Gå til innhold

skal dere har slør?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde slør, etter mye om og men og jeg er så utrolig glad for at jeg hadde det! Det var moro å ha på seg, og slett ikke i veien som jeg hadde trodd. Oprinnelig skulle jeg hatt slør til livet, men jeg er sååå glad for at jeg byttet det i en annen og lengre type!

Sløret mitt var gulvlangt og bestatt med blanke stener. I tillegg hadde jeg en hjemmelaget tiara av hvite perler.

Her kan du se bilder av det:

http://home.no/augustbrud02/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!

Ja jeg skal ha slør!! :D

Mitt er i ivory med sateng-kant og når meg ca ned til anklene...men jeg er liten da så det er ikke så veldig langt!!

Jeg syns det er kjempepent med slør...dette er noe jeg bare skal bruke den ene dagen...men selvfølgelig....hver sin smak.... :wink:

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde slør og diadem på den store dagen, og er veldig fornøyd med det!! Egentlig skulle jeg ha slør som gikk til skuldrene, men ente opp med laaangt slør og er veldig glad for det :) Det bidro til at jeg følte meg enda mer som en prinsesse på den store dagen!

Det er mange som bare har diadem eller blomster, perler etc i håret og det også er jo veldig fint.. kommer litt ann på om du har langt/kort, oppsatt eller ikke... Lykke til med valget!! :D

Koz.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...