Gå til innhold

Eggstokkbetennelse??

Fremhevede innlegg

Gjest gruble..
Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg hva symptomene på eggstokkbetennelse er?? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vondt i magen,(ved eggstokken) så ille at du nesten ikke kan ta på magen din og feber er vel de vanligste.

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet
Er det noen som kan fortelle meg hva symptomene på eggstokkbetennelse er?? :klø:

Hei hei!

Ved eggstokkbetennelse får du veldig vondt i magen. Du får nesten en følelse av at du er gravid. Uopplagt, slapp og kvalm. Magen blir større enn normalt og veldig hard. Det er akkurat som noe ligger der og presser seg ned. Dersom du har vondt så bør du gå til legen å få en undersøkelse. Lykke til og god bedring!

Skrevet

Eller ingen symptomer slik det ofte er med klamydia og man først merker at problemet når man ikke blir gravid.

• 2 år senere...
Gjest Celine Marlen
Skrevet

Hei! :)

Mine symptomer på eggstokkbetennelse var veldig magevondt,like ovenfor bikinlinjen. Føltes som om noen presset alle invollene mine nedover, hehe. Hadde heller ikke menstasjon på underkant av 2 mnd, men jeg hadde og livmorbetennelse, uheldigvis!

Jeg var hos legen idag, og fikk antibiotikakur. Legen skekket meg og gynokologisk, og det var slik han fant det ut, var min første gang og gikk helt fint!

Legen skulle bestille en gynokologtime til meg fordet, slik at jeg skulle være på den sikre siden.

Håper kuren virker!! :)

Lykke til videre, og oppsøk lege, det er viktig! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...