Gå til innhold

Hvordan vinne i lotto?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har før prøvd meg på fotballkamper der man bare krysser H-U-B og greier aldri å gjette riktig.

Men man kan jo faktisk via enkelte firmaer Bette på enkeltmatcher. Om vinsten/tapet bare blir +/- 0,15 av summen du spiller inn, så vil jo mange sånne småbeløp bli store etterhvert?

Når Real Madrid møter et lag fra 5.-divisjon er det kanskje en Bet som gir deg 1 kr. hvis du satser 1000 fordi styrkeforholdet er så stort. Men fortsetter du slik i alle cup-kamper i alle land i verden kan du jo fort ende opp ca. 10.000 inn til slutt.

De som taper på å bette på enkeltkamper er vel de som ser at det er høyere odds for å være spesifikk: f.eks. score før pause, etter pause, at en enkelt spiller scorer akkurat i det x minutt på frispark osv. ting som øker gevinsten men som blir så spesifikke at sjansen for å lykkes blir like lite sannsynlig som å lykkes i vanlig lotto. Men hvis du gjør førstnevnte; ikke blir fristet av alle ''tilleggs features'', så kan du jo faktisk nesten leve av å spille på lotto?

Anonymkode: c5944...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vente til hovedpremien overstiger det det koster å spille alle mulighetene. Så må du håpe på at du vinner alene.

Anonymkode: 54624...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når Real Madrid møter et lag fra 5.-divisjon er det kanskje en Bet som gir deg 1 kr. hvis du satser 1000 fordi styrkeforholdet er så stort. Men fortsetter du slik i alle cup-kamper i alle land i verden kan du jo fort ende opp ca. 10.000 inn til slutt.

Hvis du må satse 1000 kr for å vinne 1 kr (jeg regner med at du mener i tillegg til å vinne tilbake de 1000 kronene) så må du med samme odds satse 10 000 000 for å vinne 10 000. Hvis du taper i mer enn ett av tusen slike veddemål går du i underskudd.

Anonymkode: c2cb8...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har før prøvd meg på fotballkamper der man bare krysser H-U-B og greier aldri å gjette riktig.

Men man kan jo faktisk via enkelte firmaer Bette på enkeltmatcher. Om vinsten/tapet bare blir +/- 0,15 av summen du spiller inn, så vil jo mange sånne småbeløp bli store etterhvert?

Når Real Madrid møter et lag fra 5.-divisjon er det kanskje en Bet som gir deg 1 kr. hvis du satser 1000 fordi styrkeforholdet er så stort. Men fortsetter du slik i alle cup-kamper i alle land i verden kan du jo fort ende opp ca. 10.000 inn til slutt.

De som taper på å bette på enkeltkamper er vel de som ser at det er høyere odds for å være spesifikk: f.eks. score før pause, etter pause, at en enkelt spiller scorer akkurat i det x minutt på frispark osv. ting som øker gevinsten men som blir så spesifikke at sjansen for å lykkes blir like lite sannsynlig som å lykkes i vanlig lotto. Men hvis du gjør førstnevnte; ikke blir fristet av alle ''tilleggs features'', så kan du jo faktisk nesten leve av å spille på lotto?

Anonymkode: c5944...263

Fotball er noe annet enn lotto. 

Lykke til (og det kan du trenge!) :ler: 

Anonymkode: 9af79...693

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan jo faktisk via enkelte firmaer Bette på enkeltmatcher. Om vinsten/tapet bare blir +/- 0,15 av summen du spiller in

Anonymkode: c5944...263

The house always wins. Selv om du har rett halvparten av gangene, så vil du tape over tid. Bettingselskapet vil tjene penger selv om de tar feil halvparten av gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Gullik skrev:

The house always wins. Selv om du har rett halvparten av gangene, så vil du tape over tid. Bettingselskapet vil tjene penger selv om de tar feil halvparten av gangene.

Ikke hvis du spiller til over 2.00 i odds. Da holder det å vinne 50% (eller færre, avhenger av oddsen) av gangene.

Anonymkode: 4a2f4...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis du spiller til over 2.00 i odds. Da holder det å vinne 50% (eller færre, avhenger av oddsen) av gangene.

Anonymkode: 4a2f4...300

Men det skal mye til å vinne over 50% av gangene med 2 eller mer i odds. Hvis det hadde vært lett, så hadde bettingselskapene tapt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe nok kuponger, men det er mulig at tapet blir større  enn inntjeningen. Raskere å  bli rik ved å starte opp eget selskap som driver med gambling 👍

Anonymkode: e4885...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Fullstendig bortkasta penger. Bedre å tjene penger på aksjer da! :ninuskapus:        

Anonymkode: fe966...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man spiller på fotball der du vet det ene laget vinner, så vinner du jo: bare du holder deg unna de detaljspesifikke veddemålene som at x spiller scorer i xx minutt osv.

Anonymkode: c5944...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svare på spørsmålet i overskriften kan du vel ikke forvente at noen ville gjort, selv om det var mulig 🙂 Da lar de jo andre vinne gevinsten, som man heller vil ha selv. Altså, hvis jeg visste "hvordan vinne i Lotto", så hadde jeg holdt det for meg selv og spilt Lotto. Ikke delt det med tusenvis av mennesker på et forum 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper hver lørdag, er som oftest noen kr av å til noen tusen, en gang var det rett over 2 mill😊

Anonymkode: 6cdcf...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne i Lotto er ren flaks.

Vinne i fotballtipping er/kan være kunnskap. 

Anonymkode: 05234...1f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...