Gå til innhold

Blir pene menn/damer behandlet bedre enn vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du der og har du opplevd noe selv? 

Anonymkode: 08aa9...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har gått ned enormt mye i vekt og ble behandlet dårlig når jeg var tykk. Jeg er nå slank og vakker og blir behandlet pent og flørtet med. Jeg synes ikke noe særlig om det da jeg har opplevd begge deler. Jeg synes alle burde vise respekt og være vennlig. 

Anonymkode: f9e4d...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. Jeg begynner falme litt utseendemessig nå, men som ung var jeg pen. Det er stor forskjell på hvordan jeg blir behandlet nå sammenlignet med da jeg var på det peneste. Folk, både kvinner og menn, var mye mer imøtekommende, vennlige, hjelpsomme og flørtende for 10 år siden. Jeg føler meg usynlig sammenlignet med da, og jeg møter mer motstand når jeg prøver å få til ting. Nå må jeg jobbe for å overtale og overbevise folk, mens jeg tidligere bare kunne snakke begeistret om det og så var alle helt med. Jeg var ikke klar over dette da jeg var ung, men jeg ser det tydelig nå. Det er rart å føle seg usynlig! Litt deilig også, men mest rart. Jeg må dykke dypt i sminkepungen for å bli sett på byen nå  for tiden, så jeg er glad for at jeg allerede har funnet meg en mann :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er både og! Jeg var guttejenta /andungen som vokste opp til en "svane".  Jeg opplevde da både at folk til tider oppførte seg bedre mot meg enn de hadde gjort før jeg utviklet meg slik, og bedre enn mot mindre pene venninner, men jeg opplevde også å ufrivillig bli tafset på oftere enn dem. 

Anonymkode: 68ae7...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seksuelt? Absolutt ikke vil jeg svare. Kan ikke gå på byen uten å bli tafset på! Kan ikke være på fest uten at en ekkling skal sette seg ned å begynne å ta på meg og legge armen rundt meg og kan ikke ha sex med noen uten av at han skal skryte av det til alle gutta og fortelle hver eneste private detalj 

Anonymkode: 8508b...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...