AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg prøver meg aldri på ei dame i vennine gjeng igjen. Man er dømt til å tape. Uansett hvordan kjemien med hun man ønsker å oppnå kontakt med måtte være. Den så kalt utkårede har som oftest en hel hær med venninner som passer på. Så hva er vitsen å miste ansikt Anonymkode: 5472b...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Hva skal du med en dame som er så uselstendig at venninnene må være involvert i alt? Menn er jo heller ikke noe bedre på det planet. Damer som blir dissekert av hele kompisgjengen, der selv det mest intime luftes rundt, der "sjefen" i gjengen avgjør om hun er bra nok. Anonymkode: 40cae...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva skal du med en dame som er så uselstendig at venninnene må være involvert i alt? Menn er jo heller ikke noe bedre på det planet. Damer som blir dissekert av hele kompisgjengen, der selv det mest intime luftes rundt, der "sjefen" i gjengen avgjør om hun er bra nok. Anonymkode: 40cae...691 Er vel ingen menn over 25 som holder på sånn? Anonymkode: b2688...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med en dame som er så uselstendig at venninnene må være involvert i alt? Menn er jo heller ikke noe bedre på det planet. Damer som blir dissekert av hele kompisgjengen, der selv det mest intime luftes rundt, der "sjefen" i gjengen avgjør om hun er bra nok. Anonymkode: 40cae...691 Tror nok du snakker om gutter tidlig i 20 årene. Som han over skriver her. Menn er ikke avhengig å få andres velsignelser. De er Herrer over egen maskin Anonymkode: 5472b...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 Hvorfor skal du se på det som å tape? Heller se på det som win at du prøve. Uansett er det ganske patetisk med menn som kun er ute for å score en dame. Gå heller ut for å gjøre din greie med kompiser, spille biljard, danse alene/med venner, prate og catche up. Og kanskje ei dame får interessen for deg og oppsøker kontakt, ta det som det kommer om dere kommer i prat med en vennindegjeng i stedet for å tenke så egoistisk som sjansene dine til å score. La mennesker være mennesker, det går fint an å hilse eller ha en hyggelig prat uten at det skal bety noe mer. Det er bare ditt underliggende kvinneundertrykkende syn som sier at det er tap å ikke få seg noe eller å bli avvist. Anonymkode: 21f74...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg ble egentlig litt nysgjerrig. Hva mener du med en hel gjeng med venninner som "passer på"? Hvordan og ikke minst hvorfor passer de på? Med mindre du har gjort noe veldig dumt virker det ikke helt normalt at venninner tar avgjørelser for hverandres kjærlighetsliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror nok du snakker om gutter tidlig i 20 årene. Som han over skriver her. Menn er ikke avhengig å få andres velsignelser. De er Herrer over egen maskin Anonymkode: 5472b...b56 Enig. Jeg er kvinne men har flest mannlige venner. Venninner forsvinner fort ut av livet dersom du ikke bøyer deg for deres meninger eller ikke setter deg i offerrollen. De går til slike med uselvstendige meninger hvor de kan sitte og leke hobbypsykolog. Det er direkte slitsomt å omgås kvinner, selv for meg som er kvinne. Råd, råd og atter råd. Og jo eldre jo verre. Jo mer dårlige erfaringer jo verre. Jo eldre de er og jo mer dårlige erfaringer de har hatt (noen ganger selvforskyldt) så tror de at de sitter med livets fasit og skal gi råd til ALLE andre kvinner også. Skjlnner godt at menn fort dumper kvinner. Anonymkode: bed72...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Del Skrevet 27. januar 2019 Takk tenker jeg. Når jeg er ute med venninnene mine så er det dem jeg vil henge med, og ønsker ikke bli sjekket opp. Anonymkode: f66a1...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Del Skrevet 27. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen menn over 25 som holder på sånn? Anonymkode: b2688...668 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror nok du snakker om gutter tidlig i 20 årene. Som han over skriver her. Menn er ikke avhengig å få andres velsignelser. De er Herrer over egen maskin Anonymkode: 5472b...b56 Skulle kanskje tro det, men nei: 30-40.. Anonymkode: 40cae...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Del Skrevet 27. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk tenker jeg. Når jeg er ute med venninnene mine så er det dem jeg vil henge med, og ønsker ikke bli sjekket opp. Anonymkode: f66a1...c41 Signerer! Anonymkode: 21f74...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå