petterm Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Skulle sjekke inn med Norwegian. Har betalt ekstra for setereservasjon. Fikk tildelt sete automatisk. Hva er det da man betaler for? Det finnes jo ikke ståplasser?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Det er vel for å kunne velge et annet sete enn det du har blitt tildelt? Samt så er man vel sikret å få sitte sammen dersom man er flere som reiser sammen. Ellers plasserer de deg jo hvor som helst Anonymkode: cc9b5...c76
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Jeg velger sete når jeg bestiller med norweigan. Aldri opplevd å gjøre det senere. ( kan være fordi jeg reiser med spebarn og det da ikke er alle seter man kan ha) Anonymkode: c7aa5...ccb
petterm Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel for å kunne velge et annet sete enn det du har blitt tildelt? Samt så er man vel sikret å få sitte sammen dersom man er flere som reiser sammen. Ellers plasserer de deg jo hvor som helst Anonymkode: cc9b5...c76 Intensjonen var å skifte sete, men jeg så ikke noe valg om det. Etterpå var det for seint. Når jeg har sjekket inn flere personer på en gang så har jeg fått endret sete, men det valget så jeg ikke i dag.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #5 Skrevet 23. januar 2019 Sikker på at du fikk med deg siden hvor du skulle velge sete? Logg deg inn igjen å se... Anonymkode: ed5b0...5d1
nordlending Skrevet 23. januar 2019 #6 Skrevet 23. januar 2019 Jeg opplevde at det sto tilfeldig sete, som tilfeldigvis var det setet jeg hadde valgt. Tror det bare er en standardfrase.
s0la Skrevet 23. januar 2019 #7 Skrevet 23. januar 2019 Har prøvd setereservasjon før med Norwegian, men får ALLTID et tilfeldig sete etterpå. Har reist en del, men vet ikke hva som skjer her... 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #8 Skrevet 23. januar 2019 Du velger sete når du bestiller billettern. Venter du til du skal sjekke inn er det ikke sikkert det er ledige seter å velge mellom. Anonymkode: d95cd...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #9 Skrevet 23. januar 2019 Det er kommer en relativ ny endring som gjør at man automatisk får tildelt et sete ved innsjekk som man ikke får endret på. Regner med det er for å tvinge folk til å punge ut for setereservasjon. Hvis du da har betalt for setereservasjon men ikke valgt sete før innsjekk, så rammes du kanskje av denne regelen. Anonymkode: 3f59c...251 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #10 Skrevet 23. januar 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du velger sete når du bestiller billettern. Venter du til du skal sjekke inn er det ikke sikkert det er ledige seter å velge mellom. Anonymkode: d95cd...bf9 Min erfaring og. Ved innsjekk tildeles man sete. Anonymkode: 06d0c...e13 2
petterm Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du fikk med deg siden hvor du skulle velge sete? Logg deg inn igjen å se... Anonymkode: ed5b0...5d1 Nå står det bare at jeg er sjekket inn og ikke kan endre sete uten å kontakte kundeservice.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #12 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du velger sete når du bestiller billettern. Venter du til du skal sjekke inn er det ikke sikkert det er ledige seter å velge mellom. Anonymkode: d95cd...bf9 Nettopp! Hva er vitsen med å betale for setevalg om man venter til man skal sjekke inn med å velge sete? Anonymkode: 9f617...833 4
Gjest Linaria Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har gratis setereservasjon inkludert og blir alltid bedt om å velge sete når jeg bestiller. Gjorde det senest i går.
Kjetil E Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 1 time siden, Linaria skrev: Jeg har gratis setereservasjon inkludert og blir alltid bedt om å velge sete når jeg bestiller. Gjorde det senest i går. Gratis og gratis fru blom, regner med du da kjøper lovefare+. Som forsåvidt er rimligere enn å kjøpe bagasje og setereservasjon hver for seg. Men skal du enten kun reservere sete, eller kun ha håndbagasje så lønner ikke det seg.
Gjest Linaria Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 13 minutter siden, Kjetil E said: Gratis og gratis fru blom, regner med du da kjøper lovefare+. Som forsåvidt er rimligere enn å kjøpe bagasje og setereservasjon hver for seg. Men skal du enten kun reservere sete, eller kun ha håndbagasje så lønner ikke det seg. Nei, jeg flyr med dem så mye at jeg får det som en "perk". Er jo ikke akkurat gratis, for jeg bruker mye penger på flybilletter. Visste bare ikke hvordan jeg ellers skulle si det. Jeg får også gratis baggasje hver gang jeg flyr.
Kjetil E Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 22 minutter siden, Linaria skrev: Nei, jeg flyr med dem så mye at jeg får det som en "perk". Er jo ikke akkurat gratis, for jeg bruker mye penger på flybilletter. Visste bare ikke hvordan jeg ellers skulle si det. Jeg får også gratis baggasje hver gang jeg flyr. Ah okei, ja bruker alltid lovefare+ selv siden det er viktig for meg å kunne velge sete selv. Samt at jeg alltid har med meg bagasje.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 Du velger jo alltid sete ved bestillingen når du har valgt å betale for dette, hvem er så gal i hodet å vente til dagen man sjekker inn?!? Trodde ikke det gikk ann. Selv har jeg rewards som gir meg gratis sete, bagasje osv pga jeg har flydd såpass mye. Å velge sete er noe av det viktigste for min del når jeg er ute å fly, samt prioritert boarding da jeg alltid har kun håndbagasje. Anonymkode: 79ec1...909
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 Det står at man blir tildelt sete automatisk, men når man har betalt for sete så får man det man bestilte. Men det har blitt slutt på at man får endret det man har valgt ved innsjekk. Anonymkode: 77582...267
petterm Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #19 Skrevet 10. februar 2019 På 24.1.2019 den 0.06, AnonymBruker skrev: Nettopp! Hva er vitsen med å betale for setevalg om man venter til man skal sjekke inn med å velge sete? Anonymkode: 9f617...833 Poenget med å vente er å samordne hvis flere reiser sammen, men kjøper billetter hver for seg
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #20 Skrevet 11. februar 2019 3 timer siden, petterm skrev: Poenget med å vente er å samordne hvis flere reiser sammen, men kjøper billetter hver for seg Da må dere samordne og velge seter så raskt som mulig etter at billettene er kjøpt, ikke vente til innsjekk. Da er det for sent. Anonymkode: 9f617...833 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå