AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Jeg mistenker at jeg har fått neglesopp på begge bena. Legen har lang venteliste, derfor vurderer jeg å gå til en fotterapeut. Men kan de stille diagnose? Anonymkode: 05e48...3a5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Nei. Du må få reseptbelagt tabeletter og en medisinsk neglelakk. Neglelakken får du trolig uten resept. Det virker, det vet jeg. MEN mange leger vil ikke skrive ut resept på dette, for det er bare en kosmetisk plage. Du må skrape sammen noen "døde" negler som kan analyserast. Lukke til Anonymkode: 86b6f...53d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Jeg var hos legen for noe annet, og viste fram tåen min. Det var neglesopp, hele neglen angrepet, og jeg fikk med prøveglass for å kunne klippe av litt negl hjemme og sende inn til analyse, deretter skulle jeg starte med behandling. Jeg sendte aldri inn, istedenfor (etter et par mnd) kjøpte jeg nalox på apoteket og selvbehandlet. Synes å huske at det gikk en måned eller to før jeg oppdaget at ny negl som vokste frem var frisk. Holdt på med nalox til det bare var ny negl igjen, og så enda et par uker. Anonymkode: cff73...fd2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Slik er ene tåen. Har det på andre tær også. Må da være neglesopp? Anonymkode: 05e48...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå