke eksen/barnets far anmelde henne for injurier eller noe? Hun er helt uten filter og utleverer både seg selv og andre. Huff.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, acna skrev:

Hvem er hun? Noen som kan gi et kort referat? (Jeg vil ikke inn på bloggen)

Helt ukjent person. Trøbbel med samarbeidet med barnefaren etter samlivsbrudd. Utleverer ham på det groveste, har til og med lagt ut tekstmeldinger sendt dem imellom. Ikke rart samarbeidet er trøblete, vil jeg si. Må ha en noe spesiell personlighet for å få seg til å lage en slik blogg. Er hun så opptatt av barnets beste som hun hevder i bloggen sletter hun den fort som f.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...