Gå til innhold

Blir helt klart ghostet - konfrontere han?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du jo egentlig bestemt deg at den personen ikke skal bli en del av livet ditt, etter den ene daten, eller at du skal kjøre et egoløp hele veien. Jeg mener: om du ikke er villig til å strekke deg for andre i det hele tatt når de er helt nye i livet ditt, kommer du jo aboslutt ikke til å gjøre det senere og kan enten ikke ha forhold, eller er et sånt typisk helvete å være sammen med fordi du ikke bryr deg om hvordan din oppførsel påvirker folk rundt deg. 

Anonymkode: e5ffa...f69

Nei. Men du fremstår veldig viktigper og egosentrisk og innbilsk. For det første så går man på date for å bli kjent, ikke for å vie hele dagen sin til den personen før man i det hele tatt vet om den personen skal bli en del av livet sitt eller ikke. Det vet man faktisk ikke etter bare 1 date. Du synser veldig mye her , og for å ta meg selv som eksempel så er jeg en hengiven og selvoffrende kjæreste som ofrer hele livet mitt for den jeg elsker , men en som jeg har møtt 1 eller 2 ganger lar jeg ikke kontrollere eller styre hverdagen min nei. Må være veldig slitsomt å være sammen med en som deg som ikke aksepterer at andre har et liv og krever at de hopper når du sier hopp, til og med i bli-kjent fasen. Ikke alle er så jævlig hekta på sosiale medier og ikke alle vet på stående fot hva man skal svare når man åpner en melding. 

Anonymkode: 24abe...35a

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null poeng i å konfrontere ham. Det eneste du oppnår er å fore egoet hans enda mer, noe som også gjør deg mindre interessant for ham.

Hvorfor drar du inn ghosting, egentlig? Denne situasjonen har null og niks med ghosting å gjøre.

Anonymkode: cea29...420

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg skulle tenkt sånn hadde jeg ikke datet verdens fineste fyr nå :laugh: I starten kunne det ta 3-4 dager å få svar. Selvfølgelig holdt jeg på å gå på veggen, men hvorfor er det alltid de som forventer raske og hyppige svar som skal gi seg? Han kan gå timer uten å sjekke telefonen, og tar seg god tid og skriver ganske lange meldinger når han først svarer. Jeg gjør som jeg pleier og svarer ganske kjapt, og etter hvert har svartiden hans gått ned til max en dag (om det ikke er noe som haster), sannsynligvis fordi han tilpasser seg, og fordi det er litt mer seriøst etter tre mnd. enn etter én date (eller ONS for vår del :nori:).

Av og til lurer jeg på om Some og smarttelefoner har gitt oss prinsessenykker, glad jeg startet å date lenge før Snap og Messenger kom. Dersom man med vilje er treig med å svare (dvs. gjør det for å fade ut noen, ikke fordi man vil vente til man har tid til å sende et ordentlig svar) er det selvfølgelig dårlig gjort, og har personen gått fra å sende meldinger og svare innen kort tid til ingen meldinger først og lang svartid er det jo sært. Derimot mener jeg at å nærmest kategorisk si at noen som sjelden sender meldinger og er treige til å svare ikke er datemateriale (som er inntrykket jeg får av å lese diverse tråder), og at de pent har å forandre seg for å ikke bli dumpet blir å dra det alt for langt.

Anonymkode: f0186...3a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...