Gjest Gjest Skrevet 7. april 2005 #1 Del Skrevet 7. april 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/a...ticle370611.ece Skummelt, utrolig glad jeg ikke har puttet noe i kroppen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #2 Del Skrevet 7. april 2005 Ja noen kvinner ER virkelig dumme som noen brød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #3 Del Skrevet 7. april 2005 jeg så dette programmet på tv i går. der sa de at 50-70% av de med silikon/saltvann vil få store plager innen noen år :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. april 2005 #4 Del Skrevet 7. april 2005 En god grunn til å lære seg å like den kroppen en har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. april 2005 #5 Del Skrevet 7. april 2005 hva så om saltvannspuppene mine sprekker? da kjøper jeg nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 7. april 2005 #6 Del Skrevet 7. april 2005 Ja noen kvinner ER virkelig dumme som noen brød! hva med de som har hatt brystkreft og måtte operere bort hele/deler av brystet? ja fy faen så dum du er om du da bruker noe sånt... moren til min beste venninne hadde det etter brystkreft, hennes har sprukket flere ganger og hun har vært nær døden pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 8. april 2005 #7 Del Skrevet 8. april 2005 En god grunn til å lære seg å like den kroppen en har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 8. april 2005 #8 Del Skrevet 8. april 2005 hva så om saltvannspuppene mine sprekker? da kjøper jeg nye. det er jo ganske sannsynlig at du vil få en infeksjon også hvis det skulle skje. så det i det programmet i går. de alle fikk infeksjon i tillegg til at det sprakk. bare bytt de ut etter 5 år eller noe du. Så går det nok greit må forresten være utrolig slitsomt å være avhengig av å måtte opereres hvert 5. til hvert 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt22 Skrevet 9. april 2005 #9 Del Skrevet 9. april 2005 Fatter hverken kvinner som skal ha brystimplanter eller menn som skal ha penisimplanter. Tror dere virkelig at noen elsker dere mer for at dere har større pupper/lengre penis? Er det for å få flere "one night stands?" Tror faktisk at både menn og kvinner er ute etter en sympatisk og snill partner. Opplever selv at jenter som ser ut som barbiedukker enten er ekstremt usikre på seg selv eller ekstremt egoistiske. Det finnes ikke barbiedukker midt imellom. Selv er jeg ikke ute etter en barbiedukke eller store pupper, men en livspartner. Hilsen Gutt22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #10 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har, etter flere runder med amming, faktisk ikke bryster igjen. A-cup med innlegg er for store til meg. Hva er forskjellen på å operere inn silikon etter at brystet har blitt fjernet etter en kreftoperasjon eller om det er borte etter amming? Er det fordi kreft er farlig, mens etter å ha fått barn og fødd dem opp, skal man bare være takknemmelig for å få ødelagt femininitet? Jeg kommer til å operere inn silikon. Ikke fordi jeg skal være så flott for noen, men fordi jeg mangler en kroppsdel. Til alles store overraskelse har jeg høy utdanning og god intelligens. Jeg er langt fra noen Barbie. Jeg er bare en dame som vil ha en mulighet til å bruke bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 9. april 2005 #11 Del Skrevet 9. april 2005 Tror dere virkelig at noen elsker dere mer for at dere har større pupper/lengre penis? Tror du virkelig at det er derfor folk operer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. april 2005 #12 Del Skrevet 9. april 2005 Fatter hverken kvinner som skal ha brystimplanter eller menn som skal ha penisimplanter. Tror dere virkelig at noen elsker dere mer for at dere har større pupper/lengre penis? Er det for å få flere "one night stands?" Tror faktisk at både menn og kvinner er ute etter en sympatisk og snill partner. Opplever selv at jenter som ser ut som barbiedukker enten er ekstremt usikre på seg selv eller ekstremt egoistiske. Det finnes ikke barbiedukker midt imellom. Selv er jeg ikke ute etter en barbiedukke eller store pupper, men en livspartner. Hilsen Gutt22 så greit når du har svaret på alt!! At det ikke finnes barbiedukker midt i mellom, som du så vakkert sier. Har det falt deg inn at det kan være sånn cirka en MILLION andre grunner til at jenter opererer seg, og at ingen to jenter er helt like? Og at de færreste blir seende ut som barbiedukker? At de fleste velger proteser som ikke skal vise for mye igjen i terrenget, men bare gi litt ro i sjelen? Og at for de aller aller fleste så er livet langt bedre etter operasjonen? Nisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #13 Del Skrevet 9. april 2005 De eneste menneskene jeg har fordommer mot, er de som kan sette seg til doms over andres valg. Det finnes mange årsaker til at folk velger å la seg operere plastikk-kirurgisk. Barbie? Pføy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 9. april 2005 #14 Del Skrevet 9. april 2005 Det er greit at man har en MILLION grunner til å gjøre det, men skremmer det deg ikke at du setter helsen din på spill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #15 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg tror ikke noe på det de skriver. Da ville jo alle som har opplevd dette stå fram? Hallo? Om all silikon sprekker, hvorfor er det noen den ikke sprekker hos? Jeg minner om at silikon ikke er flytende også. Det brukes til mye for eksempel hjerteklaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt22 Skrevet 9. april 2005 #16 Del Skrevet 9. april 2005 Det er også utrolig hvor lett jenter blir provosert! Hvis dere ikke klarer å være fornøyd med den kroppen dere er blitt tildelt, hva er dere da fornøyd med? Ting skjer, man kan miste beinet og må sitte i rullestol / ha en protese. Men silikoninnlegg kan ikke erstatte funksjonaliteten til et mistet bryst... og viss du blir nødt til å operere inn nytt hvert 5. år eller noe p.g.a. faren for at innlegget sprekker, er det virkelig vært det? Hvis du trenger noe kosmetisk for å være deg selv, hvem er egentilig du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #17 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg trenger ikke noe kosmetisk for å være meg selv. Det kosmetiske er en del av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #18 Del Skrevet 9. april 2005 Gutt22, jeg tror de fleste av oss som tar silikon gjør det fordi vår EGEN del. Ikke pga kjærester og sexpartnere... Det er så typisk at mannfolk tror alt dreier seg om dem... Personlig hadde jeg tatt silikon uasnett hva og hvem som hadde vært rundt meg. Hadde jeg bodd i ei lite hytta langt uti skauen , hvor det ikke hadde vært mannfolk på mils omkrets, hadde jeg allikevel tatt silikon. ! Hva menn og andre jenter mener om puppene mine bryr meg midt i ræva, for å si det pent. Jeg liker å ha store pupper, og har aldri angra ett sekund . Og det at de kan sprekke, vel.. jeg vil si det er verdt risikoen. (mulig jeg ikke sier det samme den dagen de evt sprekker, men det er et forbehold jeg velger å ta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #19 Del Skrevet 9. april 2005 Gutt22, jeg tror de fleste av oss som tar silikon gjør det fordi vår EGEN del. Ikke pga kjærester og sexpartnere... Det er så typisk at mannfolk tror alt dreier seg om dem... Personlig hadde jeg tatt silikon uasnett hva og hvem som hadde vært rundt meg. Hadde jeg bodd i ei lite hytta langt uti skauen, hvor det ikke hadde vært mannfolk på mils omkrets, hadde jeg allikevel tatt silikon. ! Hva menn og andre jenter mener om puppene mine bryr meg midt i ræva, for å si det pent. Jeg liker å ha store pupper, og har aldri angra ett sekund . Og det at de kan sprekke, vel.. jeg vil si det er verdt risikoen. (mulig jeg ikke sier det samme den dagen de evt sprekker, men det er et forbehold jeg velger å ta)At mannfolk tror alt dreier seg om dem, er dine ord ikke mine. Jeg tror ikke det. Men jeg er jo interessert i å vite hvorfor dere gjør det, ellers hadde jeg ikke vært inne på denne tråden. Jeg kan ikke tenke meg at det er fordi du "liker å ha store pupper". Det kan ikke være særlig behagelig, og hadde du bodd langt inni skauen utenfor sivilisasjonen ville det heller ikke vært særlig praktisk, så jeg tror ikke på at du ville ønsket deg større pupper viss du hadde bodd der heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. april 2005 #20 Del Skrevet 9. april 2005 vel, så utrolig tilfeldig det må være da at frekvensen av gutte-oppmerksomhet har gått opp en liiiiiten smule etter operasjonen min da... Dere mener at vi jenter er penest uten falske pupper, men hah, bullshit!! Dere flokker dere rundt puppejentene som hjernedøde høns! Men jeg har kjæreste, jeg har en helt fantastisk personlighet, en styrke og en utstråling som få sitter inne med. At jeg tilfeldigvis kjøpte meg pupper sier INGENTING om hvem jeg er! Annet enn at jeg er et sterkt menneske som klarte å gjøre noe med min egen sjebne, og ikke gå sutrende gjennom livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå