Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lillegutt på 7 mnd har begynt å sove på magen. Han snur seg rundt så fort han kommer i senga, eller mens han sover. Har prøvd å snu han tilbake, men det går bare et øyeblikk så er han tilbake på magen.

Babyer skal jo egentlig ikke sove på magen. Men når han selv insisterer så kraftig på det, kan jeg da la han sove sånn, eller må jeg drive å snu han hele natta??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge han snur seg selv over til magen, har jeg lest at det ikke er noe farlig. Jeg regner med at du tenker på krybbedød?!? Han har også blitt såpass stor at han stort sett er utenfor faresonen.

Det vil jo ikke bli noen skikkelig søvn på noen av dere dersom du skal snu ham hele tiden.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Gutten vår snudde seg også over på magen - var vel fra han var rundt 5 mnd. Helsesøster sa at det ikke kunne være farlig etter som han var sterk nok til å greie det på egenhånd. Enda bedre er det jo når de kan snu seg tilbake igjen til ryggen selv også... din kan kanskje det?

Gutten vår er snart 10 mnd nå - og sover nå på siden.

Skrevet

Ja han snur seg både fra rygg til mage og fra mage til rygg. Har også latt han ligge på mage, når det er det han vil - ser jo ut som at det er slik han trives best.

Takk for svar - da kan jeg jo temmelig trygt la han fortsette å sove på magen når han foretrekker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...