*Kaisa* Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Vi tenkte vi skulle ta en langweekend som vår bryllupsreise. Noen som kan anbefale ett varmt sted som det ikke tar for lang tid å reise til? Ett romantisk sted.... :hjerter2:
Snuppelure Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Siden du vil et varmt sted må jeg spørre om når dere gifter dere... :-)
*Kaisa* Skrevet 11. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2005 Siden du vil et varmt sted må jeg spørre om når dere gifter dere... :-) Skal gifte oss nå på lørdag, men bryllupsreisa henger fortsatt litt i lufta. Har ikke bestemt hverken hvor vi skal eller når vi reiser.
Snuppelure Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Over alt i Europa er det vakkert og godt vålig nå. Siden dere bare skal reise en langhelg ville jeg passe på å bruke minst mulig tid i reise. Velg en destinasjon med direktefly fra Oslo (?) Eller nærmest mulig fra der hvor dere bor.. København er en fantastisk vakker by, og bør ikke glemmes. Så går det vel direkte ruter til både Nice og Roma. Roma er min favoritt. Igjen kommer det litt ann på deres interesser, er det party eller kultur. Fortauskafeer eller museer? Barcelona er vel byen som har alt det der. Også strender. Tror Barcelona får bli mitt stalltips :-) Ta en titt på sidene til Sterling der ser du fort hvor de direkte flights. Oppdaget foresten for kort tid siden www.flybilligst.com slenger med det tipset med det samme. Ha en kjempe flott bryllup på lørdag!
*Kaisa* Skrevet 11. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2005 Takker og bukker. Alltid fint med andres ideer! :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Siden det er langhelg du planlegger, ville jeg jo valgt en storby. Roma er jo romantisk og kanskje et typisk sted for bryllupsreise. Praha? Ikke så varmt nå kanskje, men sommeren kommer jo litt tidligere dit enn hit til Norge. Veldig flott og romantisk by. Lisboa er forresten en koselig by. Hvis dere drar dit så dra for all del på en dagstur til nabobyen Sintra med flotte slott. Det synes jeg var romantisk. Barcelona? Istanbul? Nice? Venezia har jeg ikke vært i, men det må vel sies å være en romantisk by. Norwegian flyr dit.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Firenze (gjerne kombinert med den toscanske landsbygda) er helt nydelig! Ellers er jeg glad i Praha, Paris og Roma. Av steder jeg ikke har vært, men som er blitt anbefalt er Barcelona og Madrid.
Vanilje jenta Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 jeg kom hjem fra barcelona i dag, og det er en sinsykt fin by. Ganske romantisk kan dere ha det der også- Anbefalles på det varmeste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå