Gå til innhold

Ulik utvikling i sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi har hatt sex en kveld, får jeg liksom gjort fra meg for en stund. En orgasme nullstiller meg sexuelt, og det tar flere dager å bygge opp igjen lysten. Mannen min derimot har det helt motsatt. Etter en kveld med sex kan han være spenna klar morgenen etter. 

Vi har helt motsatt utvikling i sexlyst etter at vi har hatt sex. Jeg har ingen lyst, men stigende. Han har veldig lyst, men avtakende. Det gir en del trasige situasjoner med at han maser en periode etterpå, før rollene snur. Egentlig tror jeg at når jeg endelig har lyst på sex igjen, så har ikke han, men har gjør det likevel. Heldivis har han ikke problemer med å få den opp, og han er ikke så vanskelig å tenne når vi først er i gang.

Men frustrerende er det. For oss begge.

Anonymkode: 6639f...405

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Samme for meg, sex gir meg mer lyst, mens hun blir trygg og mett. og nøyer seg med å friste meg, hold meg på pinebenken..

Skrevet

Her er det omvendt, han har det som deg, er fornøyd i flere dager etterpå, mens jeg har det som din mann. Veldig frustrerende for oss begge. Meg fordi jeg får for lite sex, han fordi han føler jeg maser og at han ikke strekker til.

Jeg har sluttet å ta initiativ for jeg orker ikke å bli avvist. Han er heller ikke villig til å tilfredsstille meg på egenhånd - da må han være kåt, sier han. Så det går etter hans mønster, sex et par ganger i uken. Vet ikke hva vi skal gjøre. Han har alltid vært sånn, sier han

Anonymkode: 43ec8...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...