Gå til innhold

ttynne saker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt/lest at noen jenter som har en partner med tynn penis, av og tll foretrekker analsex. Stemmer det? Noen er som har erfaring? Høres både spennende og skummelt ut. Vet ikke om jeg våger å spørre partneren min. Er ca. 12 i omkrets.

Anonymkode: 1af33...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert mindre vondt liksom, men analsex er ikke vanlig å ønske. Kan du ikke finne en mann å ha sex med som i det minste har G punkt bak der, enn å plage dama di med sånne perverse greier?  Hadde blitt veldig skuffa om kjæresten min hadde spurt meg, hadde jeg villet ha analsex hadde jeg luftet det frempå selv. Det er trossalt jeg som får vondt og ikke han så da syns jeg det er respektløst av en mann å foreslå. 

Du vet at mange bæsjer i senga i det gutten trekker penisen ut også pga trykket og all "røringa" oppi tarmen? 

Anonymkode: 33543...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Ann Christin, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...