Kaisamaia Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Ok.. Noen som har sett "Yummy mummies" på Netflix? Om rike, australske soon to be moms.. Jeg mista pusten etter få minutter. Ville bare høre om flere har sett det og hva dere tenker. Jeg tenker "er det mulig?" 😆
Kaisamaia Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2019 Og blir egentlig litt redd. Men nå er ikke barna født ennå, da. Får krysse fingrene..
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 Ble også rimelig satt ut! Ble mest uvel av Maria og moren.. Hvis du går inn på instagrammen deres, så ser du hvordan det har gått. Barna har blitt to år allerede @melbourneyummums Anonymkode: 84719...82b
Kaisamaia Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble også rimelig satt ut! Ble mest uvel av Maria og moren.. Hvis du går inn på instagrammen deres, så ser du hvordan det har gått. Barna har blitt to år allerede @melbourneyummums Anonymkode: 84719...82b Oi, håper det har gått bra da. Jeg skal se serien først, så får jeg se. Eller prøve å se serien, rettere sagt.. 😆
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Omg, jeg dør av de! Kun sett 3 episoder og jeg ler leg i hjel av «Versace-familien» 😂😂 altså... det er over the top, pluss litt tid. jeg er selv opptatt av kvalitet og merke på en del ting, men det Maria holder på med er kvalmende og sååå innmari tacky, rett og slett! Hun har jo hele garderoben klar til ungen er minst 10år! Jeg håper ungen vokser opp til å hate merkeklær, spesielt Versaaace 😂😂🙊 Anonymkode: e1d7a...3ed 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Det er ikke gøy å se på mennesker som skader barna sine. Kan ikke være sunt å vokse opp i Maria sin familie Anonymkode: b3e23...611
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Grusomt. Helt grusomt. Anonymkode: 297ee...cc8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 Hun Maria og familien må være noe av det mest tåpelige jeg har sett på tv. Helt forferdelig, å kjøpe alle de dyre klærne, og alt utstyret. Nesten så jeg tror hun har en eller annen form for psykisk sykdom (hoarding). Dette er sløsing hindides det meste av hva rikinger driver med. De tre andre damene er mer morsomme, blide og humoristiske. Anonymkode: f5865...612 1
Gjest Chroma Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 Har sett hele sesongen, enig i at hun Maria er..spesiell, ja 😛
TeamWP Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 Meget spesielt... er det virkelig , eller er de skuespillere,lurte jeg på i hver eneste episode...
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 13 timer siden, TeamWP skrev: Meget spesielt... er det virkelig , eller er de skuespillere,lurte jeg på i hver eneste episode... Jeg tror ikke de er skuespillere. De er like kunstige og blaserte som f.eks. Kardashians og disse rike fruer-programmene... Og på tv tror jeg faktisk noen kan bli mer ekstreme enn de er i virkeligheten, for å bli kjent og berømte. Anonymkode: f5865...612
morhjertegod Skrevet 6. februar 2019 #12 Skrevet 6. februar 2019 Dette er seriøst det rareste jeg har sett, selv for reality shows å være. Denne Maria og familien burde jo vært skånet for seg selv, klin kokos. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #13 Skrevet 6. februar 2019 Vet det er reality TV, men denne serien var virkelig ekstrem. Føler det blir litt dumt å snakke dårlig om mødrene når alt er så tydelig falskt bare for show. Anonymkode: 7a0d1...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå