Gå til innhold

Sluttet å ta initiativ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg og min samboer har vært sammen i 10 år. De første 9 årene var han kjempeseksuell, merket at tente på meg og hadde skikkelig lyst på meg hele tiden. 

Så plutselig sluttet han HELT å ta initiativ, virker som han har NULL lyst på meg. Vi har hatt sex kanskje 3 ganger på ett år. Har prøvd å ta initiativ, men han vil bare fingre meg og at jeg skal suge han - så ferdig. Beklager, det er fint det. Men jeg trenger penetrering, altså skikkelig sex. Fingre meg kan jeg gjøre selv. Er ikke noe i veien med det altså, men når han aldri vil penetrere meg så føles det ikke bra.

 

Jeg har behov som er så langt unna å bli dekka som det kan få blitt. Og det å skulle ha sex med noen som så tydelig viser at man IKKE er intressert eller har lyst på deg, er ikke akkurat noe jeg anser som god sex.

 

 

Alt startet i samme forbindelse som han fikk følelser for ei på jobben. Det har han visstnok ikke lenger. 

Men det å slutte å ha lyst på kjæresten din etter å ha vært «emosjonelt utro». Hvordan i skal det få meg til å føle meg? 

I tillegg må jeg «be» om at han skal ta initiativ. Det er ydmykende. Fremdeles gjør han det ikke...

Anonymkode: 46901...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her;

det eneste han sier er at jeg får ta initiativ jeg. Men jeg orker ikke ta initiativ noe mer oventfor en jeg merker ikke har lyst på meg slik han hadde. Det føles bare ydmykende. Hadde han hatt lyst på meg, hadde han jo tatt initiativ selv. 

Hvis jeg tar initiativ føler jeg at han bare har sex med meg fordi han da «må». Det er det mest usexy og krenkende jeg kan tenke meg. Da vil jeg heller være uten. Jeg vil ha sex med en jeg kjenner har ordentlig lyst pøå meg, lyst til å ta på meg og ha sex med meg. Det å kjenne at han er lyst, er en forutsetning for at sex’en skal ha noen verdi for meg.

Anonymkode: 46901...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår du er lei og såret. Det jeg tror i en sånn situasjon er parterapi eller sexolog. Du har prøvd å snakke med han, og det hjelper tydeligvis ikke og du får ikke svar på dine spørsmål. Får dere hjelp  har dere en tredjepart som kan hjelpe til i samtalen. 

Anonymkode: a0cfa...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du endret deg noe utseendemessig? Her har mannen slutta å ta initiativ etter to unger og tjue kilo ekstra. Har gitt meg motivasjon til å komme i form igjen! Prøver også å være ekstra tiltalende, søt og flørtende i hverdagen mot ham. Ikke sur og kjip slik jeg har lyst å være😂

Anonymkode: 7c821...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han er forelsket i hun andre..

Anonymkode: 7f5ca...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det vært slutten på et forhold. Om en kjæreste hadde hatt så lite lyst på sex meg meg over så lang tid så hadde jeg selv mistet interessen for å prøve til slutt. Noe annet er det om det er pga sykdom, men en bør kommunisere om det.

Anonymkode: 2e36e...2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som han er forelsket i hun andre..

Anonymkode: 7f5ca...dfe

Må si meg enig i den her, er nok derfor han ikke har mer intim sex med deg, da han føler noe for hun andre og derfor føler han at det blir feil å ha sex med deg på en intim måte.

Snakk med han om hvorfor han ikke vil ha oftere sex, hvorfor han bare fingrer deg. Han kan strengt tatt bare bortforklare hvorfor han ikke orker sex så ofte.. fingre biten kan ikke bortforklares(forutsett at du ikke har starta på medisiner eller noe annet rart har endra floraen der nede)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her... Jeg er også redd for han fremdeles har følelser for henne. Det har gått ett år liksom, når skal det ta slutt. 

Sex er veldig intimt for han. Så tydeligvis ikke noe intimitet han vil ha med meg lenger. Ellers helt likt nedentil.

utseeendemessig er jeg akkurat som før, har faktisk aldri sett bedre ut iflg flere. Og alle sier jeg er i en liga over han utseendemessig - inkludert han selv. (Uansett hvor overfladisk det høres ut)

Anonymkode: 46901...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...