AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg ble bitt av noe i natt, men skjønner ikke hva det kan ha vært. Hvilke insekter lever nå på vinteren? Det er kun ett bitt, og det er ganske stort og ømt, og det klør. Vil si det er på størrelse med et vepsestikk, altså større enn et myggstikk. Vi har, såvidt jeg vet, ikke veggdyr, skjeggkre ol. Har heller ikke dyr. Har også hatt loppebitt før, og de var mindre enn bittet jeg har nå. Noen ideer om hva det kan være? Anonymkode: e3c52...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Del Skrevet 25. januar 2019 Kan det være en kvise eller noe hudutslett istedenfor? Jeg kan ikke komme på noen insekter som kan kravle rundt og bite folk midt på vinteren, annet enn sengelopper. De lever vel året rundt i madrasskanten og langs sømmene. Men de gir ikke store bitt. Anonymkode: 4092e...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 25. januar 2019 #3 Del Skrevet 25. januar 2019 Dracula! Eller en allergisk reaksjon på sengeloppebitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Del Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan det være en kvise eller noe hudutslett istedenfor? Jeg kan ikke komme på noen insekter som kan kravle rundt og bite folk midt på vinteren, annet enn sengelopper. De lever vel året rundt i madrasskanten og langs sømmene. Men de gir ikke store bitt. Anonymkode: 4092e...565 Ja ikke sant, hvilke kryp er det som lever nå🤔🤔 Det er ikke kvise eller utslett, det er helt klart et bitt/stikk. Anonymkode: e3c52...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Del Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, Merricat skrev: Dracula! Eller en allergisk reaksjon på sengeloppebitt? Sengelopper biter vel typisk flere steder? Har bare det ene bittet. Loppebitt er mindre enn det jeg har, men ja det kunne jo vært reaksjon på bittet. Men så har jeg kun ett bitt, og ikke flere🤷♀️ Anonymkode: e3c52...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Del Skrevet 25. januar 2019 Mandelformet? Isåfall typisk for edderkopp. Anonymkode: cff06...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå