Gå til innhold

Kjære alle KG-brukere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Dette er min avskjedshilsen!

Nå takker jeg for meg, jeg har funnet et annet diskusjoneforum hvor man får ha de meningene man har uten å bli hetset, der de godtar folk som waco, der de lar deg ha den avataren du føler for, der de prøver å bli kjent med deg som person, der de har humor og ikke er like seriøse hele tiden....

Jeg orker ikke være her lenger. Jeg er mildt sagt drittlei av alle tråder hvor det diskuteres ting som går på enkeltbrukere. Jeg er lei av overivirge moderatorer som sletter innlegg før jeg rekker å lese dem.

Jeg er lei av at folk ikke kan bli ferdige med avataren min (det er ikke SÅ big deal med en tegnefigur som vifter med puppene). Jeg er lei av at folk starter tråder som bare er drit mot waco.

Jeg har hatt det gøy her, spesielt når jeg har fått kverulere og fått til skikkelige diskusjoner. Men det er på tide å komme seg vekk fra dette stedet nå...

Kanskje jeg dropper innom for å lese et innlegg eller to, og for å se om folk har forandret trådene her, men jeg kommer ikke til å "henge" her som før lenger...

Ha det gøy, folkens!

Spesielt stor klem til Kid-a (preikast?), waco (kjør på!), Angel og Lottemor (takk for gode oppmuntringer i vanskeligere tider).

Har garantert glemt noen jeg har sansen for her nå, men jeg har vel gitt uttrykk for det i noen innlegg, så da vet dere at jeg mener dere også! :wink:

See :kul:

koz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kom da brått på? På chatten nevnte du at du jobbet med ny avatar og du har skrevet mange nye tråder i kveld.

Tillater meg allerede nå å si:

:D VELKOMMEN TILBAKE! :D

enten som Nathalie eller med et annet nick. I morgen er en ny dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen jammen... vi hadde det jo så kos på chatten jo.. Men som litago skriver : Velkommen tilbake! I morgen kanskje? :blunke:

klem x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Slapp av, hun kommer tilbake. Akkurat som alle de andre som ha annonsert sin avgang på denne måten. Patetisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist Nathalie...

Jeg er enig i en del av det du skriver. Det har vært mye "rot" i det siste. Ting som går på person og hudfarge og sånne ting. Det har rett og slett tatt litt av!

Men jeg håper virkelig at det bedrer seg og at du kommer tilbake da!

Og jeg synes at avataren din er morsom jeg! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og jeg begynner å bli mektig lei alle disse personene som gjør et stort nummer av at de ikke vil være her på KG lenger. De ønsker bare en masse sympatie erklæringer som : "nei så trist", "nå ble jeg lei meg" og " ikke gå fra oss da, du er jo så herlig".

Så dukker de enten opp igjen etter en uke eller to, eller så kommer de tilbake igjen under et nytt nick og ny forpakkning.

Dette er som regel de personene som sier at de ikke tar seg nær av at de får krittikk, men som overhodet ikke takler dette, og som starter opp med et nytt nick og prøver å bli populære.

Deler slettet. Hege (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Slapp av, hun kommer tilbake. Akkurat som alle de andre som ha annonsert sin avgang på denne måten.  Patetisk!!

Helt enig - patetisk! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha det bra Nathalie. Håper det går bedre med tanna di.

Må si jeg ikke skjønner hvorfor du ble borte. Du er jo så tøff i kjeften når du forsvarer Avataren din. Om du ikke ønsket diskusjoner om den, kunne du bare byttet den når du fikk vite det var en Hentai........ Når du står så hardt på ditt får du pepper. Her, andre steder og IRL.

Og det med Waco - han ville ikke VÆRT her om han ikke fikk pepper. Hele hans glede er å provosere oss, og vi går på gang på gang. Han tåler pepperet han får, han ber jo om det.

Skjønner heller ikke hvordan du kan snakke om å være uten humor etter å ha vært innom chatten i går kveld. Men det var kanskje ikke din humor?

Jeg har vært få andre steder som dette, og kunne heller ikke tenke meg det. KG er et flott sted, men kommer du med dritt får du dritt tilbake. Milla tåler det (du har kritisert henne sterkere enn noen har kritisert deg), 10na tålte det etter en pause da hun fikk anonyme trusler. Waco tåler det. Så gi ikke oss skylden for at du ikke orker. Se på deg selv.

Jeg tror ikke på helvete, men har vondt for å tro at du blir borte. KG er nemlig vanedannende.

Good luck! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt voldsomt da Nat!! :ler:

Velkommen igjen med nytt nick...

Og forresten, hvilket nytt forum har du funnet som er bedre enn KG da?? Jeg finner ingen som er så bra som dette.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli patetisk, hvor mye oppmerksomhet skal egentlig Nathalie ha.

Enig med den som sier at det er tragisk å melde sin avgang. Tror det har mye med selvbekreftelse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nathalie

Tro hva dere vil, jeg har sendt PM til Gry om å slette Nathalie som bruker.

Det har ingenting med å gjøre om jeg er hårsår eller ikke. Jeg er skitlei av å diskutere med trangsynte mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Nathalie!Stå på!Og du:jeg har oxo blitt hetsa mye,skjønner at du drar....! 8) Men det er jo trist at du drar da....Og care og dere andre:Oh,dere er da ikke mindre patetiske...haha....ler meg i hjel... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere ikke tåler at folk stiller dere spørsmål rundt holdninger og meninger her inne, så er det kanskje like greit?

Hadet bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...