Gå til innhold

Oi... her blir det dobbelt lykke gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ups, jeg er gravid jo.. Etter 1 1/2 år ga jeg opp for en mnd. siden. I går fikk jeg positiv test og det samme fikk jeg på morran i dag... Hvordan er det mulig lissom?

Er sånn passe i sjokk ennå..

Her ble det brått full pakke. Gifter oss i mai og så ser det ut til at det blir baby i desember...

Hmmm... oi, oi, oi

Videoannonse
Annonse
Gjest Nimue ikkepå
Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!!!! :blomst:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gratulerer så mye :hoppe: Du har sikkert sluttet å tenke på det, og da slo det til. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Så utrolig hyggelig :)

Blir sikkert veldig spesielt å gifte seg og samtidig bære på ett kjærlighetsbarn i magen :hjerte:

Skrevet

Tusen takk for koselige gratulasjoner...

Jeg er sånn passe i sjokk ennå.....

Vi hadde jo spart masse penger som skulle brukes på baby. Disse har gått med til bryllupet.. Ja, ja.. da er det bare å skjerpe inn på absolutt alt nå da..

Kanskje starte med å melde meg ut fra Sats? Har jo bare et støttemedlemskap der

Skrevet

Gratulerer, så fantastisk at så mye hyggelig skjer på én gang! :-)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Det var utrolig hyggelig å høre, Molla!

Skrevet

Så hyggelig Molla, gratulerer så mye! Vet om flere som er blitt gravide etter å "ha gitt opp" :) Lykke til med bryllup og svangerskap

Skrevet

GRATULERER!! Det er ofte slik at de "hardeste prøverne" ikke blir gravid før de faktisk slutter å prøve.. Man blir så stresset innvendig at kroppen sier stopp.

Og bare så det er sagt, det er ikke så store utgiftene som skal til i begynnelsen:

Man får ofte arve mye fra familie og venner (eller til og med folk på jobben!) og resten kan man kjøpe billig.

De første månedene brukte vi bare noen få klær i str. 50 og 56, så det var ikke store utgiftene. Vi hadde ALTFOR mye klær.

Man får jo ofte barselgaver også, så vår erfaring var at vi kjøpte nesten ingenting i begynnelsen selv..

Ikke bekymre deg for det ihvertfall, det ordner seg! :)

Klem fra mammaen til en ettåring!

Gjest Principessa
Skrevet

GRATULERER! Så utrolig hyggelig!

Skrevet

Tusen, tusen takk for alle lykke ønskningene.

Sitter her med tåren i øynene...

NÅ skjønner jeg hvorfor tårene har begynt å renne når jeg har sett for meg 10 åringen min i pendress på bryllupsdagen.

Den grensen på 12 uker for spontanabort er faktisk over den 28.mai. Det er bryllupsdagen vår det.. Morsommt det også :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å holde helt munn til alle andre, og "sprekke nyheten" i en tale under middagen?

Det hadde vært utrolig gøy for gjestene å bli overrasket på den måten kan jeg tenke meg!

Gratulerer så mye!!

Skrevet
Hva med å holde helt munn til alle andre, og "sprekke nyheten" i en tale under middagen?

Det hadde vært utrolig gøy for gjestene å bli overrasket på den måten kan jeg tenke meg!

Det hadde vore utrolig gøy.... enda flere felte tårer med den nyheten på toppen av det hele!

Gratulerer Soooooo mye! :babysmokk:

Skrevet

Det hadde jo vært en kjempeide det!

Svigerbror hadde planer om dette.. men de rakk det ikke.. (vel hun var vel kanskje 2 uker på vei under bryllupet.. men da vet man vel det ikke selv en gang)

Det var heller ingen som viste at de prøvde å få barn..så da hadde det vært en stor overraskeles..

Ellers gratulerer så mye og lykke til med både barn og bryllup

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...