Gå til innhold

Sæd – hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du?

Jeg tenner på det. Veldig, for å være ærlig. For meg er sæden et symbol på mannens dyriske drifter. Blir opphisset når jeg får oppleve dette synlige beviset på at hans lyster tar overhånd, enten han spruter i meg, på puppene eller et annet sted.

For meg haster det ikke å tørke bort sæden etterpå. Jeg kan gjerne ha det inni meg og kjenne at det sakte renner ut. Har også latt det tørke inn på huden i sola hvis vi har kost oss på et bortgjemt sted.

Anonymkode: 51cf3...d85

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme som deg.

Anonymkode: ffaf9...84e

• Liker 1
Skrevet

not

Anonymkode: d8b56...299

• Liker 2
Skrevet

Samme, jeg synes det er digg. 

Anonymkode: 9cf87...81b

• Liker 1
Skrevet

HOT helt til det tørker. Æsj!

Anonymkode: 32298...5f5

Skrevet

Not!

Anonymkode: 0e218...6ce

• Liker 1
Skrevet

Not!

Anonymkode: 34f52...0ea

• Liker 1
Skrevet

Hadde klart meg helt utmerket uten! 

Anonymkode: 577cc...d5e

• Liker 2
Skrevet

Verken eller - betyr ikke noe for meg. 

Skrevet

Ca like hot som alle andre væsker og substanser som kan komme ut av en menneskekropps ulike åpninger, dvs not.

Skrevet

Jeg tenner på tanken om å bli tvunget til å slikke henne ren for sæd. Hun tenner på at jeg slikker henne etter at jeg har kommet. Så når vi har holdt på så lenge at hun mener jeg bør komme. hvisker hun i øret mitt at jeg må huske at jeg må slikke henne ren hvis jeg kommer... da kommer jeg som en foss. Så tvinger hun meg ned for å slikke det i meg. Og da kommer hun som et uvær. Det er en skikkelig kul combo og vi ler godt av det for det er jo ganske sprøtt... 

Anonymkode: 4ad96...8d3

Skrevet

Not. Jeg kan ikke påstå jeg finner det klisset særlig tennende. Men jeg har latt mannen komme på magen og brystet mitt mange ganger opp gjennom årene likevel. Eller inne i meg, da.

Anonymkode: ea50a...499

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenner på tanken om å bli tvunget til å slikke henne ren for sæd. Hun tenner på at jeg slikker henne etter at jeg har kommet. 

Anonymkode: 4ad96...8d3

Æsj.

Skrevet

Not.

Mannen er operert For prostatakreft. Og skyter derfor løsskudd.

Anonymkode: 2faaf...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...