Gå til innhold

Hva hvis han er stygg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå på fredag skal jeg møte en jeg har snakket med en stund. Jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for å like han uavhengig av utseende, for jeg har bare en følelse av at han kommer til å være bra for meg. Noen triks? Han ser ok ut på bilder.

Anonymkode: 0524e...9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Om dere som tenker sånn får en sønn en gang som blir stygg, vil dere si til han når han er 17-19 år at han kan bare gi opp å prøve å finne seg kjæreste? 

- sønn, du er snill men så stygg, så noen dame blir det nok ikke på deg. Aldri. Synes du bør fokusere på jobbkarrieren istedet og bare glemme jenter :):hjerte:

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Gent82 said:

Om dere som tenker sånn får en sønn en gang som blir stygg, vil dere si til han når han er 17-19 år at han kan bare gi opp å prøve å finne seg kjæreste? 

- sønn, du er snill men så stygg, så noen dame blir det nok ikke på deg. Aldri. Synes du bør fokusere på jobbkarrieren istedet og bare glemme jenter :):hjerte:

Samtidig er kvinner med fedme sexy for det er det indre som teller! 

Anonymkode: ed64f...d11

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Gent82 skrev:

Hva snakker du om? Jeg prøver jo å gjøre det slik at det blir større sjanse for at jeg liker han uavhengig av utseende? Kunne du vært sammen med hvem som helst i verden så lenge hun hadde hatt bra personlighet? :P Særlig. 

Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Jeg prøver jo å gjøre det slik at det blir større sjanse for at jeg liker han uavhengig av utseende? Kunne du vært sammen med hvem som helst i verden så lenge hun hadde hatt bra personlighet? :P Særlig. 

Personlighet er veldig viktig for meg. For å si det sånn, jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke hadde gode verdier eller vært hyggelig og morsom om hun så enn var supermodell.

Du sier han ser ok ut på bilder, men hva om han er stygg. Høres ut som om utseendet er noe du flisespikker på og at han må ha en super personlighet for å veie opp noen små bagatellfeil du leter etter i utseendet hans. 

Nei, jeg kunne ikke vært sammen med hvem som helst, har omgått dame som har sett ut som en mann og var ca 130kg. Og ikke oppførte hun seg som en kvinne, tok vare på kroppen, eller hadde noen interesse av å prøve å gjøre det en gang.  Det var ingen fysisk atraksjon overhodet der. Det var et ekstremt tilfelle, men 'hvem som helst' er å kreve for mye, til og med av meg.

Endret av Gent82
  • Liker 2
Skrevet

Du må gi deg selv tid til å bli kjent med han. Bare still opp med et åpent sinn. 

Jeg har vært forelsket i flere mindre attraktive menn, samtidig har jeg mistet interessen for attraktive menn pga dårlig personlighet (det gjelder menn uansett utseendet.)

Husker en gutt i klassen på vgs, han var tynn, spinkel, så ut som en typisk nerd, var ufiks kledt. Men alle jentene i klassen var på knærne hodestups forelsket i han, inkl meg selv, fordi han var klok, reflektert, sjarmerende, morsom, varm og empatisk. Riktig personlighet får hvem som helst til å skinne som en diamant.

Anonymkode: aefc3...b54

• Liker 2
Skrevet

Om han er stygg er det ikke noen krise. Men hva hvis han er slem? Det er sånne ting du heller skal se faretegn etter. 

Anonymkode: 4fed3...4d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...