Gå til innhold

Quicky - er det egentlig digg for dere damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona og jeg tar oss rett som det er en kjapp en. Men det er jo nettopp det - kjapt. Litt avhengig av humør og foranledning, så går det gjerne ikke så lenge før jeg kommer. Og da er vi ferdige. 

Oftest er det kona som foreslår det. Har lurt litt på om hun gjør det for å holde meg happy, og ev. slippe mas senere når vi skal legge oss. Hun sier hun liker det, men kan vel knapt få annen glede ut av det enn å glede meg. Vel å bra det altså, men...

Om det var jeg som måtte stoppe midt i akten fordi kona kom tidlig, så hadde jeg ikke taklet det så bra...

Hva sier dere damer?

Anonymkode: c7538...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går greit men da må jeg finne fram dildoen etterpå sånn at jeg også kan få orgasme.

Anonymkode: 21377...03f

• Liker 4
Skrevet

Ville følt meg som en tømmestasjon om målet med samleiet var at han skulle komme kjapt for så å være ferdig.

Anonymkode: f82db...014

• Liker 15
Skrevet

En kjappe på 10 sekunder gir meg ingenting 

Anonymkode: 18b13...003

• Liker 6
Skrevet

Liker det jeg. Nå er jeg over gjennomsnittet glad i sex for dame å være iflg kvinneguiden, men en kjappis er bare deilig. Jeg får min to-tre timers akt flere ganger i uken med alt som hører med, og fullt fokus på meg. Så da skulle det bare mangle at jeg setter meg på vasken og lar han få også en ledig stund i tidsklemmen :) Av og til kommer jeg også, andre ganger ikke, men da får jeg igjen på kvelden. Bare deilig at han heller vil ha meg enn et runk i dusjen :P 

Anonymkode: 208c1...0d2

• Liker 17
Skrevet

Om jeg egentlig ikle orker sex sier jeg ok til en quicky fordi jeg vet han har større behov en meg. Fort gjort og mannen er happy.

• Liker 3
Skrevet

Jeg får ingenting ut av det.

En sjelden gang får jeg ikke noe negativt ut av det heller, og det er forsåvidt hyggelig der og da. Men jeg får absolutt ingen nytelse ut av det.

Jeg vil anta det er for å bli ferdig, dessverre - om hun foreslår det ofte og ikke får orgasme av det. Alle kvinner liker og vil ha orgasme.

Anonymkode: 8d845...137

• Liker 5
Skrevet

Ikke digg. Er det på offentlig sted e.l er det spenning og jeg liker å se han ha det godt, men rent seksuelt? Ikke spesielt digg.

Anonymkode: 58429...0d1

• Liker 5
Skrevet

Hæ?? Du sørger vel for at hun kommer først? Det er en selvfølge for meg (og mannen) at begge får orgasme, hva er ellers vitsen?

Anonymkode: 0ae39...5ef

• Liker 13
Skrevet

Jeg liker det. Har ikke behov for orgasme hver gang. Er deilig uansett. 

Kvinne😊

Anonymkode: e683d...d7a

• Liker 13
Skrevet

Jeg kommer lett av kjappiser, så for meg hadde dette vært normal oppførsel

Jeg vil heller ha en kjappis når jeg er våken og opplagt enn sex om kvelden eller morgenen når jeg prøver å få mest mulig søvn.

Anonymkode: 2561a...2cf

• Liker 2
Skrevet

Hvis man ellers har mye tilfredsstillende sex, syns jeg en kjappis er veldig deilig. Det som gjør det deilig er at man raskt blir så kåte på hverandre og at det gjerne er mye lidenskap og litt eksplosivt. Det er altså deilig på en annen måte enn når man har lange forspill og jeg får flere orgasmer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes sjeldent det er godt, kun dersom jeg er tent fra før av og har bygget opp en lyst på sex. Dersom han har lyst på en "quickie" og jeg ikke er kåt fra før så blir det ikke noe av, for jeg trenger litt tid på å bli både kåt og våt. Da får han eventuelt en blowjob, for det å ha samleie når jeg ikke er klar gjør bare at jeg får et mer negativt forhold til sex. 

Jeg synes derimot det er veldig dumt at det er slik. Hvis jeg kunne velge hadde jeg selvsagt valgt at jeg også kunne bli klar like fort som menn ofte klarer, men det har dessverre aldri vært slik for meg. Vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det. Forstår det slik at det er slik for mange kvinner, vi trenger generelt sett lengre tid på å bli klar enn det menn gjør. 

Anonymkode: ae4f7...853

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker det (likte det... i en annen tid, et annet liv, med annen mann), men mannen min liker det ikke, derfor blir det aldri. Synes det er litt dumt at vi må ha minst en halvtime for å kunne ha sex. Det er ikke alltid forenelig med livet, men han mener at sex under det ikke er sex, men tømming. Det er ikke godt nok for ham. 

Anonymkode: 573ac...626

• Liker 1
Skrevet

Hva vil kjapt si? Når vi tar en kjapp en er rundt 10 min. Vi gjør dette kanskje en gang i halvåret. Savner de kjappe da jeg begynner å synes at vårs daglige på 1 time begynner å bli litt mye. 

Anonymkode: 66200...253

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker det jeg. Nå er jeg over gjennomsnittet glad i sex for dame å være iflg kvinneguiden, men en kjappis er bare deilig. Jeg får min to-tre timers akt flere ganger i uken med alt som hører med, og fullt fokus på meg. Så da skulle det bare mangle at jeg setter meg på vasken og lar han få også en ledig stund i tidsklemmen :) Av og til kommer jeg også, andre ganger ikke, men da får jeg igjen på kvelden. Bare deilig at han heller vil ha meg enn et runk i dusjen :P 

Anonymkode: 208c1...0d2

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva vil kjapt si? Når vi tar en kjapp en er rundt 10 min. Vi gjør dette kanskje en gang i halvåret. Savner de kjappe da jeg begynner å synes at vårs daglige på 1 time begynner å bli litt mye. 

Anonymkode: 66200...253

You guys make me sick......of envy... Mener dere seriøst at dere har sex flere timer i strekk flere ganger i uken? 

Gresset er åpenbart grønnere andre steder....

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker en kjappis i ny og ne. Noen ganger kommer jeg, andre ganger ikke. Sex handler ikke bare om orgasme for meg, og jeg er ikke avhengig av å komme hver gang. Han er hakket mer dominerende og jeg er kanskje litt mer underdanig (uten at vi driver med noe heavy bdsm), og jeg syns det er sexy når han viser at han vil ha meg kjapt fordi han "må". Har aldri følt meg som en tømmestasjon....

Vi har vel "vanlig" sex kanskje to-tre ganger i uka i snitt og da kan det være alt fra 10 min til en time, evt flere runder. Da sørger vi for at begge kommer, og gjerne meg først 😛 

Anonymkode: a3307...f86

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You guys make me sick......of envy... Mener dere seriøst at dere har sex flere timer i strekk flere ganger i uken? 

Gresset er åpenbart grønnere andre steder....

Det handler vel mest om å være kompatibel seksuelt. Jeg og min mann elsker økter på 1 til 1 1/2 time, noen ganger i uken ja. Vi liker det begge, selv om jeg gjerne også hadde hatt noen kvikke innimellom. Jeg har imidlertid hørt både kvinner og menn som synes at det høres ut som et mareritt. Det ville de ikke orket, sier de. 

Så om en slik kvinner traff en slik mann som min... ja da hadde kanskje gresset vært vissent før han var klar for finale?! :laugh: 

Anonymkode: 573ac...626

Skrevet

Elsker det. Jeg blir tent av at han kommer bak meg mens jeg gjør noe dagligdags, kanskje jeg har kommet fra jobb og lager middag, fremdeles i formelle klær. kysser meg på halsen, lar hendene gli under genseren og presser seg inntil meg. River ned buksen eller drar opp skjørtet og knuller meg kjapt til han kommer. Jeg får endelig orgasmer når vi har vanlig sengekos, og det litt rå og umiddelbare tenner meg veldig. Jeg er ikke avhengig av orgasme for å nyte å bli penetrert og begjært. Det hele tar fem minutt, og er med på å bygge oppunder på spenningen oss i mellom. 

Anonymkode: 5b75f...fe3

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker det, og ofte kan jeg komme først også, men gjør ikke noe om jeg ikke kommer. Liker å se han ha det godt.. En kjapp en for meg er mellom 5-10 min 

Anonymkode: ac51d...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...