Gå til innhold

Hvilke aldringstegn har du? 30+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bikka 30, fått unger, og føler alderen har innhenta meg. Shit just got real. Trenger litt trøst i å høre om hvordan dere andre merka alderen. Har alltid sett ok bra ut, og følt meg glatt og pen og stram. Trodde naivt nok at det skulle vare. Har prøvd å leve sunt, men røyka litt i ungdommen, snusa under studiene, unngått sol, alltid brukt høy faktor eller hatt, gått litt på fylla, og spist en del sukker, men ellers sunt.

Merker jeg har fått antydning til bulldog-kinn. Sånn hengende, bare litt, men det er merkbart.

Rumpa er seget litt nedover. Forflytta seg liksom. Puppene også, gruer meg til å se hvordan de ser ut etter amminga.

Huden på halsen har masse linjer. Hvis jeg ligger på sofaen og leser, så forblir linjene på halsen der lenge etter jeg reiser meg opp.

Syns øynene sitter lenger inn i hodet, på et vis..

Ellers er ansiktet mitt helt rynkefritt. Har alltid hatt ganske fet hud, og trodde det skulle være en velsignelse. Men alderstegnene sniker seg jo fram på andre måter!

Anonymkode: 071b2...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått opp 15 kg etter at jeg sluttet å røyke, men var undervektig før så det er greit med noen ekstra kg, og BMIen sier at jeg er normalvektig. Har uansett lyst til å gå ned ca 7-8 kg etterhvert. Rumpa er ikke like stram lenger. Har fin ansiktshud selvom jeg røyket i 15 år. Er nå gravid med min første så regner med at det blir store endringer etter svangerskap og amming. Hilsen 83-modell

Anonymkode: 19af2...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene er mindre på en måte, og puppene er lengre. Ellers ok. 

Anonymkode: b3e04...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det var den der tyngdekraften da. ;) Mest rumpa og her om dagen så jeg noe slark rundt kjønnsorganet (aldrende bollemus):sprettoy: Puppene er spretne og fine og har ikke fått rundskrivet om at alt skal nedover nå. :nordvesta:

Pluss grovere hud på nesa, smilerynker og blåklokkeblå ringer under øynene og fine linjer i pannen (med trykk på fiiine:hjerte:), slappere øyelokk. (får en sånn brett av hud pålokkene når jeg har øynene igjen:vetikke:)

Men men.. Jeg lever da.

Anonymkode: ca21c...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd \ Skader tar lenger tid, 2 x Ribbeinsbrudd siste 8 mnd, ett simpelt, -ett på begge sider av traume, flere bein. Før regnet jeg 3 mnd. på sånt, -trenger 4 nå, per runde. Blir og lettere skadd.

Synet blir ikke bedre... Nillebriller er billig da. Og BRA Kikkert... -Kjører på.

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 37 og har begynt å få antydninger til linjer rundt øynene og sinnarynken er nok litt mer tydelig. Puppene henger også mer, men stresser ikke med det at jeg ser eldre ut. Det er jo helt naturlig og uunngåelig.

Anonymkode: 7fc41...4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste tegnet her er at jeg har fått tynt hår. Det irriterer meg litt.

Som mann er man kanskje litt heldigere, slipper å føde barn osv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linjer i panna, antydning til sinnarynke. Såg noen grå hår her om dagen😱 Vurderer å farge det, men er jo så dyrt!!

Har gått ned 25kg på et år, og har merket at jeg har fått løs hud under haka helt inne med halsen. Er det pga rask vektnedgang eller får jeg sånn kalkunheng? Kanskje det er kombinasjon av aldrende hud og rask vektnedgang?

Anonymkode: bea1f...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år, fine linjer i panna og bittelitt kråketær rundt øynene. Det er som det bare kom over natta for et år siden eller noe. Ellers ganske fin og "plump"/elastisk og glødende hud i ansiktet, klipper jeg lugg for å skjule pannerynkene så tror jeg at jeg shaver av 5 år minst. Vet bare ikke om jeg har lyst på lugg. Jeg tror også jeg har litt mer heng på øyenlokkene, ikke noe jeg direkte ser men merker det når jeg sminker meg at jeg må dra dem litt opp på en måte jeg ikke gjorde før.

Ellers så er det litt heng på pupper og rumpe, føler også huden rundt lårene er litt slappere på en måte. 

Mener ikke sånn kjempeille, når jeg ramser opp det jeg ser her så ser det jo ut som jeg har aldret veldig, men jeg er veldig fornøyd med utseende, spesielt kroppen. Merker bare at alderen begynner å vise sine tegn og det er jo skummelt på et vis. Og så skjedde det som sagt litt plutselig føler jeg, for noen år siden gapte folk da jeg sa alderen min og "alle" trodde jeg var mye yngre, nå ser folk jeg er 30+ liksom, begynner å bli en stund siden noen har blitt sjokkert når jeg sier alderen min nå.

Skal begynne å trene mer for å få et løft på ræva, og så har jeg bestilt time for fraksjonert co2 laser for å bremse aldringen i ansiktet litt, men er ikke typen til botox, brystløft e.l. Får eldres med noenlunde stil tenker jeg.

Anonymkode: 3d4d6...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 1983 har noen grå hår på sidene. 

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig fant jeg strekkmerker på puppene jeg ikke la merke til før.. Mistet gløden i huden. Puppene henger mer, flatere rumpe... :(

Anonymkode: d6b25...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann og mistet håret da jeg var 22. Synes bare det er fint å være 30+ for nå er det ikke like rart å ha måne. 

Anonymkode: 47e73...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å finne motivasjon til å ha sex femten ganger på en dag. Men kanskje jeg bare er sjuk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinnarynke, noen få bittesmå linjer over munnen, og linjer i pannen og på halsen (de har vært der siden jeg var i 20 åra) .  Ingen andre rynker.  45 år.  Veier det samme som jeg gjorde da jeg var 25  år + - 5 kg.   Kroppen er selvsagt ikke den jeg hadde da jeg var tjue, men blir ganske fin når jeg går ned noen få kilo før sommeren og blir brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...