AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Er en jeg er blitt hektet på. Vet ikke om jeg liker han sånn for har ikke møt han. Skrevet med han og vil høre fra han helst hver dag. Problemet er at vi ikke ønsker det samme så bør slippe taket, men klarer ikke. Klarere noen uker og så bare må jeg og gjør det. Han svarer meg og blir så glad for svar, men føler allikevel det ikke er helt sunt. Dette påvirker dagene mine. Tenker på han så godt som hver dag. Hva skal jeg gjøre? Råd? Anonymkode: 24034...8b6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Kan du ikke bare møte ham og se hva som skjer? Anonymkode: 7032d...075 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare møte ham og se hva som skjer? Anonymkode: 7032d...075 Har tenkt tanken, men når han ønsker sex og jeg forhold så kræsjer jo det. Anonymkode: 24034...8b6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 Om han ikke ønsker det samme som du i utgangspunktet er det døfødt å møte ham i det hele tatt, du ønsker noe serriøst og han ikke.......innse det og finn deg en annen 😉 Snap meg på danijww om du vil 🙂 Anonymkode: 00f8a...d24 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har tenkt tanken, men når han ønsker sex og jeg forhold så kræsjer jo det. Anonymkode: 24034...8b6 Ok, ja da er det litt verre. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om han ikke ønsker det samme som du i utgangspunktet er det døfødt å møte ham i det hele tatt, du ønsker noe serriøst og han ikke.......innse det og finn deg en annen 😉 Snap meg på danijww om du vil 🙂 Anonymkode: 00f8a...d24 Hvorfor skal hun gjøre det? Anonymkode: 7032d...075 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #6 Skrevet 22. januar 2019 Har også hatt det sånn som du og det er ikke noe kjekt. Slitsomt er det. En vet så altfor godt en må gi slipp.. men.. ofte når en blir hektet på noen så GIR de også LITT oppmerksomhet, sånn at alt blir vanskligere. Håpet blir hengene der. Kan det hjelpe deg å treffe andre? Tenk gjennom hva er det med HAN.. en mann du ikke har møtt som får deg til å føle sånn. Husk også på mens du tenker og drømmer om han... så lever han livet sitt og tenker antagelig minimalt på deg. Jeg mener ikke med dette at han er noen dårlig person, antagelig vet han ikke at du føler som du gjør. Lykke til. Anonymkode: 92435...4c6 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #7 Skrevet 22. januar 2019 Hvordan går det ann å bli så hektet? I starten var det han som kontaktet meg og jeg var avvisende, men svarte. Ble vel litt smigret selv om det ikke var det jeg ser etter. Så begynte han å dabbe av og nå er det jeg som kontakter. Savnet mitt er å finne en som liker meg og vil mer med meg og det vil ikke han så har svaret, nen klarer ikke å la vær. Vil høre fra han og blir glad dersom han svarer meg. Anonymkode: 24034...8b6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #8 Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har også hatt det sånn som du og det er ikke noe kjekt. Slitsomt er det. En vet så altfor godt en må gi slipp.. men.. ofte når en blir hektet på noen så GIR de også LITT oppmerksomhet, sånn at alt blir vanskligere. Håpet blir hengene der. Kan det hjelpe deg å treffe andre? Tenk gjennom hva er det med HAN.. en mann du ikke har møtt som får deg til å føle sånn. Husk også på mens du tenker og drømmer om han... så lever han livet sitt og tenker antagelig minimalt på deg. Jeg mener ikke med dette at han er noen dårlig person, antagelig vet han ikke at du føler som du gjør. Lykke til. Anonymkode: 92435...4c6 Takker for svar. Du har nok rett. Tror han lever livet sitt uten å tenke på meg i det hele tatt. Andre damer osv. Jeg har vært på noen dater og møt andre menn, men ikke blitt noe og han dukker opp i hodet. Godt noen forstår litt hvordan jeg har det. Takk for lykke til. Trenger det. Anonymkode: 24034...8b6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #9 Skrevet 22. januar 2019 Jeg har det sånn med en jeg tidligere datet og en jeg hadde sex med i hele sommer. Menn vet hvordan de får kvinner hekta. Så stikker de og du hører aldri noe igjen. Sitter her og føler meg som en ruin. Ingen andre menn er interessante. Anonymkode: 06031...c70 2
BiancaWhite Skrevet 22. januar 2019 #10 Skrevet 22. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det sånn med en jeg tidligere datet og en jeg hadde sex med i hele sommer. Menn vet hvordan de får kvinner hekta. Så stikker de og du hører aldri noe igjen. Sitter her og føler meg som en ruin. Ingen andre menn er interessante. Anonymkode: 06031...c70 Så du blir et offer fordi du er kvinne? Ser du det slik at en hvilken som helst mann kan få deg hekta bare han vet trikset? Dette virket litt tafatt. Er kvinner fisker liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #11 Skrevet 22. januar 2019 4 minutter siden, BiancaWhite skrev: Så du blir et offer fordi du er kvinne? Ser du det slik at en hvilken som helst mann kan få deg hekta bare han vet trikset? Dette virket litt tafatt. Er kvinner fisker liksom? Jeg er en hai, desverre. Så var jeg kanskje litt drøy i påstanden min. NOEN menn som driver på med mange damer over korte perioder kan dette hektetrikset. Finnes helt sikkert damer som kan trikse litt de også, hvis det er det du vil fram til. Anonymkode: 06031...c70
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #12 Skrevet 22. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har det sånn med en jeg tidligere datet og en jeg hadde sex med i hele sommer. Menn vet hvordan de får kvinner hekta. Så stikker de og du hører aldri noe igjen. Sitter her og føler meg som en ruin. Ingen andre menn er interessante. Anonymkode: 06031...c70 Ikke bare vet de hvordan de skal få deg hekta, de har nerver til å juge på seg følelser og gi DEG dårlig samvittighet når du snakker om å bryte ut, før de får deg på kroken igjen og så stikker av. Tenk å leve en stor løgn bare for sex, at de kan leve med seg selv... Det er kjedelig ts, man kan jo faktisk bli hektet uten å ha møtt en person. Han ga deg nok noe du trengte/savnet, men du blander den følelsen han ga deg med at det er han i seg selv du er hektet på. Han er egentlig en slags illusjon, han eksisterer egentlig ikke. Og den følelsen du fikk kan du faktisk få av en annen, jeg lover deg. Alt dette handler egentlig om deg og ikke han. Anonymkode: 9077a...20b 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #13 Skrevet 22. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare vet de hvordan de skal få deg hekta, de har nerver til å juge på seg følelser og gi DEG dårlig samvittighet når du snakker om å bryte ut, før de får deg på kroken igjen og så stikker av. Tenk å leve en stor løgn bare for sex, at de kan leve med seg selv... Det er kjedelig ts, man kan jo faktisk bli hektet uten å ha møtt en person. Han ga deg nok noe du trengte/savnet, men du blander den følelsen han ga deg med at det er han i seg selv du er hektet på. Han er egentlig en slags illusjon, han eksisterer egentlig ikke. Og den følelsen du fikk kan du faktisk få av en annen, jeg lover deg. Alt dette handler egentlig om deg og ikke han. Anonymkode: 9077a...20b Takk for svar. Er jo enig. I hekten klarer jeg allikevel å se at det er savnet jeg er hektet på og at han ga meg litt den følelsen. Så vet sånn sett at det egentlig ikke er han, men sliter med å komme ut av det. Er blitt litt bedre, men fortsatt ikke bra. Har egentlig lyst å skrive med han hverdag. Håper at det slipper taket og at jeg kan finne en som liker hele meg og ikke en som bare vil ha sex med meg. Anonymkode: 24034...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #14 Skrevet 7. februar 2019 Litt trist i dag. Sendte han en meld, men ikke svar. Ingen god følelse. Det var før i dag. Tror dere han svarer eller er han lei meg og ikke gir meg noe tilbakemeld? Anonymkode: 24034...8b6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #15 Skrevet 7. februar 2019 Ingen og ikke svar fra han heller. Pyton å ha det sånn. Anonymkode: 24034...8b6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #16 Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen og ikke svar fra han heller. Pyton å ha det sånn. Anonymkode: 24034...8b6 Du lar deg bruke. Slutt! Han svarer nemlig når han har lyst/tid (dvs ikke har en dame i armkroken). Gå videre. Anonymkode: 0007d...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #17 Skrevet 9. februar 2019 På 8.2.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev: Du lar deg bruke. Slutt! Han svarer nemlig når han har lyst/tid (dvs ikke har en dame i armkroken). Gå videre. Anonymkode: 0007d...e0f Takk. Må prøve på det. Anonymkode: 24034...8b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå