Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste at Tom Hugo hadde bedt Fred se for seg en naken kvinne på en skinnfell når han skulle lage denne joiken. Joik er følelser/stemning, så joiken uttrykker hva han følte når han så for seg denne nakne kvinnen..🙈😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke toneleiet på joiken passet inn med vokalene på de to andre. Hørtes for mørkt og brølende ut, som om han samen skulle leke bjørn.

Og hun programlederen var IKKE bra.

Og hvorfor skulle de utenlandske stemmene telle 50%. Her kan de jo lett være taktiske og stemme på Norges dårligste sang for å styrke egne sjanser i finalen! 🤣 De stemte på Bubbles, som er en veldig svak låt! Selv på radio i bilen i stillestående rushtrafikk hadde låta vært kjedelig underholdning...

Og showet varte 1,5 timer for lenge på slutten. La folk se låtene, la folket stemme mens låtene blir spilt i kortversjonsrepriser og under et pauseshow og så utnevn en vinner!

Kjedelig!

Anonymkode: b196f...484

Ikke enig i noe av dette😄

Anonymkode: 5ace2...a67

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke anledning til å se MGP-finalen på lørdag, men fikk med meg vinnerlåten i dag. Synes den er helt OK - ikke noe verre enn tidligere norske bidrag. Skal bli interessant å se hvordan Europa reagerer på joik.  🙂 

Skrevet

Musikken som kommer fra team Dahl er så ufattelig dårlig gang på gang.. ikke har hun sangstemme å snakke om heller. Så henne på Beat for Beat og måtte fram med puta (flaut..). Artist for enhver pris, blir krampaktig. Men det er bare min mening 😊

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Amber skrev:

Musikken som kommer fra team Dahl er så ufattelig dårlig gang på gang.. ikke har hun sangstemme å snakke om heller. Så henne på Beat for Beat og måtte fram med puta (flaut..). Artist for enhver pris, blir krampaktig. Men det er bare min mening 😊

Og så må hun gang på gang dra frem romanseryktene med Northug, som om hun hater det😆

Anonymkode: b77ed...92d

• Liker 8
Skrevet (endret)
På 25.1.2019 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen som følger med på dette showet fremdeles?? :P                           

Jeg trodde faktisk at dette TV-programmet ikke gikk lenger. Det har vel blitt en smule utdatert...        

Anonymkode: 4a05f...bb5

Nei, Gran Prix suger. Liker skikkelig musikk jeg. 

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Carina, jeg. Showet hennes var supert!

Anonymkode: 64c9d...bf9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er et parti i Mørland sin låt som minner meg veldig om en annen sang men kommer ikke på hvilken! Kan noen hjelpe? Det er akkurat der han synger : «han holder seg fast...»

Anonymkode: b08b8...987

Skrevet
4 timer siden, månedrømmer skrev:

Det norske bidraget  ligger nå på andre plass på esc fanliste . Så helt håpløst er den nok ikke. Jeg likte den . Og synes gårsdagen show var bra. Ikke for kleint men kunne kortes ned litt. 

Så bra👍 Også tenker jeg de har noe å gå på når det gjelder sceneshowet, og jeg vil ha mer stemme fra Alexandra👍 Jeg vil ha Nordlys siden de synger om det! Tror vi kan bli en utfordrer til seier hvis alt dette stemmer! 

Gjest Gretagarbo
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et parti i Mørland sin låt som minner meg veldig om en annen sang men kommer ikke på hvilken! Kan noen hjelpe? Det er akkurat der han synger : «han holder seg fast...»

God only knows av The Beach Boys ? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Gretagarbo skrev:

God only knows av The Beach Boys ? 

Ja!!

Skrevet
1 time siden, Jobbermedbarn skrev:

Så bra👍 Også tenker jeg de har noe å gå på når det gjelder sceneshowet, og jeg vil ha mer stemme fra Alexandra👍 Jeg vil ha Nordlys siden de synger om det! Tror vi kan bli en utfordrer til seier hvis alt dette stemmer! 

De hadde nordlys, men dessverre så så det bare ut som grønt lys. Nordlyset har jo så mange vakre farger, synd de bare bruker grønt. Og siden det er lov å være litt "harry" i Eurovision så kunne de gjort noe mer ut av joiken, f.eks kunne Fred Buljo blitt hevet litt fra gulvet under joiken, som en "spirit in the sky"...

• Liker 1
Skrevet

Tok akkurat og hørte på vinnersangen.

Ikke spesielt bra men har hørt dårligere sanger.

5 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Nei, Gran Prix suger. Liker skikkelig musikk jeg. 

Det er hovedsakelig dritt som kommer fra Gran Prix\Eurovision men en gang i blant så kan det komme noe bra.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hørt vinnersangen i akustisk, live-versjon?
Imponerende at de får til dette på direkten synes jeg. Likte denne versjonen bedre nesten, men kan ha mest med å gjøre at sjangeren de vant med ikke er helt min gate. :) 

Anonymkode: 41adb...ae8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett sexy han som joiker 💕

Anonymkode: 64c9d...bf9

• Liker 8
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere hørt vinnersangen i akustisk, live-versjon?
Imponerende at de får til dette på direkten synes jeg. Likte denne versjonen bedre nesten, men kan ha mest med å gjøre at sjangeren de vant med ikke er helt min gate. :) 

Jøss, denne var nesten bedre ja 😯

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, venus* skrev:

Jøss, denne var nesten bedre ja 😯

Ikke sant? :) Ingen tvil om at de virkelig kan synge da, får håpe de gjør den akustiske versjonen på mange pressekonferanser. 

AnonymBruker
Skrevet

MGP, et elendig freak-show for homosexuelle.

Anonymkode: 96984...c4e

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

MGP, et elendig freak-show for homosexuelle.

Anonymkode: 96984...c4e

Oi, det var mange fordommer i en liten setning.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...