Gå til innhold

Eksisterer virkelig slike jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 22.1.2019 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bekjent som fester en del og ruser seg litt.
Han er en grei fyr, men ikke så karismatisk som han får det til å virke som.

Jeg har fått vite at han fester en del med jenter som gjør ting som jeg føler virker litt for godt til å være sant.
Jeg har fått bilder av han hvor han står med halvnakne jenter som ikke har noe problem med å bli tatt bilde av.
Og det er dette jeg ikke forstår. Hva i all verden er dette?
De har også trekant med han og kompisene hans, og det skulle ikke forundre meg om de har en orgie i tillegg.
De er ikke prostituerte, de er faktisk vennene hans. Er det bare jeg som syns det er litt rart?

Jeg lurer på hvor man får tak i sånne jenter? Sånne som er villig til å være med på alt liksom.
Selv er jeg jente og jeg har en kjempegod kjæreste, men det hadde vært interessant å bli kjent med en slik jente selv og se hvor mye de er villig til å gjøre av egen vilje.
Jeg syns bare det virker for godt til å være sant at en eller annen tilfeldig venn av deg bare slår seg helt løs og frivillig vil ha sex med deg og tar frivillig dopet du gir dem også. Henger liksom ikke helt på grep.
Noen som har slike venner selv og vil dele hvordan det er å ha en slik venn?

Anonymkode: 6a249...9f3

Bor han i Oslo og jobber som telefonselger? Tror jeg vet hvem det er 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 23.1.2019 den 12.01, Sliten&kjørt51 skrev:

FEIL. ...393 Åpenbart triste greier å dømme, -om ting du ikke har peil på...

Og, -ja de finnes, dvs. -Fantes, IHVERTFALL... Tilogmed Straighte jenter.

Girls Just Want To Have Fun :tommelopp:

ENE ¨Flokken¨ var ikke tamme, -vokste opp med, ingen Knarkotikum, -på dem,

bare passe sprø, -brøy seg Katta om hva noen mente. De Begynte som Lærling, -Frisør, tok Normale jobber som ikke krevde masse papirer, Susa litt rundt i livet, før de landet, etc... 

ANDRE ¨Flokken¨ var de tammeste... ¨Kjedelige¨ Som tok livet ALVORLIG, -Tenk Universitet, Høyskole, -ble professorer, andre ¨høye¨ stillinger... 

Fellesnevner. Kjente begge ¨flokker¨ Godt. OG Trygg ¨arena¨...  Dem brukte meg vel som opplærings Værktøy, -og var bare morro. JEG Blei jo nesten nærvøs, noen ganger, våkne med tre ville venninder av storesøs -liksom Seriøse... 

"What happens in Vegas, stays in Vegas."

HYTTETUR, Tamme jentene var venninder av Søs, Eldre enn meg, og alle kjente hverandre godt,

-og Rødvin... 

a.

Lurer på om du kan klare å skrive normalt og uten all tegnsettingen? Innholdet forsvinner i tull og tøys og merkelig innpakning. 

Eller er du full og ruset når du skriver dette?

Anonymkode: 86c9e...6a3

• Liker 2
Skrevet
På 22.1.2019 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bekjent som fester en del og ruser seg litt.
Han er en grei fyr, men ikke så karismatisk som han får det til å virke som.

Jeg har fått vite at han fester en del med jenter som gjør ting som jeg føler virker litt for godt til å være sant.
Jeg har fått bilder av han hvor han står med halvnakne jenter som ikke har noe problem med å bli tatt bilde av.
Og det er dette jeg ikke forstår. Hva i all verden er dette?
De har også trekant med han og kompisene hans, og det skulle ikke forundre meg om de har en orgie i tillegg.
De er ikke prostituerte, de er faktisk vennene hans. Er det bare jeg som syns det er litt rart?

Jeg lurer på hvor man får tak i sånne jenter? Sånne som er villig til å være med på alt liksom.
Selv er jeg jente og jeg har en kjempegod kjæreste, men det hadde vært interessant å bli kjent med en slik jente selv og se hvor mye de er villig til å gjøre av egen vilje.
Jeg syns bare det virker for godt til å være sant at en eller annen tilfeldig venn av deg bare slår seg helt løs og frivillig vil ha sex med deg og tar frivillig dopet du gir dem også. Henger liksom ikke helt på grep.
Noen som har slike venner selv og vil dele hvordan det er å ha en slik venn?

Anonymkode: 6a249...9f3

Hmm, damene er vel ute etter gratis dop kanskje? Har et generelt inntrykk av at folk som driver med narkotika er av typen som prøver alt som er vilt. Og når de er ruset så er i hvertfall dømmekraften deres dårlig. Og den er i utgangspunktet dårlig når de har i seg dop som de egentlig ikke aner hvor sterk er osv. Har vært litt i kontakt med folk som er sånn, og jeg synes de jevnt over er slitsomme å være rundt fordi de synes alt normalt er "kjedelig". Virker som om de ikke klarer å glede seg over noe med mindre det går i 200km/t og døden lurer rundt hver sving. For høy stresstoleranse kombinert med svekket dømmekraft kanskje?

Dessuten vil jeg ikke anbefale å henge med sånne folk for å være like "kul". En ting med de som driver med dop er at de gjerne har et egoistisk og småkriminelt tankesett, og nøler ikke to sekunder med å dolke folk i ryggen for å redde sitt eget skinn.

• Liker 2
Skrevet

Får vel ikke reisning på mdma?? 

Anonymkode: 33cdc...986

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får vel ikke reisning på mdma?? 

Anonymkode: 33cdc...986

Jeg har hatt sex noen ganger på MDMA, og min står alltid som en flaggstang. Folk er forskjellige! 

Glad for at jeg har opplevd den type sex.  Sex og rus er vanligvis en fin kombo. Jentene kommer som et uvær også. 

Anonymkode: 2ba9e...302

Skrevet
På 22.1.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Ja, det har åpenbart sammenheng med narkomisbruk - triste greier.

Anonymkode: 70d3a...393

Jeg jobber innenfor rusfeltet og har hatt mange samtaler med folk som har hatt sex på f.eks E. De er svært fortvilet da de opplever sex uten rus som kjedelig....

Anonymkode: 6502c...93c

Skrevet

a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...