AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Jeg tok en test i kveld, og til mitt sjokk var denne positiv. Har jo merket at kroppen har vært litt rar i det siste, men forventet så absolutt ikke resultatet. Så mitt spørsmål er egentlig, hvor tidlig kan man kjenne på denne kvalmen og det å ha såpass med blodtrykksfall at man holder på å svime av flere ganger daglig? Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men kan jo ikke være så altfor mange ukene. Får jo heller ikke ringt legen før på mandag.. Vet at dette er veldig individuelt, men det jeg har merket er ihvertfall kvalme, svimmelhet, stikninger i lysken og nederst i magen og oppblåsthet.. Anonymkode: 34ad5...940
mammahjarte Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Eg hadde ingen symptomer bort sett frå ekstrem trøtthet. Eg var kun kvalm mellom uke 9-12 ca. Det er ikkje alle som får noko særlig symptomer. Veldig individuelt. Nokre folk merke ikkje at di er gravide før det er på tide å føda. Det finnest ein serie om det som heter «I didnt know I was pregnant».
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Har absolutt ingen symptom sålangt, eller uteblitt mens er det eneste. Ca 6 uker i dag Anonymkode: 8965e...95a
Rosewood Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Jeg fikk tegn ganske tidlig, sånn noen dager før IKM. Murringer i magen, reagerte på enkelte lukter og så hadde jeg litt humørsvinginger. Litt sure oppstøt. Kvalmen meldte sin ankomst rundt uke 6-7, roet seg veldig i uke 10.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Kvalmen har kommet i uke 5 begge gangene her, men den kan også komme tidligere hos noen Anonymkode: 88174...4a6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en test i kveld, og til mitt sjokk var denne positiv. Har jo merket at kroppen har vært litt rar i det siste, men forventet så absolutt ikke resultatet. Så mitt spørsmål er egentlig, hvor tidlig kan man kjenne på denne kvalmen og det å ha såpass med blodtrykksfall at man holder på å svime av flere ganger daglig? Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men kan jo ikke være så altfor mange ukene. Får jo heller ikke ringt legen før på mandag.. Vet at dette er veldig individuelt, men det jeg har merket er ihvertfall kvalme, svimmelhet, stikninger i lysken og nederst i magen og oppblåsthet.. Anonymkode: 34ad5...940 Fant ut i dag ved å ta en digital test at jeg er rundt 4 uker, så er jo veldig tidlig.. Men det her var ikke planlagt, og nå er jeg veldig usikker på veldig mye. Føles jo helt surrealistisk, samtidig som jeg vet at jo at det er noe der, kjenner jo at noe skjer.. Anonymkode: 34ad5...940
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå