Gå til innhold

Savner han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten gjorde det slutt for 1 uke siden og jeg sliter veldig mye. Vi har hatt det turbulent de siste mnd, og følelsene hannes er ikke der de burde være akkurat nå, selvom han enda har «følelser», men ikke nok. Han vil være alene. Vi har bodd sammen lenge og nå har jeg flyttet hjem. Føler jeg har gått 2 skritt tilbake, og jeg mistet så mye mer enn bare kjæresten min, men selvstendigheten min og føles det ut som. Vi var sammen i ca 1,5 år. Vi har mange minner, flere sydenturer, kosekvelder, hytteturer osv. Vi har en veldig spesiell og fin historie og var hverandre sin første kjærlighet.

Vi er begge to veldig sårbare mennesker som ikke alltid har hatt det like lett. Han er noen år eldre enn meg (jeg er 18) Føler også vi tar ting mer seriøst enn det vi trenger, og har hatt flere dumme krangler - litt for mange av dem i det siste. For 2 helger siden sa det derimot stopp. Vi hadde en krangel som varte over helgen, hvor humøret gikk veldig ned hos begge to utover uken. Vi var begge slitne. Jeg tror det var dråpen fra hans side. Etter det gikk ting bare nedover, og for 1 uke siden bestemte han for å ende det siden han ikke hadde kjent på de riktige følelsene sine på en stund, selv om det var noen dager siden vi hadde hatt en bra dag med mye kjærlighet og kos. Det har gått mye opp og ned de siste mnd, noen dager kjenner han ikke på de følelsene, noen dager kjenner han dem veldig, og på de dagene han ikke gjør det sliter han litt med seg selv og tanker om problemene vi har hatt osv. 

Det er så trist å tenke på, fordi jeg kan skrive under flere fine kvelder før det snudde. Flere fine dager hvor kjærligheten har blomstret, og hvor vi har kost oss med sangene «våres» og virkelig sett verdien i forholdet vårt og hverandre. Det er så nært? Det har liksom gått i bølger, noen dager dårlige, andre dager veldig bra. Vi har så mye fint å se tilbake på. Vi har også hatt myye sex, flere ganger om dagen, og virkelig virkelig hatt det fint. 

Jeg sitter nå og er helt knust. Savner han så mye og livsgnisten er helt borte. Han synes derimot det er deilg å være alene, og vil være det fremover. Han vil ikke ha noen forhold nå, og vil fokusere 100% på seg selv.. vi skal kutte kontakten helt for å gjøre prosessen enklere for hverandre, dette svir noe inn i helvette. Lurer på hva han gjør hele tiden. Han vil være alene for å reparere seg selv fremover, fordi han ikke har hatt det så bra.

Vi har ikke lukket noen dører for at det blir oss i fremtiden, han vil derimot ikke at jeg skal vente. Vi har hatt et så spesielt og verdifullt forhold at vi ikke vil utelukke at vi finner tilbake til hverandre. Han er heller ikke typen til no rebound forhold. Tror han bare er lei av tiden som har vært, trenger å være alene utem bekymringer og stress. Han er en sånn som trives i eget selskap, kan blant annet reise alene og trives godt.

Jeg gruer meg ekstremt til skolen fremover. Savner han så mye. Nå når vi kutter kontakten helt, kan han komme tilbake? Tror dere det er sjanse for at han angrer seg med litt lenger tid alene, og tar meg tilbake siden vi har hatt det mye fint sammen? Han sier han vil være alene, men hvor lenge trenger det å vare, det kam jo være han tar feil og innser hva han har «gitt opp»? Det har jo bare gått en uke, og han sier at valget ennå føles rett. Men det har bare gått en uke... og vi har enda ikke kuttet kontakten helt, men skal det. Jeg tenker da spesielt siden han ikke har erfaring fra tidligere forhold, at han kanskje finner ut at han har gjort en feil ved å la meg gå etterhvert?

Har dere noen erfaringer ila det samme? At eksen kommer tilbake og angrer? Og hvor lang tid tok det?

 

Anonymkode: 5e1a4...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Nei, tror ikke du skal vente på han. Det kommer til å ende dårlig uansett og han har gjort det slutt fordi han ikke passer sammen med eller vil ikke ha akkurat deg. Han kommer til å finne en annen dame om han ikke har gjort det allerede. Og nei, det er ikke rebound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg nå kjære? ❤️ 

Anonymkode: 5e33c...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...