Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Jeg må skaffe bursdagsgave til venninna mi som ble 24 i går! Forslag, noen? Hun er melkebonde, usannsynlig rotete, ekstremt glad i te og hvitvin, syr sine egne klær, skal gifte seg på sensommeren (jeg skal mekke brudebukett), hører stort sett på black metal og kler seg deretter. Tekopper, tekanner, te osv er oppbrukt, dessverre. Tur på byen er dessverre også utelukket, siden jeg kan finne på å føde når som helst... Legger til at dette er en nær venninne, så jeg vil gjerne bruke noen kroner på henne.
LilleBille Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 En kruv med masse god hvitvin .. evt. med litt ost eller annet smålekkert i matveien oppi.. Altnernativt noen litt spesielle kjøkkenredskaper som avocadoskjærer, champignonkutter, løkhakker etc. - med passende tilbehør..
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 En kurv er alltid lurt og populært syntes jeg. Fyll opp med konsertbilletter/kinobilletter i tillegg til hvitvinen? Eller hva med at dere begge deltar på et kokkekurs/vinkurs i sammen?
Champagne Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Få et fint bilde av dere to forstørret og rammet inn i fin ramme! Sminke? Det er kommet en lekker eske med 3 lipglosser fra Dior (DiorKiss) til 400 tror jeg, den fikk jeg av en venninne her om dagen og ble veldig glad!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå