Ella1 Skrevet 3. mars 2019 #381 Skrevet 3. mars 2019 Leste at Tom Hugo hadde bedt Fred se for seg en naken kvinne på en skinnfell når han skulle lage denne joiken. Joik er følelser/stemning, så joiken uttrykker hva han følte når han så for seg denne nakne kvinnen..🙈😅 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #382 Skrevet 3. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke toneleiet på joiken passet inn med vokalene på de to andre. Hørtes for mørkt og brølende ut, som om han samen skulle leke bjørn. Og hun programlederen var IKKE bra. Og hvorfor skulle de utenlandske stemmene telle 50%. Her kan de jo lett være taktiske og stemme på Norges dårligste sang for å styrke egne sjanser i finalen! 🤣 De stemte på Bubbles, som er en veldig svak låt! Selv på radio i bilen i stillestående rushtrafikk hadde låta vært kjedelig underholdning... Og showet varte 1,5 timer for lenge på slutten. La folk se låtene, la folket stemme mens låtene blir spilt i kortversjonsrepriser og under et pauseshow og så utnevn en vinner! Kjedelig! Anonymkode: b196f...484 Ikke enig i noe av dette😄 Anonymkode: 5ace2...a67 3
NordicViking Skrevet 3. mars 2019 #383 Skrevet 3. mars 2019 Hadde ikke anledning til å se MGP-finalen på lørdag, men fikk med meg vinnerlåten i dag. Synes den er helt OK - ikke noe verre enn tidligere norske bidrag. Skal bli interessant å se hvordan Europa reagerer på joik. 🙂
Amber Skrevet 3. mars 2019 #384 Skrevet 3. mars 2019 Musikken som kommer fra team Dahl er så ufattelig dårlig gang på gang.. ikke har hun sangstemme å snakke om heller. Så henne på Beat for Beat og måtte fram med puta (flaut..). Artist for enhver pris, blir krampaktig. Men det er bare min mening 😊 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #385 Skrevet 3. mars 2019 7 minutter siden, Amber skrev: Musikken som kommer fra team Dahl er så ufattelig dårlig gang på gang.. ikke har hun sangstemme å snakke om heller. Så henne på Beat for Beat og måtte fram med puta (flaut..). Artist for enhver pris, blir krampaktig. Men det er bare min mening 😊 Og så må hun gang på gang dra frem romanseryktene med Northug, som om hun hater det😆 Anonymkode: b77ed...92d 8
Mr. Kilmister Skrevet 3. mars 2019 #386 Skrevet 3. mars 2019 (endret) På 25.1.2019 den 22.34, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som følger med på dette showet fremdeles?? Jeg trodde faktisk at dette TV-programmet ikke gikk lenger. Det har vel blitt en smule utdatert... Anonymkode: 4a05f...bb5 Nei, Gran Prix suger. Liker skikkelig musikk jeg. Endret 3. mars 2019 av Mr. Kilmister 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #387 Skrevet 3. mars 2019 Jeg likte Carina, jeg. Showet hennes var supert! Anonymkode: 64c9d...bf9 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #388 Skrevet 3. mars 2019 Det er et parti i Mørland sin låt som minner meg veldig om en annen sang men kommer ikke på hvilken! Kan noen hjelpe? Det er akkurat der han synger : «han holder seg fast...» Anonymkode: b08b8...987
Jobbermedbarn Skrevet 3. mars 2019 #389 Skrevet 3. mars 2019 4 timer siden, månedrømmer skrev: Det norske bidraget ligger nå på andre plass på esc fanliste . Så helt håpløst er den nok ikke. Jeg likte den . Og synes gårsdagen show var bra. Ikke for kleint men kunne kortes ned litt. Så bra👍 Også tenker jeg de har noe å gå på når det gjelder sceneshowet, og jeg vil ha mer stemme fra Alexandra👍 Jeg vil ha Nordlys siden de synger om det! Tror vi kan bli en utfordrer til seier hvis alt dette stemmer!
Gjest Gretagarbo Skrevet 3. mars 2019 #390 Skrevet 3. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et parti i Mørland sin låt som minner meg veldig om en annen sang men kommer ikke på hvilken! Kan noen hjelpe? Det er akkurat der han synger : «han holder seg fast...» Anonymkode: b08b8...987 God only knows av The Beach Boys ?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #391 Skrevet 3. mars 2019 10 minutter siden, Gretagarbo skrev: God only knows av The Beach Boys ? Ja!! Anonymkode: b08b8...987
Ella1 Skrevet 3. mars 2019 #392 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Så bra👍 Også tenker jeg de har noe å gå på når det gjelder sceneshowet, og jeg vil ha mer stemme fra Alexandra👍 Jeg vil ha Nordlys siden de synger om det! Tror vi kan bli en utfordrer til seier hvis alt dette stemmer! De hadde nordlys, men dessverre så så det bare ut som grønt lys. Nordlyset har jo så mange vakre farger, synd de bare bruker grønt. Og siden det er lov å være litt "harry" i Eurovision så kunne de gjort noe mer ut av joiken, f.eks kunne Fred Buljo blitt hevet litt fra gulvet under joiken, som en "spirit in the sky"... 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. mars 2019 #393 Skrevet 3. mars 2019 Tok akkurat og hørte på vinnersangen. Ikke spesielt bra men har hørt dårligere sanger. 5 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Nei, Gran Prix suger. Liker skikkelig musikk jeg. Det er hovedsakelig dritt som kommer fra Gran Prix\Eurovision men en gang i blant så kan det komme noe bra.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #394 Skrevet 3. mars 2019 Har dere hørt vinnersangen i akustisk, live-versjon?Imponerende at de får til dette på direkten synes jeg. Likte denne versjonen bedre nesten, men kan ha mest med å gjøre at sjangeren de vant med ikke er helt min gate. Anonymkode: 41adb...ae8 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #395 Skrevet 3. mars 2019 Rett og slett sexy han som joiker 💕 Anonymkode: 64c9d...bf9 8
venus* Skrevet 3. mars 2019 #396 Skrevet 3. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Har dere hørt vinnersangen i akustisk, live-versjon?Imponerende at de får til dette på direkten synes jeg. Likte denne versjonen bedre nesten, men kan ha mest med å gjøre at sjangeren de vant med ikke er helt min gate. Anonymkode: 41adb...ae8 Jøss, denne var nesten bedre ja 😯 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #397 Skrevet 3. mars 2019 https://www.nrk.no/kultur/beskylder-mgp-vinneren-for-plagiat-1.14455562?fbclid Det måtte nesten komme. Anonymkode: 9e5b5...096 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #398 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, venus* skrev: Jøss, denne var nesten bedre ja 😯 Ikke sant? Ingen tvil om at de virkelig kan synge da, får håpe de gjør den akustiske versjonen på mange pressekonferanser. Anonymkode: 41adb...ae8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #399 Skrevet 5. mars 2019 MGP, et elendig freak-show for homosexuelle. Anonymkode: 96984...c4e
Neidr Skrevet 5. mars 2019 #400 Skrevet 5. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: MGP, et elendig freak-show for homosexuelle. Anonymkode: 96984...c4e Oi, det var mange fordommer i en liten setning. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå