Gå til innhold

har du runde bryst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har du per definisjon runde bryst som ikke er lett med bare en hånd å holde fullt rundt med? 

jeg blir særlig tent på runde bryst....

 

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen naturlige bryster er runde. Bryster er dråpeformet/ovale og det er noe på denne planeten som heter tyngdekraft som trekker puppene nedover og gjør de avlange avhengig av størrelse. De "rundeste" er vel de som knapt har noe fylde, men selv de er dråpeformede. 

Men ja mine bryster er ikke lett med bare en hånd å holde fullt rundt med, men de er avlange som to tjukke halve brød :)

Runde + fyldige må det silikon til men da er det plutselig ikke bryst man holder rundt, men to harde silikonballonger. Kan ikke skjønne hva menn finner tennende med silikonpupper heller når man tenker over de helserisikoene , potensielle smertene og de hindringene sånne bryst medfører. 

Anonymkode: 7b26a...6c4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde og myke, men ikke store, er en B cup. Men er veldig fornøyd med dem, alltid fått komplimenter. 

Anonymkode: e6e6b...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen naturlige bryster er runde. Bryster er dråpeformet/ovale og det er noe på denne planeten som heter tyngdekraft som trekker puppene nedover og gjør de avlange avhengig av størrelse. De "rundeste" er vel de som knapt har noe fylde, men selv de er dråpeformede. 

Men ja mine bryster er ikke lett med bare en hånd å holde fullt rundt med, men de er avlange som to tjukke halve brød :)

Runde + fyldige må det silikon til men da er det plutselig ikke bryst man holder rundt, men to harde silikonballonger. Kan ikke skjønne hva menn finner tennende med silikonpupper heller når man tenker over de helserisikoene , potensielle smertene og de hindringene sånne bryst medfører. 

Anonymkode: 7b26a...6c4

Meg og mine søstre har alle runde fyldige bryst, de holder seg oppe naturlig.. kanskje det er trening eller gener som spiller inn hos oss...

Anonymkode: a6cc8...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg og mine søstre har alle runde fyldige bryst, de holder seg oppe naturlig.. kanskje det er trening eller gener som spiller inn hos oss...

Anonymkode: a6cc8...ca3

Gener har noe å si på utseende av brystene selvfølgelig. Men også alder. Jo alder og størrelse på brystene har mye å si. Et svangerskap vil også gjøre en del med brystene. 

Anonymkode: 81545...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg og alle som påstår at dei har runde og fyldige Bryst har forskjellig definisjon på hva som er å "ikke henge". For fyldige bryst vil henge. Mindre pupper kan være runde og strutte.

Anonymkode: 9f0fb...534

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

er norske kvinner sexy? eller viser dem for lite kløft?

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Tror jeg og alle som påstår at dei har runde og fyldige Bryst har forskjellig definisjon på hva som er å "ikke henge". For fyldige bryst vil henge. Mindre pupper kan være runde og strutte.

Anonymkode: 9f0fb...534

Jeg vet ikke helt hvorfor, men mine store pupper henger ikke noe særlig. Om jeg sitter uten bh, flyter de litt ut, men når jeg står, strutter de og framstår som ganske runde (og enda mer med bh). Vet om mange med C-D-cup som henger, men mine som er større gjør det lite.

Anonymkode: e6f14...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Tror jeg og alle som påstår at dei har runde og fyldige Bryst har forskjellig definisjon på hva som er å "ikke henge". For fyldige bryst vil henge. Mindre pupper kan være runde og strutte.

Anonymkode: 9f0fb...534

Ikke alltid! Min søster hadde svært runde og fyldige bryster, som struttet. Hang ikke det minste! Så ut som silikon. 

Etter et par barn er det litt heng, men jammen ikke mye.  

Jeg fikk andre gener. ;)

Anonymkode: 7bd53...5fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylonstrømper med stein oppi. 

Dritsexy. 

Anonymkode: 0e0d9...a28

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine er ganske runde, og må bruke to hender for å dekke en pupp. Men de henger selvsagt litt.. Helt runde pupper er som regel silikon. 

Anonymkode: a22c6...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine er ganske runde, og må bruke to hender for å dekke en pupp. Men de henger selvsagt litt.. Helt runde pupper er som regel silikon. 

Anonymkode: a22c6...355

elsker runde bryst, har du eksempel til hvordan dem ser ut?

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 20.20, carmen81 skrev:

Runde + fyldige + myke= mine og veldig fornøyd med de. 

drømme bryst om jeg forstår deg rett. 

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine er ikke veldig runde, mer trekantet eller kjegleformet hvis det kan beskrives slik. Vanskelig å forklare, men de er slett ikke runde. Men svære da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke silikon-runde, men pga at de er relativt små (håndfull) så holder de seg ganske høyt oppe og stikker rett ut. Litt avstand mellom de. På en måte litt spiss hvis jeg er varm; areola blir mindre ved kulde og da ser puppene mer runde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle unge kvinner har runde pupper pga de har ikke blitt utsatt for tyngdekraften enda. Er ikke uten grunn at 16-20 år er den deiligste alderen når det gjelder kvinner. Deretter går det bare nedover. (bokstavlig talk :fnise: )

Anonymkode: ca314...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...