Gå til innhold

Går dere til sengs samtidig ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja vi går alltid til sengs sammen.

Vi har alltid sex når vi legger oss, både i hverdagen og i helgene

Vi trenger ikke noe forspill, men har det likevel av og til

Vi tar initiativ begge to, jeg har aldri blitt avvist

Er du sammen med @Ragnar89

Anonymkode: 3129d...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det forstår jeg godt.. Intimiteten er så viktig for meg i et forhold, ikke bare sex men kos og oppmerksomhet som du sier. Når det blir sånn som dette på et så tidlig tidspunkt, skjønner jeg at det ikke frister mye å bruke mer tid på det. Jeg hadde følt det litt kaldt og ensomt. Vi har bodd sammen rett over året nå, og jeg føler at det meste av nærhet og intimitet kommer på mitt intinativ. Når det i tillegg blir ofte avvisninger, og sjeldnere og sjeldnere sex, begynner jeg allerede å kjenne på om dette kanskje bærer feil vei for min del..

Anonymkode: 21083...6df

Det er utrolig viktig. Tar jeg initiativ til kos så får jeg jo sitte litt i armkroken osv. Men jeg føler egentlig at jeg er en slags byrde når jeg har behov for nærhet. Så ender opp med at jeg ikke har lyst til å prøve mer. Jeg kan leve uten sex, men når det er slutt på all nærhet så blir det et problem. Det er ikke en hvilken som helst kompis jeg bor med liksom. 

Anonymkode: b8909...e44

Skrevet

Har mannen deres problemer med å få ereksjon?

Anonymkode: 0deaf...f52

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig viktig. Tar jeg initiativ til kos så får jeg jo sitte litt i armkroken osv. Men jeg føler egentlig at jeg er en slags byrde når jeg har behov for nærhet. Så ender opp med at jeg ikke har lyst til å prøve mer. Jeg kan leve uten sex, men når det er slutt på all nærhet så blir det et problem. Det er ikke en hvilken som helst kompis jeg bor med liksom. 

Nei om han aldri tar intinativ til noe selv, føler man det jo til slutt sånn. Det er ikke greit. Han burde i allefall kunne gi deg noe ømhet. Ellers føler man etterhvert ikke lenger at man faktisk er kjærester.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har mannen deres problemer med å få ereksjon?

Om det var meg du spurte så nei. Han har alltid ereksjon før vi skal sove, men er bare sjeldent han vil ha sex. Og merker ikke noe problem de gangene vi har sex.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei om han aldri tar intinativ til noe selv, føler man det jo til slutt sånn. Det er ikke greit. Han burde i allefall kunne gi deg noe ømhet. Ellers føler man etterhvert ikke lenger at man faktisk er kjærester.

Om det var meg du spurte så nei. Han har alltid ereksjon før vi skal sove, men er bare sjeldent han vil ha sex. Og merker ikke noe problem de gangene vi har sex.

Egentlig litt «befriende» å vite at jeg ikke er alene om de tankene her. Folk roper jo ut her inne om at «sex er ikke alt, å det er vel andre ting som gjør at du elsker han» osv osv. Å så klart, jeg elsker hele mannen og alt han gjør for meg. Men spesielt nærhet er vanskelig å leve uten, jeg kommer til å gå fra han om det ikke bedrer seg, for nå er vi mer «venner» og ikke partnere. 

Anonymkode: b8909...e44

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...