Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj, jeg klarer ike velge. Iphone er så jævla dyrt, men Huawei p20 serien ser veldig bra ut, jeg bare lurer på hvorfor den er så billig.

Anonymkode: 37b81...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj, jeg klarer ike velge. Iphone er så jævla dyrt, men Huawei p20 serien ser veldig bra ut, jeg bare lurer på hvorfor den er så billig.

Fordi Huawei er et forholdsvis nytt merke i motsetning til veletablerte Apple, Sony og Samsung. P20 lite fikk 8 av 10 hos bla tek.no, og det er ganske bra.

Anonymkode: 24991...55c

Skrevet (endret)

Test: https://www.tek.no/artikler/test-huawei-p20-lite/437371

Den heter "lite" og er billig fordi det er en litt enklere versjon av vanlige p20. Litt mindre hastighet, litt kjipere kamera, litt svakere på alt. 

Sikkert god nok til surfing og snap. Spørs litt hva du skal bruke den til. 

Endret av Guile
Skrevet
19 hours ago, BabyBlue said:

Men nå blir ikke Android treige så fort en ny toppmodell kommer ut. Og overvåket blir man uansett. Byttet fra Apple til Android og det er ingen tvil om hvilke telefoner som tåler mest og varer lengst. Pluss at jeg kan laste ned hva F jeg vil og skreddersy telefonen min. Men det gjør selvsagt Apple best for folk som er grønne, trykker på alt mulig rart og ikke vet at antivirus også finnes for telefoner. 

Apple er ikke bare teknologi, det er en livsstil. Også tåler de temperaturendringer serdeles dårlig, noe som gjør de lite resiliente for norske forbrukere som kan gå fra å ha mobilen i plussgrader til minusgrader. Veldig irriterende å ha en fulladet telefon som skrur seg av med fulladet batteri bare fordi det er kaldt ute. 

Men altså ... når Apple funker så funker det meget bra, det er bare synd den ytelsen ikke varer så lenge. Skal man investere kjøper man android, om man driter penger kjøper man Apple. Begge er gode alternativer, men sistnevnte vil koste mer på sikt om man er en lojal forbruker. 

Alt har en pris og android telefonene betaler man med metadata(informasjon om forbruker og bruken av telefonen) i tillegg ti kroner og øre selvsagt. Google vet alt om brukeren av android telefonene og virus kommer langt ned på lista over mine bekymringer.

Anonymkode: 279c4...73f

Skrevet

Har huawei p20 og veldig fornøyd. Batteri varer i fire døgn, bra kamera, mobilen er rask å navigere rundt på.  IPhone er mobil som ikke passer til norsk vinter. Totalt avhengig av bra batteri siden jeg venter mye på buss.  

Anonymkode: 4819b...43f

• Liker 1
Skrevet
On 1/24/2019 at 1:46 PM, AnonymBruker said:

Det er mest sannsynlig fordi du er kunnskapsløs. https://en.wikipedia.org/wiki/Nothing_to_hide_argument

Anonymkode: b9b6f...9c4

Synes hele artikkelen er tåpelig. Ihvertfall av det som jeg orket å lese. 

Man misforstår med vilje og legger alt opp i verste mening. 

Det er som at uttrykket "privacy is important to me" skulle bety at ingen noen gang skal få vite noe om meg. Ingen informasjon skal være tilgjengelig og alle skal leve som anonyme på et forum. 

Det man legger opp til er at det finnes ingen mellomting. 

Analogien som Snowden nevner er jo heller ikke særlig god etter min mening. 

Skrevet

Gå for en Moto G6 Plus

Anonymkode: 1d114...ae9

Skrevet

Kinesisk myndigheter har nå utviklet en app som sier ifra når du er i nærheten av noen som skylder penger, og hvis de tror de har penger oppfordrer de til å mobbe for å få skyldneren til å betale tilbake. Fortsatt noen som mener at man må være paranoid for å tro at Kina er verre enn andre?

https://www.techspot.com/news/78405-china-creates-app-tell-you-if-you-near.html

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kinesisk myndigheter har nå utviklet en app som sier ifra når du er i nærheten av noen som skylder penger, og hvis de tror de har penger oppfordrer de til å mobbe for å få skyldneren til å betale tilbake. Fortsatt noen som mener at man må være paranoid for å tro at Kina er verre enn andre?

https://www.techspot.com/news/78405-china-creates-app-tell-you-if-you-near.html

Sony er japansk, Samsung er koreansk...er de mye bedre? Hva har denne appen med Huawei å gjøre? Er det Huawei som har utviklet den liksom?

• Liker 1
Skrevet
På 25.1.2019 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Har huawei p20 og veldig fornøyd. Batteri varer i fire døgn, bra kamera, mobilen er rask å navigere rundt på.  IPhone er mobil som ikke passer til norsk vinter. Totalt avhengig av bra batteri siden jeg venter mye på buss.  

Anonymkode: 4819b...43f

Man kan ta med seg lader............

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sony er japansk, Samsung er koreansk...er de mye bedre? Hva har denne appen med Huawei å gjøre? Er det Huawei som har utviklet den liksom?

Du vet at Huawei er underlagt kinesiske myndigheter? Du må gjerne prøve å finne eksempler på at japanske eller sør-koreanske myndigheter er i nærheten av like ille som kinesiske når det gjelder overvåkning og undertrykking. Jeg skjønner ikke vitsen med å argumentere for Kinas side, det viser bare at man er kunnskapsløs.

Skrevet

Fordi det er kinesisk. Har dårlig inntrykk av kinesere generelt. Jeg har Sony og liker den ikke. Samsung har et grusomt stygt design innvendig og er ikke særlig fancy heller. Jeg liker Huawei sitt utseende, men så var det dette med kinesere da. Har hatt iphone og må si jeg likte best den utvendig og innvendig, men de tåler ofte ikke å bli kalde. Og de er så overpriset i forhold til hvor gamle de er. 

Huawei p20lite er liksom det rineligste alternativet her, men er redd andre skal se det og tenke at jeg er fattig osv. 

Anonymkode: 0f37d...ba2

Skrevet

Dette er tredje tråden du lager om samme emne nå!! Var ikke de to første trådene nok??

Anonymkode: 0788d...cc8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er tredje tråden du lager om samme emne nå!! Var ikke de to første trådene nok??

Anonymkode: 0788d...cc8

Dette handler om at det er kinesisk.

Skrevet

Huawei produserer de beste og sikreste telefonene på markedet nå. Apple taper mer og mer penger og derfor har CIA ærklært krig mot Huawei. At CIA ønsker beskytte et amerikansk selskap og at du er rasist endrer ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 6536d...4cb

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huawei produserer de beste og sikreste telefonene på markedet nå. Apple taper mer og mer penger og derfor har CIA ærklært krig mot Huawei. At CIA ønsker beskytte et amerikansk selskap og at du er rasist endrer ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 6536d...4cb

Heller Amerika enn Kina, men amerikansk er dyrt. Nei, jeg hater ikke kinesere, men jeg har ikke like bra inntrykk av deres kultur. Dessuten er vi like amerikanerne.

Skrevet

Huawei er ikke bra. Min bror jobber i Forsvaret og de får ikke bruke Huawei fordi de tlf blir overvåket. Alt du foretar deg blir lagret. Vet også om flere som ikke er fornøyd med tlf forsi den klikker hele tiden.

Anonymkode: 2b8fa...0c2

Skrevet

Huawei er en bra mobil på mange områder. Men en ting har endret seg med den telefonen. 

Jeg har hatt Huawei før og den tåle så vanvittig mye. Jeg kjøpte ny i sommer og jeg mistet den en gang på gulvet og skjermen knuste. Dette var en avstand så kort som fra sofaen til gulvet. 

Så kvaliteten på utsiden er dårligere. Merker også at den nye Huawei går litt tregere enn den gammle. Feks Spotify bruker litt tid til å få åpna seg og andre apper. Mens den gamle Huawei jeg hadde funket mye bedre på det området og. 

Neste gang jeg skal kjøpe mobil blir det mest sannsynlig fra Apple. 

Anonymkode: a6e09...060

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huawei er en bra mobil på mange områder. Men en ting har endret seg med den telefonen. 

Jeg har hatt Huawei før og den tåle så vanvittig mye. Jeg kjøpte ny i sommer og jeg mistet den en gang på gulvet og skjermen knuste. Dette var en avstand så kort som fra sofaen til gulvet. 

Så kvaliteten på utsiden er dårligere. Merker også at den nye Huawei går litt tregere enn den gammle. Feks Spotify bruker litt tid til å få åpna seg og andre apper. Mens den gamle Huawei jeg hadde funket mye bedre på det området og. 

Neste gang jeg skal kjøpe mobil blir det mest sannsynlig fra Apple. 

Anonymkode: a6e09...060

Har mistet min huawei mange ganger, og den er fortsatt ikke knust. JINX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...