AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Var ute for en drink i går med kollegaer, helt avslappet, ikke noe fancy sted. En kollega tar av seg jakka og har på seg en hvit adidas t-skjorte. Ganske vanlig. Så drar jeg ned glidlåsen på en treningsjakke heg har på fordi det er varmt i lokalet og plutselig sier en kvinnelig kollega, oi, du har også på hvit t-skjorte. Jeg blir litt overrasket over kommentaren før hun sier at det er noe av det mest sexy hun vet. Menn i hvit t-skjorte. Jeg ble overrasket over at hun turde si det, eller er det helt vanlig? Og er det bare hvite t-skjorter som er sexy i tilfelle? Anonymkode: cae9f...d59
T-Rex Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 (endret) Skal jeg poste et bilde av meg i hvit T-skjorte? (Jeg har alltid vært en av gutta.) Endret 26. januar 2019 av T-Rex 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 6 minutter siden, T-Rex skrev: Skal jeg poste et bilde av meg i hvit T-skjorte? (Jeg har alltid vært en av gutta.) Gjør det! Anonymkode: 32d5b...9a1
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Nei. Det er kjedelig. Liker ikke menn i hvitt generellt.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Jeg synes både hvitt og svart er ganske tiltrekkende. Alt annet er ukult. Grått går greit. Rødt, grønt, oransje og lilla er helt krise, og jeg er ikke nådig med å dømme folk med disse fargene, har jeg innsett. Anonymkode: 4f7fa...dd2
Pingeting Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Jeg liker ikke hvite t-skjorter, men hver sin smak
Gjest Frøken Diamant Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Jeg digger hvite t-skjorter på menn.Aner ikke hvorfor🙈
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Hvit t skjorte er fint ja. Anonymkode: cd466...f93
chouette Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 Fint hvis det er en klassisk crewneck i bomull ol
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 Nei, har aldri sett på det som sexy, hvit er kjedelig.
draug 75 Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 Siden James Dean sine dager, har kvit t-skjorte helst i kombinasjon med dongeri og skinnjakke vært ansett som en sexy "badboy" - "rebel without a cause" uniform. Privat gikk han i chinos skjorte og blazer, gjerne med brouges eller derbysko, og i mer foretningsmessig sammenheng lette ulldresser. Altså en mer klassisk stil, men ungt gjort. Men han var nøye på å få det hele til å se uanstrengt ut. Det at hvit tskjorte er sexy, det er nok vinning av "uniformen" nevnt over. Samt at det er lettere å se uanstrengt ut i enn noe mer velkledd og voksent. Og det er det uanstrengte som er sexy. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå