AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Noen her som har datet en mann fra Dubai? Møtt en fin fyr fra Dubai, han er muslim men han ber ikke regelmessig. Han er veldig åpen for andre religioner, tolerant og respektfull som person. Ser mennesket, istedenfor det rundt. Veldig respekt for kvinner. Han har lyst til å invitere meg ned dit, og jeg har lenge hatt en drøm om å oppleve Dubai, så jeg er ikke fremmed for tanken. (Drar ikke alene) Noen her med erfaringer? Anonymkode: 6f9d7...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Hvor har du møtt ham? Anonymkode: 86bd7...a08 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du møtt ham? Anonymkode: 86bd7...a08 Vi møttes online. Vi har videochattet, og er venner på face, så jeg vet han er den han sier. Han er bare veldig koselig og bra person. Men er så klart skeptisk og. Lyst til å treffe han. Anonymkode: 6f9d7...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 I Dubai kan en mann og en kvinne bli arrestert bare for å leie hverandre på gata. Det er ikke et land jeg ville besøkt frivillig, med et kvinnesyn som det. Hjelper ikke at han fyren du har kontakt med "virker" å være mer åpen. Samfunnet rundt han er helt koko. Anonymkode: dab75...fd9 20
oysterlover Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 Har du lyst til å bli porta potty? Go girl! 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I Dubai kan en mann og en kvinne bli arrestert bare for å leie hverandre på gata. Det er ikke et land jeg ville besøkt frivillig, med et kvinnesyn som det. Hjelper ikke at han fyren du har kontakt med "virker" å være mer åpen. Samfunnet rundt han er helt koko. Anonymkode: dab75...fd9 Ja har hørt at det er strengt. Han har sagt at han ikke liker å kysse offentlig f.eks Han har hatt europeisk kjæreste før og reiser mye i Europa, det hjelper sikkert på. Jeg er veldig nysgjerrig på å dra ned, får bare være forsiktig. Anonymkode: 6f9d7...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 3 minutter siden, oysterlover skrev: Har du lyst til å bli porta potty? Go girl! Hva betyr det?? Anonymkode: 6f9d7...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #8 Skrevet 25. januar 2019 Hadde aldri reist til Dubai for å møte han. Om du vil møtes er det bedre han kommer til Norge. Anonymkode: ba7a6...53a 19
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Skrevet 25. januar 2019 Hvis han reiser så mye i Europa så møt han i en by der... Ha hver deres hotellrom og gå på date for å bli kjent, ikke vær naiv å dra til Dubai! Anonymkode: 4b489...e23 23
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #10 Skrevet 25. januar 2019 Ikke dra til Dubai bare for å møte en fyr. Les denne tråden så får du deg kanskje en sjokk opplevelse: Anonymkode: 67bf7...f4a 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #11 Skrevet 25. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han reiser så mye i Europa så møt han i en by der... Ha hver deres hotellrom og gå på date for å bli kjent, ikke vær naiv å dra til Dubai! Anonymkode: 4b489...e23 Ja det er nok best. Anonymkode: 6f9d7...7a1 1
Duftavsommerregn Skrevet 25. januar 2019 #12 Skrevet 25. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja har hørt at det er strengt. Han har sagt at han ikke liker å kysse offentlig f.eks Han har hatt europeisk kjæreste før og reiser mye i Europa, det hjelper sikkert på. Jeg er veldig nysgjerrig på å dra ned, får bare være forsiktig. Dette er bare tull, eller du er mindre med. Du kan da for pokker ikke stole på hva en fra Dubai, et ekstremt islamittisk system forteller deg på nettet. Da er du stokk dum, og burde vært beskyttet mot deg selv. Det mener jeg helt seriøst. Der nede kan han gjøre alt det han vil med deg, det sammen med alle andre menn i kretsen sin. Og du kan ikke gjøre noe med det når det skjer,eller i ettertid om du da ikke ønsker å bli drept. Bare å vurdere å møte en slik mann i utlandet, basert på et kjennskap på nettet er ekstremt uforsiktig av deg. Si meg har du ikke lært noe av det som har skjedd med utenlandske kvinner i muslimske land i de siste? Ikke bare der men over hele Europa faktisk. Nå tror jeg lite på den historien din i utgangspunktet. Men bare så det er sagt. 20
tirben Skrevet 25. januar 2019 #13 Skrevet 25. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at han ikke liker å kysse offentlig f.eks Anonymkode: 6f9d7...7a1 Nei, for da kommer han i fengsel, så det er kanskje ikke så rart at han ikke liker det!!!! 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #14 Skrevet 25. januar 2019 Da blir di rik. Anonymkode: 9bbcb...a23
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #15 Skrevet 25. januar 2019 I Dubai kan voldtas kvinner, og det er dem som havner i fengsel - ikke mannen! Anonymkode: d8f3f...6d2 9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #16 Skrevet 26. januar 2019 3 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Dette er bare tull, eller du er mindre med. Du kan da for pokker ikke stole på hva en fra Dubai, et ekstremt islamittisk system forteller deg på nettet. Da er du stokk dum, og burde vært beskyttet mot deg selv. Det mener jeg helt seriøst. Der nede kan han gjøre alt det han vil med deg, det sammen med alle andre menn i kretsen sin. Og du kan ikke gjøre noe med det når det skjer,eller i ettertid om du da ikke ønsker å bli drept. Bare å vurdere å møte en slik mann i utlandet, basert på et kjennskap på nettet er ekstremt uforsiktig av deg. Si meg har du ikke lært noe av det som har skjedd med utenlandske kvinner i muslimske land i de siste? Ikke bare der men over hele Europa faktisk. Nå tror jeg lite på den historien din i utgangspunktet. Men bare så det er sagt. Du får tro det du vil. Virker som at han må være fæl og ha de verste intensjoner, fordi han er fra et muslimsk land. Jeg er ikke dum, og jeg har vært utfor muslimske menn før, jeg tar ikke alt for god fisk. Jeg tar det rolig og er forsiktig. Kunne godt tenkt meg å dratt en tur dit, med ei venninne, og møtt han. Tatt det som en ferie og en opplevelse. Men jeg kommer til å spørre om han vil komme hit, så tar vi det fra der. Er best sånn. Anonymkode: 6f9d7...7a1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #17 Skrevet 26. januar 2019 Det er ikke et hvilket som helst muslimsk land. Det er ikke Afghanistan, hvor du kan drikke litt og røyke litt og ligge litt. Det kan koste deg livet å være uforsiktig. Det er liksom ingen som vil redde deg heller, for alle må passe på seg selv for å ikke havne i samme fella. Null solidaritet. Når du drar dit, eier han deg. Du er eiendom i det landet, ikke et menneske. Og hvis du sier noe på det, havner du i fengsel, hvor UD ikke har mye de skulle sagt. Anonymkode: e1942...081 8
Callisto83 Skrevet 26. januar 2019 #18 Skrevet 26. januar 2019 Litt OT, men det er faktisk en velkjent greie at rike arabere i Dubai, betaler instagram modeller (og andre pene damer) for å reise ned dit å la seg besudle for penger og luksus. Jeg skriver besudle, for jeg MENER besudle. Jeg skal ikke gå i detalj, men det kan f.eks involvere dyr, avføring, orgier etc. Det er virkelig en mørk bakside til all luksusen og glamouren. Når man som kvinne i tillegg risikerer å bli fengslet hvis man blir voldtatt der nede, så ville jeg helt klart vært veldig skeptisk til å treffe en mann man har møtt på nett. På internett kan man tross alt fremstå som noe helt annet enn man er i virkeligheten. For all del, det kan være han er en grei fyr. Men hvis det skulle skjære seg, så er du ikke akkurat på et sted som bryr seg om deg på samme måte som i et fritt land. Tvert imot. 12
BiancaWhite Skrevet 26. januar 2019 #19 Skrevet 26. januar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et hvilket som helst muslimsk land. Det er ikke Afghanistan, hvor du kan drikke litt og røyke litt og ligge litt. Det kan koste deg livet å være uforsiktig. Det er liksom ingen som vil redde deg heller, for alle må passe på seg selv for å ikke havne i samme fella. Null solidaritet. Når du drar dit, eier han deg. Du er eiendom i det landet, ikke et menneske. Og hvis du sier noe på det, havner du i fengsel, hvor UD ikke har mye de skulle sagt. Anonymkode: e1942...081 Hva i Helvete? Afghanistan er mye verre en Dubai! I Dubai kan man faktisk drikke på enkelte steder, man trenger ikke dekke seg til over alt. Folk drar faktisk dit på ferie. Har vært der selv, og jeg gikk i shorts og singlet, fikk ikke engang stygge kommentarer. I Afghanistan går kvinner i burqua og det er jo ikke engang flyreiser dit fra Norge. Makan til uvitenhet på kg . Men ts... hvordan kan du stole på at han faktisk er fra Dubai? Det er mange arbeidsinnvandrere der. Og hvorfor tar han kontakt med ei norsk dame? Kan like gjerne være en som er desperat etter et liv i et bedre land. Jeg skjønner bare ikke hvorfor en fra der skal ta kontakt med ei tilfeldig på nett. Det kan være en bra fyr, det kan være noe spekulativt. Særlig når noen tar kontakt på nett slik blir jeg mistenksom. 2
Gjest Hayworth Skrevet 26. januar 2019 #20 Skrevet 26. januar 2019 Æsj, noe av det verste jeg ser er naive norske damer med muslimske menn. Du må ikke finne på å dra ned dit!! DET hadde du angret på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå