Gå til innhold

Jonah har verdens største penis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.expressen.se/premium/nyheter/tusentals-vill-ha-sex-med-jonah-48-for-hans-penis/

Mens menn med små peniser må jobbe livet av seg for ett eneste ynkelig ligg, så kan denne fyren lene seg tilbake og se at damene strømme på uten at han trenger å løfte en finger.

Det som skiller dette klasseskillet fra andre typer av klasseskille er at det ikke er mulig med mobiltet. Det er helt umulig. Man kan ikke bli som denne fyrne uansett hvor mye man jobber. Det er trist å tenke på at man til de grader har trukket det korteste strået i livets lotteri.

Anonymkode: 2f6ea...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

https://www.expressen.se/premium/nyheter/tusentals-vill-ha-sex-med-jonah-48-for-hans-penis/

Mens menn med små peniser må jobbe livet av seg for ett eneste ynkelig ligg, så kan denne fyren lene seg tilbake og se at damene strømme på uten at han trenger å løfte en finger.

Det som skiller dette klasseskillet fra andre typer av klasseskille er at det ikke er mulig med mobiltet. Det er helt umulig. Man kan ikke bli som denne fyrne uansett hvor mye man jobber. Det er trist å tenke på at man til de grader har trukket det korteste strået i livets lotteri.

Anonymkode: 2f6ea...4fa

Det kan virke som noen og enhver har trukket korte strå, ja.

Kremt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner han overhodet ikke. Han får vel knapt dyppa halve snabelen i damene. Jeg tenker at det ideelle er stor nok til at hun blir overrasket, men ikke så stor at hun trekker seg, eller får smerter. Denne idealstørrelsen ligger sann synligvis rundt 80-90 percentil tenker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som snakker med han kan ikke vite om han er velutstyrt eller ikke. Om man drar damer har ikke mye med størrelsen å gjøre med mindre ryktet har gått i hele byen om bra størrelse og god i senga teknisk , men om fremtoningen man har og hvordan man kultiverer damen for å få hun interessert. Fins mange menn med små penis som er flinke på det og drar damer, selv om de kanskje ikke får beholdt damene like lenge etter sexen som velutstyrte menn gjør. 

Anonymkode: 47eeb...cba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at størrelsen hans er problematisk for enhver kvinne og da er det bedre å ha en kort en på 14 cm. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsene i en penis ligger rundt hodet. Resten av skaftet er nesten ufølsomt..hva er vitsen med å skryte av en lang pikk da? Det er tykkelsen som gjelder.. 😊 

Anonymkode: 8e285...7a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, hvor mange damer er det som blir imponert av stor penis egentlig? 

Min kjæreste er ikke spesielt stor, allikevel sliter jeg med støtsmerter ved enkelte stillinger. Ville ikke hatt noe større nei. 

Anonymkode: 97795...5ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følelsene i en penis ligger rundt hodet. Resten av skaftet er nesten ufølsomt..hva er vitsen med å skryte av en lang pikk da? Det er tykkelsen som gjelder.. 😊 

Anonymkode: 8e285...7a2

Tydelig at du ikke har pikk😂

Anonymkode: 2c92f...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonah har hatt 1500 partnere av begge kjønn. Vil tro at ryktet hans har gått foran ham, hvertfall litt 

Den går kanskje ikke inn foran på damene, men bak er det nok mange av begge kjønn som tar det som et challenge. 

(Jeg er mann og har en dildo på Jonahs størrelse som jeg tar nesten hele veien inn. (John Holmes, UR3 - ca 5,8cm tykk, og 25-30cm lang ) 😎

Anonymkode: baf63...c5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, han var så uattraktiv at jeg hadde ikke greid å ha sex med han om jeg så fikk betaling! Nei, æsj og fy.

Anonymkode: 71820...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jonah har hatt 1500 partnere av begge kjønn. Vil tro at ryktet hans har gått foran ham, hvertfall litt 

Den går kanskje ikke inn foran på damene, men bak er det nok mange av begge kjønn som tar det som et challenge. 

(Jeg er mann og har en dildo på Jonahs størrelse som jeg tar nesten hele veien inn. (John Holmes, UR3 - ca 5,8cm tykk, og 25-30cm lang ) 😎

Anonymkode: baf63...c5c

Stakkars tarm 😬

Anonymkode: b0fc7...d8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en dokumentar om han for noen år siden. Freakshow, men ikke mere. Glad jeg ikke er i hans sko. Jeg har en liten en i forhold til hans, men det får så være. Ville ikke byttet for å si det slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror dette er en issue for gutta. Lengde altså. 

Alle damer veit at det er vondt som fy at noen har en penis som er for lang i forhold til egen dybde. 

Anonymkode: 942bc...ba8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg tror dette er en issue for gutta. Lengde altså. 

Alle damer veit at det er vondt som fy at noen har en penis som er for lang i forhold til egen dybde. 

Anonymkode: 942bc...ba8

Ja men også om de har en kort og treffer helt feil. Lå med en KORT penis i helga og det var skamvondt!!!! 
Eksen sin var lengre (ikke kjempestor men) og den bunnet meg nesten aldri. Så det kommer veldig ann på hvordan de treffer og bruker den og hvordan stilling også. Lå med en på over 20 cm en periode for noen år siden og den var heller ikke like smertefull som den korte (kanskje 10-12 cm) jeg lå med i helgen. 
Så vil si det er en myte at for lange peniser gjør så vondt, jeg liker god størrelse men har aldri fått så vondt som den korte jeg lå med så sist. Det har mest med åssen de treffer syns jeg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr. I Norge kan han få operert dette på det offentliges regning. 

Anonymkode: 91ceb...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...