Gjest O.G. Skrevet 29. januar 2019 #41 Skrevet 29. januar 2019 19 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Kall meg gjerne megge. Men å opplyse at man ønsker seg penger invitasjonen, er dårlig manerer. Og siden du ikke spurte, kaffegjester er en uting. På linje med å raske sammen så mange som mulig som kan betale for et ekstravagant utdrikningslag uten å invitere alle i bryllupet. Jeg synes ikke du er en megge, jeg synes du er en oppegående og fornuftig person. ❤️
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #42 Skrevet 29. januar 2019 Her jeg kommer fra er kaffegjester helt vanlig, og de gir gave til og med. Sett sånt da, gitt🤷🏻♀️ Anonymkode: f19b8...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #43 Skrevet 29. januar 2019 Det det koker ned til er altså hva folk betaler, og hva de får igjen for brudeparingesteringen. Anonymkode: 6cadf...b2e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #44 Skrevet 1. februar 2019 Det er både frekt å skrive hva dere vil ha i bryllupsgave og å invitere noen på kun kaffe og kaker. Men det er vanlig at kaffegjester gir gave. Selv om de er annenrangs gjester Anonymkode: 699ee...6a8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #45 Skrevet 3. februar 2019 På 25. januar 2019 den 11.35, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for mange saklige kommentarer ang kaffegjester🙄 Vi ønsker å ha de nærmeste til middag, men har ikke råd til å betale 150 000 bryllup så da velger vi evt å invitere litt mer "perifere" venner til festen. Jeg har også hørt at det er normalt og greit å skrive ønsker i invitasjonen, rett og slett for å gjøre det enklere for gjestene. Det har jeg satt pris på selv ihvertfall! Anonymkode: bb263...26a Det er helt normalt og greit å invitere gjester til kaffi her hvor jeg kommer fra. Og når jeg blir invitert i et bryllup så setter jeg pris på å få vite hva brudeparet ønsker seg, det tipper jeg de fleste syns. Utrolig mange surmaga svar angående brylluper, håper du klarer å ikke bry deg om det Ts! Anonymkode: e6be9...186 1
Luckiness Skrevet 3. februar 2019 #46 Skrevet 3. februar 2019 Synes ikke ønskeliste passer seg uansett hvilken anledning. Synes det er bedre å gjøre seg opp tanker om ønsker og heller presentere dem/komme med dem skriftlig dersom enkelte etterspør.
The Kitten Skrevet 4. februar 2019 #47 Skrevet 4. februar 2019 Hvis jeg hadde blitt invitert som kaffegjest hadde jeg takket pent nei til invitasjonen, men gitt en liten gave likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå