Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som mange tenker at joiking er eksotisk og dermed vil skille seg ut, men det hjelper jo ikke når joikingen er helt elendig. Grusomt.

Anonymkode: 4b128...0b7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altså, Keiino... låta er kanskje catchy nok, men denne joiken... :rodme: Høres ut som om han forsøker å presse ut et fremmedlegeme jo!

Endret av NullHull
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Snabeltann skrev:

Synes det minner litt om "Aqua" på samisk! :) men fengende! 😄 

Du tenker på René Dif, han som sier "Come on Barbie, let's go party"? Det hadde jeg ikke tenkt på, men det minner litt om han, ja.🤣

Anonymkode: 82739...919

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gud den joiken blir bare verre og verre, og de vant?! 

Anonymkode: 79b9b...ef9

• Liker 5
Skrevet

Jeg er en av de som får Aqua-vibes av han ene vinneren,😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Problemet nå er vel bare om Finland merker at refrenget har identiske toner som deres bidrag i fjor, og gjør alvor ut av det.. 

Anonymkode: f7b49...fa6

Det merker de jo garantert, men kommer man noen gang noen vei med det? Er jo stort sett noen plagiat eller nestenplagiat hvert år. 

Anonymkode: 9e5b5...096

• Liker 1
Skrevet

Eg syns faktisk det virket som Adrian ble litt lettet når han ble nr 2 😛

• Liker 7
Gjest Hold the door
Skrevet

Enig i at det langt fra er den fineste joiken.

Skrevet
2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Mannen min sa Aqua med en gang👌😉😊

Han samen ligner på han ene i Aqua!

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger godviljen til, men likevel hører jeg ikke hva som er så galt med den joiken 

• Liker 16
Gjest Hold the door
Skrevet

Takk for i kveld. Ha det.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet nå er vel bare om Finland merker at refrenget har identiske toner som deres bidrag i fjor, og gjør alvor ut av det.. 

Anonymkode: f7b49...fa6

DET merker de... bare å lene seg tilbake å vente. Det er et tidsspørsmål. Men kul låt da.

Anonymkode: 35bc1...4ca

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mange tenker at joiking er eksotisk og dermed vil skille seg ut, men det hjelper jo ikke når joikingen er helt elendig. Grusomt.

Anonymkode: 4b128...0b7

Enig, jeg har hørt mange flinke joikere men dette var ikke bra. Høres ut som en fyllesyk kråke 😬 

Anonymkode: 35bc1...4ca

• Liker 3
Skrevet

Er kanskje ikke så lett å lage en joik som passer inn i en slik låt, så de har vel lagd den slik at den hører mer ut som en lydeffekt vil jeg tro..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hurra!!!! 🤩❤️

Anonymkode: 64c9d...bf9

• Liker 3
Skrevet

Tro om de har kopiert refrenget i sangen bevisst eller om det bare er uflaks at det er så likt?

• Liker 1
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Hjarte skrev:

Jeg legger godviljen til, men likevel hører jeg ikke hva som er så galt med den joiken 

Hvis ikke noen hadde sagt det va "joik", tror jeg ikke jeg hadde tenkt det var det en gang. Ikke på den måten hvertfall, har ikke sameklær engang. De trer kanskje noe på han i finalen 😂
Beste sang vant, gir håp iallefall :) 

Aner ikke hvem de er, men både han lange fyren og jenta i gruppa er ganske kule typer 😎

Når jeg hørte den offislelle videoen på yt gav det nesten kills. Vi har en bra låt her altså.

Endret av Undermann
  • Liker 1
Skrevet

Heia Norge. 🇳🇴

Gleder meg så mye til finalen. Alltid gøy å se hva de andre landene kommer med. ✌

• Liker 4
Skrevet

Synes den beste vant!

Heia Norge! Gleder meg også til finalen og alle de rare sangene vi får høre. :laugh: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hurraaa!!! Beste sangen vant! :duskedame::nordvesta:

Herlige Netta:kaklehone:

Anonymkode: 5ace2...a67

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...