AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Har truffet en fyr i nesten ett år. Vi har hatt et rent seksuelt forhold. For to uker siden sa jeg at det ikke funket for meg å se han mer. Vi har vært gode venner hele veien og aldri noe drama eller tull mellom oss. Når vi snakket etter jeg sa at jeg ikke kunne treffe han mer, begynte han å gråte. Ikke skikkelig gråting, men han gråt og sa at det var trist. Har fått meldinger i ettertid hvor han sier han vil savne meg. Betydde jeg noe for han? Anonymkode: a1cb8...310
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Klart du betydde noe for han, når han reagerer slik. Gikk du lei av sexen? Anonymkode: 2cb8f...caf 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Sikker på at han er singel? Anonymkode: d570e...fce
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Jeg synes dette ff-greien egentlig er så trist. Hvorfor kalle det noe så ufølsomt? To som liker hverandre og ligger sammen har vel et slags elsker-forhold, og det er jo ikke rart at det blir følelser involvert da? Han har nok fått følelser og satt pris på det dere har hatt sammen. Det betyr jo ikke automatisk at han vil bli din kjæreste, men at han har likt å ha deg i livet sitt. Dere kan jo fortsette å være venner? Anonymkode: a9e53...e92 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes dette ff-greien egentlig er så trist. Hvorfor kalle det noe så ufølsomt? To som liker hverandre og ligger sammen har vel et slags elsker-forhold, og det er jo ikke rart at det blir følelser involvert da? Han har nok fått følelser og satt pris på det dere har hatt sammen. Det betyr jo ikke automatisk at han vil bli din kjæreste, men at han har likt å ha deg i livet sitt. Dere kan jo fortsette å være venner? Anonymkode: a9e53...e92 Jeg er faktisk enig med deg. Fuck friend og friend with benefits er ikke så hyggelig ordbruk, og elsker-forhold hadde vært et mye hyggeligere begrep. Anonymkode: d570e...fce
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 OK, vi hadde ett elsker forhold. Syntes det er rart å si elsker om man ikke elsket hverandre men.. Anonymkode: a1cb8...310 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at han er singel? Anonymkode: d570e...fce Hvorfor skulle han ikke være det? Anonymkode: a1cb8...310
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: OK, vi hadde ett elsker forhold. Syntes det er rart å si elsker om man ikke elsket hverandre men.. Anonymkode: a1cb8...310 Det var jeg som hadde kommentaren og det var ikke en kritikk av at du kalte det ff. Mer som en generell kommentar om at det er en litt ufølsom måte å se på en relasjon mellom to mennesker på. Og en elsker er ikke nødvendigvis en man elsker, men en man ligger med. Anonymkode: a9e53...e92
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skulle han ikke være det? Anonymkode: a1cb8...310 Bare deler en lik erfaring, han ville ikke mer enn sex og gråt da jeg gjorde det slutt. Fant ut at han hadde dame i ettertid, og derfor holdt det rent seksuelt. Anonymkode: d570e...fce
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare deler en lik erfaring, han ville ikke mer enn sex og gråt da jeg gjorde det slutt. Fant ut at han hadde dame i ettertid, og derfor holdt det rent seksuelt. Anonymkode: d570e...fce Hvorfor gråt han da om han hadde dame? Hadde han fått følelser for deg? Anonymkode: a1cb8...310
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor gråt han da om han hadde dame? Hadde han fått følelser for deg? Anonymkode: a1cb8...310 Ja, i følge han hadde det oppstått følelser. Vet ikke om det var krokodilletårer for å fortsette sexen eller ikke. Men virket oppriktig. Anonymkode: d570e...fce
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 Men, TS, hvorfor endte du det? Hvis du var lei av sexen og ikke hadde følelser for han, er det vel ikke vits å spekulere i om du betydde noe for han? Anonymkode: 2cb8f...caf
Eplejuice123 Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 Om dere ikke var sammen, så var dere jo venner, så du betydde jo noe for han 👍
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 Nei jeg var hverken lei av sexen eller han, men jeg fikk følelser og sv ulike grunner kan det ikke bli oss, så derfor endte jeg det. Lurer bare på om han også faktisk fikk litt følelser å ut ifra reaksjonen hans. Anonymkode: a1cb8...310
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 Klart du betydde noe: sex. Ville ikke lagt så mye i de krokodille-tårene. Vanligere at menn griner fordi de ikke får viljen sin, en at de griner fordi de er så fryktelig glad i noen. Anonymkode: ec09f...66d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart du betydde noe: sex. Ville ikke lagt så mye i de krokodille-tårene. Vanligere at menn griner fordi de ikke får viljen sin, en at de griner fordi de er så fryktelig glad i noen. Anonymkode: ec09f...66d Jeg klarer å se forskjell på krokodille tårer og noen som er oppriktig lei seg. Anonymkode: a1cb8...310
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg var hverken lei av sexen eller han, men jeg fikk følelser og sv ulike grunner kan det ikke bli oss, så derfor endte jeg det. Lurer bare på om han også faktisk fikk litt følelser å ut ifra reaksjonen hans. Anonymkode: a1cb8...310 Det er jo synd hvis det ikka kan bli dere. Men det er jo klart han føler noe ut fra reaksjonen. Synes du skal være ærlig med han om at du fikk følelser, men tenkte at det ikke kan bli dere. Anonymkode: 2cb8f...caf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 Du sier det ikke kan bli dere, det er sikkert en naturlig forklaring på dette. Men trenger det egentlig å være et hinder for at dere kan bli et par? Har dere forsøkt å være sammen og se hva som skjer da? (hvis ikke en av dere allerede er i forhold da, da forstår jeg jo at det ikke går) Anonymkode: a9e53...e92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå