AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #21 Skrevet 23. januar 2019 Kanskje jeg skulle stemme kommunistisk 😂 Anonymkode: 1c8f0...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #22 Skrevet 23. januar 2019 Og en ting til jeg er Pro-Israel. Anonymkode: 1c8f0...5b1
slask Skrevet 23. januar 2019 #23 Skrevet 23. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Og en ting til jeg er Pro-Israel. Anonymkode: 1c8f0...5b1 Ja, for du vet antakelig ikke hvem som stod bak 911.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #24 Skrevet 23. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Og en ting til jeg er Pro-Israel. Anonymkode: 1c8f0...5b1 Da er det jo KrF som er partiet ditt. Anonymkode: fb822...90f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #25 Skrevet 23. januar 2019 26 minutter siden, slask skrev: Ja, for du vet antakelig ikke hvem som stod bak 911. For noe tull. Anonymkode: 1c8f0...5b1 1
slask Skrevet 23. januar 2019 #26 Skrevet 23. januar 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: For noe tull. Anonymkode: 1c8f0...5b1 Du er bare uvitende. Intervjuene hans viser at han har stor kunnskap om det han snakker om. Endret 23. januar 2019 av slask
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #27 Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, slask skrev: Du er bare uvitende. Om du orker å høre noen av intervjuene hans vil du se at han har stor kunnskap om det han snakker om. Nei, er kun anti-Israel propaganda. Anonymkode: 1c8f0...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #28 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha et godt helsevesen, bedre skoler, lettere å komme inn i arbeidslivet, mindre innvandring, mer til de fattige, et godt dyre og miljøvern. Så hvem burde jeg stemme på? Anonymkode: 1c8f0...5b1 Kommunevalget er i september 2019, stortingsvalg i september 2021. Kommunevalger er av mindre betyding hva du stemmer på, men stortingsvalget bør du vurdere nøye om du vil stemme på den blå regjeringen og dermed støtte KRF sine verdier, særlig i abortspørsmålet. Er du kvinne og vil bestemme over din egen livmor, eller er det greit for deg at KRF bestemmer at et stikk i livmoren er bedre enn ett stikk i armen? Anonymkode: 40019...934 1
slask Skrevet 23. januar 2019 #29 Skrevet 23. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, er kun anti-Israel propaganda. Anonymkode: 1c8f0...5b1 Verden vil bedras, er det noe som heter. Noen ser ikke skauen for bare trær. (mulig det er media som har lurt deg).
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #30 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, Geirfuglen skrev: Du finner ikke et parti som står for alle disse tingene. Et godt helsevesen, bedre skoler og et greit arbeidsliv kan man jo i grunnen si at alle sammen jobber for. Det kommer bare an på hvilken modell man tror fungerer. Så da må du vurdere de andre sakene. Mer til de fattige= sentrum og venstresiden, altså Rødt, SV, AP, SP, MDG, V, Krf. Så vil du ha mindre innvandring. Da kan du på _kort sikt_ stryke alle disse med unntak av AP og SP, og heller vurdere Høyre og FRP. Men så vil du også ha bedre dyre- og miljøvern, som du skriver. Da må du stryke AP, SP, Høyre og FRP og heller vurdere Rødt, SV, MDG, V og Krf. Og på lang sikt, siden disse også arbeider mer med å redusere effekten av klimaendringene, vil de også føre til mindre innvandring på lang sikt. Som du ser er det ikke enkelt å si hva du bør stemme, du må nesten bare vurdere hva som er dine virkelige hjertesaker, og å lese mer om ideologien bak de forskjellige partiene, framfor hva de mer populistisk deklamerer i debatter og på TV. Jeg er ikke nødvendigvis enig med det partiet jeg stemmer i absolutt alt, men jeg er enig i ideologien. Siden du også skriver at du er imot kapitalisme (som kan romme så mangt), må du nesten se på de bakenforliggende ideologiene i stedet, og vurdere om du er individualist (enhver er sin egen lykkes smed) eller kollektivist (at man skal ta vare på hverandre og de svakeste). Og midt i mellom disse ytterpunktene er det igjen mange nyanser. På hvilken måte vil det bli mindre innvandring ved å gjøre klimavennlig tiltak? Anonymkode: 8e337...a6b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #31 Skrevet 23. januar 2019 10 minutter siden, slask skrev: Verden vil bedras, er det noe som heter. Noen ser ikke skauen for bare trær. (mulig det er media som har lurt deg). Er vel heller media som har lurt deg, de er pro-Palestina, har du ikke sett det er du blind. Anonymkode: 1c8f0...5b1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #32 Skrevet 23. januar 2019 1 hour ago, Nicathv said: Nei, ikke i det hele tatt. Hvis du har hørt det så er det noen langt utpå høyresida som prøver å lage skremselspropaganda. Neida, de vil bare gi asyl til alle som kommer fra et land der det er uroligheter, politikere de ikke liker, fattigdom eller problemer på grunn av overbefolkning (av dem kalt klimaproblemer). Mao. ca halvparten av verdens befolkning. Når stemte SV sist for en begrensning i asylmulighetene? Anonymkode: 5ff1e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #33 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo KrF som er partiet ditt. Anonymkode: fb822...90f Er ikke kristen og vil ikke ha fri innvandring. Anonymkode: 1c8f0...5b1
Gjest PaN Skrevet 23. januar 2019 #34 Skrevet 23. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha et godt helsevesen, bedre skoler, lettere å komme inn i arbeidslivet, mindre innvandring, mer til de fattige, et godt dyre og miljøvern. Så hvem burde jeg stemme på? Anonymkode: 1c8f0...5b1 Senterpartiet, eneste partiet i Norge som er for å sikre grensene og melde Norge ut av EØS EU og Schengen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #35 Skrevet 23. januar 2019 22 minutter siden, Pan skrev: Senterpartiet, eneste partiet i Norge som er for å sikre grensene og melde Norge ut av EØS EU og Schengen. Men jeg vil ha ulv i Norge. Anonymkode: 1c8f0...5b1
slask Skrevet 23. januar 2019 #36 Skrevet 23. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Er vel heller media som har lurt deg, de er pro-Palestina, har du ikke sett det er du blind. Anonymkode: 1c8f0...5b1 Leser ikke MSM-møl lenger. De kan dø sakte med propagandaen sin.
Gjest PaN Skrevet 23. januar 2019 #37 Skrevet 23. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil ha ulv i Norge. Anonymkode: 1c8f0...5b1 Ulv er ikke mer viktig en norsk selvstendighet.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #38 Skrevet 23. januar 2019 Ta en valgomat. TV2, Aftenposten, VG, NRK... osv. legger ut slike tester når det nærmer seg valget. Anonymkode: 8f754...4d1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #39 Skrevet 23. januar 2019 26 minutter siden, slask skrev: Leser ikke MSM-møl lenger. De kan dø sakte med propagandaen sin. Du er rapportert, sånn prater ikke man bare ikke Anonymkode: 1c8f0...5b1
Nicathv Skrevet 28. januar 2019 #40 Skrevet 28. januar 2019 På 23.1.2019 den 12.21, AnonymBruker skrev: Jeg er og sterkt imot kapitalisme. TS Anonymkode: 1c8f0...5b1 Rødt er det eneste anti-kapitalistiske partiet på Stortinget. SV liker heller ikke kapitalisme, men de kan i større grad "leve med det". På 23.1.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev: Jada, SV er veldig imot innvandring... Anonymkode: 69ce6...d99 Det har jeg ikle skrevet. Jeg skreiv at de ikke er for frie/åpne grenser. På 23.1.2019 den 13.02, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg skulle stemme kommunistisk 😂 Anonymkode: 1c8f0...5b1 Vi har et parti i Norge som er gjennomført kommunistisk, og det er minipartiet NKP Norges Kommunistiske Parti. De er så små at jeg ikke er sikker på om de har en eneste person valgt inn i noen kommuner. I Rødt er det en del folk som kaller seg kommunister, men også mange som ikke gjør det. Mange vil ikke kalle seg det fordi ordet er stigmatisert og grovt misforstått av veldig mange mennesker i Norge. De (og mange folk utenfor partiet) assosierer feilaktig ordet med Stalin og blander det med stalinisme. På 23.1.2019 den 15.25, Pan skrev: Senterpartiet, eneste partiet i Norge som er for å sikre grensene og melde Norge ut av EØS EU og Schengen. Både Rødt og SV er også for å ha kontroll over grensene og melde oss ut av EØS. EU er vi ikke medlem av. Rødt vil også melde oss ut av Schengen, jeg er ikke sikker på SV.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå