AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Gir penishylse noen nytelse for mannen? Eller føles det litt som å ha pikken inni en veldig tykk kondom? Jeg vet for lite om hvordan det egentlig både føles og funker. Finnes det penishylser som ikke er så store? Finner nesten bare de med bredde på 5-6 cm 👀 Anonymkode: ec79c...f8a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Spørs om det er hylsa di. Anonymkode: b93ee...8b6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Gir penishylse noen nytelse for mannen? Eller føles det litt som å ha pikken inni en veldig tykk kondom? Jeg vet for lite om hvordan det egentlig både føles og funker. Finnes det penishylser som ikke er så store? Finner nesten bare de med bredde på 5-6 cm 👀 Anonymkode: ec79c...f8a Er du kvinne eller mann? Anonymkode: 5b26f...98d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Gir penishylse noen nytelse for mannen? Eller føles det litt som å ha pikken inni en veldig tykk kondom? Jeg vet for lite om hvordan det egentlig både føles og funker. Finnes det penishylser som ikke er så store? Finner nesten bare de med bredde på 5-6 cm 👀 Anonymkode: ec79c...f8a Ja det finnes i forskjellige lengder og tykkelser. Har prøvd flere typer, og syns det er deilig å ha på. Dama får lettere orgasme når vi bruker det, så er bare en bonus.🙂 Anonymkode: 0057c...032
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det finnes i forskjellige lengder og tykkelser. Har prøvd flere typer, og syns det er deilig å ha på. Dama får lettere orgasme når vi bruker det, så er bare en bonus.🙂 Anonymkode: 0057c...032 Hvilken model bruker du? Anonymkode: 5b26f...98d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken model bruker du? Anonymkode: 5b26f...98d Akkurat nå bruker jeg penishylsen på kondomeriet som heter Tom of Finland. Har brukt fatboy cock sleeve også som finnes på sinful.no og prøvd noen andre også. Anonymkode: 0057c...032 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/penisforlengere-og-hylser/ Anbefaler en som har ring til ballene sånn at den sitter som støpt på når sexen blir litt røff. Anonymkode: 0057c...032 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Vil tro de fleste jenter syns det er positivt om mannen bruker penishylse siden mannen holder lengre da og hun kan velge ut den størrelsen som tilfredsstiller henne best. Anonymkode: 0057c...032 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå bruker jeg penishylsen på kondomeriet som heter Tom of Finland. Har brukt fatboy cock sleeve også som finnes på sinful.no og prøvd noen andre også. Anonymkode: 0057c...032 Takk for svar. Anonymkode: 5b26f...98d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå bruker jeg penishylsen på kondomeriet som heter Tom of Finland. Har brukt fatboy cock sleeve også som finnes på sinful.no og prøvd noen andre også. Anonymkode: 0057c...032 Hvilken modell av Tom of Finland bruker du? Hva er dybden fra pubis til bunnen? Er den hard, medium eller soft? Hva er omkretsen inni og utenpå? Og ikke minst, lukter den? Anonymkode: 5b26f...98d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil tro de fleste jenter syns det er positivt om mannen bruker penishylse siden mannen holder lengre da og hun kan velge ut den størrelsen som tilfredsstiller henne best. Anonymkode: 0057c...032 What ? Og hva m nærhet og hudkontakt ? Anonymkode: 12c2f...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: What ? Og hva m nærhet og hudkontakt ? Anonymkode: 12c2f...9cb Begge parter har sex m gummi da ? Anonymkode: 12c2f...9cb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne eller mann? Anonymkode: 5b26f...98d Kvinne Anonymkode: ec79c...f8a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinne Anonymkode: ec79c...f8a Ok. Som mann kan jeg si at eventuelt tap av følelse oppveies av å se dama flyte avgårde i orgasmer på perlebånd. Når hun er i mål tar jeg den av og da blir det følsomt slik at jeg kommer heavy. Anonymkode: 5b26f...98d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil tro de fleste jenter syns det er positivt om mannen bruker penishylse siden mannen holder lengre da og hun kan velge ut den størrelsen som tilfredsstiller henne best. Anonymkode: 0057c...032 Men hva gir det mannen? Jeg er kvinne og vil gjerne introdusere penishylse i sexlivet mitt men innbiller meg at det blir som en megatjukk kondom som ikke gir noe stimuli for mannen? Greit nok at det er givende å se damen komme, men det som han over meg beskriver at etter dama har kommet så tar han den av og knuller uten for å selv komme tror jeg at jeg ville oppfattet som skikkelig plikt sex og nedtur. Altså at etter min orgasme fra en god pikk må jeg gi veldedighetssex til en pikk som jeg knapt kjenner... Anonymkode: 72e8d...e10 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva gir det mannen? Jeg er kvinne og vil gjerne introdusere penishylse i sexlivet mitt men innbiller meg at det blir som en megatjukk kondom som ikke gir noe stimuli for mannen? Greit nok at det er givende å se damen komme, men det som han over meg beskriver at etter dama har kommet så tar han den av og knuller uten for å selv komme tror jeg at jeg ville oppfattet som skikkelig plikt sex og nedtur. Altså at etter min orgasme fra en god pikk må jeg gi veldedighetssex til en pikk som jeg knapt kjenner... Anonymkode: 72e8d...e10 23 cm med omkrets 18, og du knapt kjenner det? Ok. Anonymkode: 5b26f...98d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 23 cm med omkrets 18, og du knapt kjenner det? Ok. Anonymkode: 5b26f...98d Hun mente det å gå fra en gigasvær sleeve til en liten/normal pikk, at det blir stor forskjell etter å ha blitt fylt opp til randen av en svær sleeve Anonymkode: ec79c...f8a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: 23 cm med omkrets 18, og du knapt kjenner det? Ok. Anonymkode: 5b26f...98d Hvor kommer de tallene fra? Les innlegget mitt om igjen. Jeg mente som personen over meg skriver at jeg gjerne vil introdusere penishylse i mitt sexliv, jeg er kvinne, og det ville gitt meg mye men jeg skjønner ikke hva det ville gitt mannen? Får menn tilstrekkelig stimuli med hylse? For for meg ville det vært stor forskjell og nedtur å først få orgasme med hylse også la han få fullføre inni meg uten hylse, da ville den delen av akten ikke vært særlig merkbar for meg og derfor ubehagelig mentalt og fysisk bortkasta. Å gå fra det ene til det andre i samme akt tror jeg ville vært rart så det beste hadde vært om menn også ble tilfredstilt med hylse, selv med hylse. Anonymkode: 72e8d...e10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #19 Skrevet 27. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva gir det mannen? Jeg er kvinne og vil gjerne introdusere penishylse i sexlivet mitt men innbiller meg at det blir som en megatjukk kondom som ikke gir noe stimuli for mannen? Greit nok at det er givende å se damen komme, men det som han over meg beskriver at etter dama har kommet så tar han den av og knuller uten for å selv komme tror jeg at jeg ville oppfattet som skikkelig plikt sex og nedtur. Altså at etter min orgasme fra en god pikk må jeg gi veldedighetssex til en pikk som jeg knapt kjenner... Anonymkode: 72e8d...e10 Jeg får orgasme med hylsen på når jeg bruker den. Bare bruker litt lengre tid. Skjønner at det vil være litt kjedelig for dama å stoppe midt i samleiet å ta av hylsen for å komme inni henne. Hun liker best at jeg kommer inni hylsen, og for henne er det bare en bonus at jeg holder lengre når jeg har den på. Er ikke sånn at mannen må ta den av? Jeg bruker alltid hylse når vi har samleie. Hun ville neppe likt å begynne å ha sex uten hylse nå som hun er vant med at jeg alltid bruker det. Anonymkode: 0057c...032
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #20 Skrevet 27. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer de tallene fra? Les innlegget mitt om igjen. Jeg mente som personen over meg skriver at jeg gjerne vil introdusere penishylse i mitt sexliv, jeg er kvinne, og det ville gitt meg mye men jeg skjønner ikke hva det ville gitt mannen? Får menn tilstrekkelig stimuli med hylse? For for meg ville det vært stor forskjell og nedtur å først få orgasme med hylse også la han få fullføre inni meg uten hylse, da ville den delen av akten ikke vært særlig merkbar for meg og derfor ubehagelig mentalt og fysisk bortkasta. Å gå fra det ene til det andre i samme akt tror jeg ville vært rart så det beste hadde vært om menn også ble tilfredstilt med hylse, selv med hylse. Anonymkode: 72e8d...e10 Ja vi får tilstrekkelig stimuli med den på. Man tar på litt glidemiddel på penis før man tar den på, og så beveger jo penisen seg inn/ut i hylsen så føles på en måte som å bli runket når man knuller. Du kan jo bare foreslå det for partneren din, men kanskje greit at han skjønner at du neppe vil ha sex uten hylsen på etterpå? Dama mi hadde aldri fått vaginalorgasme før jeg begynte å bruke hylse, men nå får hun det hvert samleie. Anonymkode: 0057c...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå