Gå til innhold

Lars Monsens sjekketriks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle haddw likt om det var Lars Monsen som gjorde det :) For en mann!

Anonymkode: b6b1f...e67

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle haddw likt om det var Lars Monsen som gjorde det :) For en mann!

Anonymkode: b6b1f...e67

Du og Trine om det..hadde ikke fungert på meg. Liker ikke menn som oppfører seg som primitive aper. Det er ca like tiltrekkende som en full hundepose. 

Anonymkode: 9e5fd...6f2

• Liker 4
Skrevet

Det viser at det er kvinner der ute som har bedre humoristisk sans enn kvinnene her på KG. Men det hjelper sikkert at han er kjendis da.

• Liker 1
Skrevet

Handler ikke om humoristisk sans, men om dannelse. De to tingene er ikke gjensidig utelukkende. Ofte er sånn tafseoppførsel veldig lite morsomt, bare klamt og pinlig.

Om dette var greit for Trine Rein så er det jo fint for dem, men jeg hadde blitt irritert av sånn oppførsel. Sjarmer meg gjerne med humor, glimt i øyet og en sensuell undertone, men hold klåfingra dine for deg selv, spesielt når vi ikke engang er et par. Jeg griper ikke tak i skrittet eller rumpa til en fyr jeg nettopp har møtt heller, så det går begge veier. Jeg liker litt mystikk og at man ikke blir helt primitiv i det offentlige rom.

Anonymkode: 61732...086

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om humoristisk sans, men om dannelse. De to tingene er ikke gjensidig utelukkende. Ofte er sånn tafseoppførsel veldig lite morsomt, bare klamt og pinlig.

Om dette var greit for Trine Rein så er det jo fint for dem, men jeg hadde blitt irritert av sånn oppførsel. Sjarmer meg gjerne med humor, glimt i øyet og en sensuell undertone, men hold klåfingra dine for deg selv, spesielt når vi ikke engang er et par. Jeg griper ikke tak i skrittet eller rumpa til en fyr jeg nettopp har møtt heller, så det går begge veier. Jeg liker litt mystikk og at man ikke blir helt primitiv i det offentlige rom.

Anonymkode: 61732...086

Hadde Trine gått bort til en mann, gitt han en drink i hver hånd, for så å ta et balletak uten kraft så ville de aller flese menn synes at det er veldig morsomt. Men jeg tror at de fleste på KG er bitre og uten humoristisk sans. Det er jo en grunn til at de er her og klager over menn.

Skrevet
12 minutter siden, Lee Jones said:

Hadde Trine gått bort til en mann, gitt han en drink i hver hånd, for så å ta et balletak uten kraft så ville de aller flese menn synes at det er veldig morsomt. Men jeg tror at de fleste på KG er bitre og uten humoristisk sans. Det er jo en grunn til at de er her og klager over menn.

Er man bitter og uten humoristisk sans fordi man ville mislikt at en mann man så vidt begynte å bli litt kjent med tok en på puppene?? Det er jo ikke morsomt på en plass å bli tafset på de private delene av kroppen. At du og en del andre menn synes det gjør det ikke morsomt. Det tyder heller på at dere har dårlig sans for humor. En utenkelig tanke for en mann kanskje, men jeg tror det kan være bra for deg å utforske den litt og kjenne på om det ikke kan være noe idet.

Skrevet
1 minutt siden, hind skrev:

Er man bitter og uten humoristisk sans fordi man ville mislikt at en mann man så vidt begynte å bli litt kjent med tok en på puppene?? Det er jo ikke morsomt på en plass å bli tafset på de private delene av kroppen. At du og en del andre menn synes det gjør det ikke morsomt. Det tyder heller på at dere har dårlig sans for humor. En utenkelig tanke for en mann kanskje, men jeg tror det kan være bra for deg å utforske den litt og kjenne på om det ikke kan være noe idet.

Dette blir for dumt.

Skrevet
42 minutter siden, Lee Jones said:

Dette blir for dumt.

Enig, hvis det virkelig sitter så langt inne å innrømme at  denne typen guttehumor egentlig ikke har vært noe morsom siden 80-tallet(og vel knapt var det da heller) er det greit om dere bare godtar at vi ikke liker det og skjerper dere. Det finnes selvfølgelig en og annen Trine Rein der ute som ikke har noe imot å bli eid av en caveman på den måten, men jeg tror moderne kvinner flest liker det dårlig. 

Skrevet

Da jeg så Trine Rein fortelle om dette på TV-programmet, forstod jeg det slik at Lars hadde en flaske i hver hånd da han gjorde dette. Altså, at det var flaskene han støtte mot brystene hennes. Synes ikke det virker SÅ forferdelig jeg da. Det var nok en helt spontan handling fra han, og jeg synes mest det høres komisk ut. 

Anonymkode: 43ef2...ad8

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg så Trine Rein fortelle om dette på TV-programmet, forstod jeg det slik at Lars hadde en flaske i hver hånd da han gjorde dette. Altså, at det var flaskene han støtte mot brystene hennes. Synes ikke det virker SÅ forferdelig jeg da. Det var nok en helt spontan handling fra han, og jeg synes mest det høres komisk ut. 

Anonymkode: 43ef2...ad8

Han fikk Trine til å holde drinkene 😂

Anonymkode: 05659...d25

• Liker 1
Skrevet
På 24.1.2019 den 6.26, AnonymBruker skrev:

Trine Rein beskriver hvordan hun ble sjekket opp av Lars Monsen.

– Så kommer han med to drinker og gir til meg, én i hver hånd. Deretter stiller han seg bak meg, så kommer det bare to bjørnelabber frem her og krrrf! sier Rein og visualiserer Monsens håndbevegelser med å legge sine egne hender over brystene.

– Da var vi kjærester. Ferdig snakka, liksom, sier hun rett etterpå.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/p6am1w/slik-ble-trine-rein-sjekket-opp-av-lars-monsen

Hva synes dere om dette sjekketrikset? Ingen tvil om at det fungerte for Lars.

Anonymkode: 130af...f34

Det fungerer hvis du ER Lars Monsen...😉 Ellers så må det være en veldig lik type, dvs en skikkelig manne-mann eller villmarksfyr -ubarbert, uhøytidelig osv 😋👍🏻

Fungerer IKKE hvis du er en polert by-gutt eller en paradise hotell-type...da blir det bare teit, provoserende og feil 😝

Anonymkode: e7851...043

• Liker 1
Skrevet
På 26.1.2019 den 11.38, Lee Jones skrev:

Det viser at det er kvinner der ute som har bedre humoristisk sans enn kvinnene her på KG. Men det hjelper sikkert at han er kjendis da.

Det hjelper at han er Lars Monsen... Ellers så må du være den typen, altså en skikkelig manne-mann eller villmarkstype, litt rufsete, skjegg og hele pakka...da blir det faktisk litt sexy.

Hvis du er en pen by-gutt eller en paradise hotell-type gutt, da blir det plutselig ikke sexy lenger, bare pågående, teit og provoserende. Så det har ikke noe med kjendis å gjøre, det har noe med typen mann å gjøre...😉

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Det fungerer hvis du ER Lars Monsen...😉 Ellers så må det være en veldig lik type, dvs en skikkelig manne-mann eller villmarksfyr -ubarbert, uhøytidelig osv 😋👍🏻

Fungerer IKKE hvis du er en polert by-gutt eller en paradise hotell-type...da blir det bare teit, provoserende og feil 😝

Så Børge Ousland og Jens Kvernmo kan gjøre dette, mens de som barberer seg får et ballespark?

Kvinner er vanskelig å forstå seg på.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så Børge Ousland og Jens Kvernmo kan gjøre dette, mens de som barberer seg får et ballespark?

Jeg tror ikke det er mange kvinner som er enige med den du siterte.

Anonymkode: fa1ae...669

• Liker 2
Skrevet
På 29.1.2019 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er mange kvinner som er enige med den du siterte.

Anonymkode: fa1ae...669

Snakk for deg selv. Jeg er den han siterte, og jeg er kvinne i begynnelsen av 30-årene. Jeg og de jeg har snakket med er enig i dette...du vet; vi kvinner er faktisk forskjellige 🙄

Skrevet
På 29.1.2019 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Nei, Børge og Jens kan ikke det 😂 Må jo være en dama synes er tiltrekkende da.

Hva er så vanskelig å forstå med det? Lars Monsen=ja. Glattbarbert fløtepus=nei.

Akkurat som at ikke alle kvinne-typer fungerer i deres fantasier eller de settingene dere kunne tenke dere. Eller er det det samme om det er en Victoria Secret modell eller Gudrun, 48 år og 160 kg...de kan gjøre det samme og ha den samme effekt på de fleste menn??

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, Børge og Jens kan ikke det 😂 Må jo være en dama synes er tiltrekkende da.

Hva er så vanskelig å forstå med det? Lars Monsen=ja. Glattbarbert fløtepus=nei.

Akkurat som at ikke alle kvinne-typer fungerer i deres fantasier eller de settingene dere kunne tenke dere. Eller er det det samme om det er en Victoria Secret modell eller Gudrun, 48 år og 160 kg...de kan gjøre det samme og ha den samme effekt på de fleste menn??

Forskjellen er at verken Victoria Secret modellen eller Gudrun ville blitt anklaget for overgrep hvis de gjorde tilsvarende med en mann.

Utrolig at enkelte kvinner mener dette er helt ok bare det er rett mann.

Men det er vel sant som Donald Trump sier. Er man kjent nok kan man gjøre som man vil med damer, og det er helt i orden for dem (grab them by the pussy).

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...