Gå til innhold

Eksisterer virkelig slike jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor spør du ikke bare han da???

Anonymkode: 13f2f...2d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man blir veldig kåt og ruset av forskjellig dop. Så er overhodet ikke rart at både jenter og gutter har trekanter og orgier da med både venner og fremmede. Sier seg vel selv

Anonymkode: 18829...fbe

Tror jeg og. Eksen min sa han kunne holde på i 2 timer da han var ruset.

Anonymkode: 13f2f...2d9

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg syns ikke det høres så radikalt ut, jeg. Plenty av jenter som liker trekanter og å bli tatt bilde av. Syns det er mye fordommer i denne tråden, det trenger da ikke være et tegn på dårlig selvbilde/oppvekst e.l. bare fordi man liker sex og har et løssluppent forhold til det. 😊

Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har åpenbart sammenheng med narkomisbruk - triste greier.

Anonymkode: 70d3a...393

FEIL. ...393 Åpenbart triste greier å dømme, -om ting du ikke har peil på...

Og, -ja de finnes, dvs. -Fantes, IHVERTFALL... Tilogmed Straighte jenter.

Girls Just Want To Have Fun :tommelopp:

ENE ¨Flokken¨ var ikke tamme, -vokste opp med, ingen Knarkotikum, -på dem,

bare passe sprø, -brøy seg Katta om hva noen mente. De Begynte som Lærling, -Frisør, tok Normale jobber som ikke krevde masse papirer, Susa litt rundt i livet, før de landet, etc... 

ANDRE ¨Flokken¨ var de tammeste... ¨Kjedelige¨ Som tok livet ALVORLIG, -Tenk Universitet, Høyskole, -ble professorer, andre ¨høye¨ stillinger... 

Fellesnevner. Kjente begge ¨flokker¨ Godt. OG Trygg ¨arena¨...  Dem brukte meg vel som opplærings Værktøy, -og var bare morro. JEG Blei jo nesten nærvøs, noen ganger, våkne med tre ville venninder av storesøs -liksom Seriøse... 

"What happens in Vegas, stays in Vegas."

HYTTETUR, Tamme jentene var venninder av Søs, Eldre enn meg, og alle kjente hverandre godt,

-og Rødvin... 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet
På 22.1.2019 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bekjent som fester en del og ruser seg litt.
Han er en grei fyr, men ikke så karismatisk som han får det til å virke som.

Jeg har fått vite at han fester en del med jenter som gjør ting som jeg føler virker litt for godt til å være sant.
Jeg har fått bilder av han hvor han står med halvnakne jenter som ikke har noe problem med å bli tatt bilde av.
Og det er dette jeg ikke forstår. Hva i all verden er dette?
De har også trekant med han og kompisene hans, og det skulle ikke forundre meg om de har en orgie i tillegg.
De er ikke prostituerte, de er faktisk vennene hans. Er det bare jeg som syns det er litt rart?

Jeg lurer på hvor man får tak i sånne jenter? Sånne som er villig til å være med på alt liksom.
Selv er jeg jente og jeg har en kjempegod kjæreste, men det hadde vært interessant å bli kjent med en slik jente selv og se hvor mye de er villig til å gjøre av egen vilje.
Jeg syns bare det virker for godt til å være sant at en eller annen tilfeldig venn av deg bare slår seg helt løs og frivillig vil ha sex med deg og tar frivillig dopet du gir dem også. Henger liksom ikke helt på grep.
Noen som har slike venner selv og vil dele hvordan det er å ha en slik venn?

Anonymkode: 6a249...9f3

I swingersmiljøet er sexdelen av dette veldig vanlig, men det er ikke vanlig å ville bli med på bilder som sendes rundt forbi. Jeg vet ikke noe om hvordan det blir når man inkluderer rus. Det er ikke så vanskelig å få tak i ei ekstra jente for sex med du og din partner, men hun vil da ikke være med på alt. Bare det som tenner henne, og med litt god reserch vil dette være noe av det som tenner dere, og da kan det være gøy å leke. 

Anonymkode: 4c429...b19

Skrevet
6 timer siden, Andrea93 skrev:

Jeg syns ikke det høres så radikalt ut, jeg. Plenty av jenter som liker trekanter og å bli tatt bilde av. Syns det er mye fordommer i denne tråden, det trenger da ikke være et tegn på dårlig selvbilde/oppvekst e.l. bare fordi man liker sex og har et løssluppent forhold til det. 😊

Det er ikke sex´en mange reagerer på, det er rusmidlene.

• Liker 2
Skrevet
På 22.1.2019 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Man blir veldig kåt og ruset av forskjellig dop. Så er overhodet ikke rart at både jenter og gutter har trekanter og orgier da med både venner og fremmede. Sier seg vel selv

Anonymkode: 18829...fbe

Ikkje alltid at det er fordi dei er så kåte.. men at dei er veldig rusa, så dei blir med på alt. Kjempesynd. Og kvinner som har det godt treng ikkje å ruse seg, eller å ligge seg til omsorg.

men litt av ein kompis du har 😕

Anonymkode: 90085...426

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

FEIL. ...393 Åpenbart triste greier å dømme, -om ting du ikke har peil på...

Og, -ja de finnes, dvs. -Fantes, IHVERTFALL... Tilogmed Straighte jenter.

Girls Just Want To Have Fun :tommelopp:

ENE ¨Flokken¨ var ikke tamme, -vokste opp med, ingen Knarkotikum, -på dem,

bare passe sprø, -brøy seg Katta om hva noen mente. De Begynte som Lærling, -Frisør, tok Normale jobber som ikke krevde masse papirer, Susa litt rundt i livet, før de landet, etc... 

ANDRE ¨Flokken¨ var de tammeste... ¨Kjedelige¨ Som tok livet ALVORLIG, -Tenk Universitet, Høyskole, -ble professorer, andre ¨høye¨ stillinger... 

Fellesnevner. Kjente begge ¨flokker¨ Godt. OG Trygg ¨arena¨...  Dem brukte meg vel som opplærings Værktøy, -og var bare morro. JEG Blei jo nesten nærvøs, noen ganger, våkne med tre ville venninder av storesøs -liksom Seriøse... 

"What happens in Vegas, stays in Vegas."

HYTTETUR, Tamme jentene var venninder av Søs, Eldre enn meg, og alle kjente hverandre godt,

-og Rødvin... 

a.

Du er tydelegvis på kvinneguiden kvar gong du har røyka sure sokker og drukke for mykje raudvin.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde aldri latt noen ta bilde av meg halvnaken og sende rundt, men MDMA og sex med gode venner er noe jeg har vært med på. Det er mye tryggere enn alkohol og one night stands med fremmede, det er nok mest fordommene deres som gjør dere så sjokkerte. 

Sex og drugs er ikke for alle, men jeg blir nesten litt trist inni meg når jeg leser om folk som ikke evner å i det hele tatt være i nærheten av å forstå konsepter som nytelse eller rus, eller hvorfor folk oppsøker det. En ting er at man ikke vil/tør prøve selv, men at man ikke klarer å sette seg inn i det i det hele tatt? Dere gjør da ting dere liker seksuelt selv for eksempel? Og mange av dere drikker da alkohol? 

Anonymkode: f15f4...143

• Liker 4
Skrevet

Gratis  dop, en form for prostitusjon.

Anonymkode: 349b9...f32

• Liker 3
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydelegvis på kvinneguiden kvar gong du har røyka sure sokker og drukke for mykje raudvin.

Stålnykter JEG. VÆRT LENGE. -IKKE Pent å Lyve ... Lille pike.

TS SPURTE, -fikk ett Ærlig Svar... :vetikke:

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Gjest Andrea93
Skrevet (endret)
17 timer siden, frk.Helene Hare skrev:

Det er ikke sex´en mange reagerer på, det er rusmidlene.

Da lurer jeg på hvorfor beskrivelser av sexen siteres, eller er med i innlegget, i det hele tatt. Eller hvorfor det diskuteres på et Seksualitetsforum. :)
Syns uansett det er fordomsfullt å uttale seg om folks oppvekster/forhold/farsfigurer e.l. basert på det. Det er stor forskjell på rusbruk og rusmisbruk, og kontrollert rusbruk med måte er nok veldig mye vanligere blant de yngre generasjonene enn folk gjerne tror, uten at det nødvendigvis påvirker resten av livene deres. Ettersom ungdommers alkoholforbruk har gått nedover, har bruken av hasj og mdma gått opp. (Og begge deler er mye, mye tryggere enn alkohol om man ser på overdosetall).  

Det er trist hvor mange som er uopplyste nok til å umiddelbart anta at rus bare benyttes for å rømme fra en tung virkelighet. Spesielt med tanke på at ingen reagerer på om man drikker seg brisen og har sex, som i praksis er nøyaktig det samme. 

Edit: Redigert for å rette opp skrivefeil. 

Endret av Andrea93
Gjest Paramount
Skrevet
På 23.1.2019 den 10.47, Andrea93 skrev:

Synes for mange forveksler prinsipper og meninger med fordommer. Det må være lov til å mene noe om andre uten å bli stemplet som dømmende. Håper snart det går av moten si at alt er greit, jeg synes det er en feig holdning. Ikke alle er like flinke til å gjøre riktige valg selv, jeg synes dette caset er et godt eksempel på det. 

Skrevet (endret)

De bruker vel et eller annet som får dem til å miste hemninger totalt. Ikke bra i disse Sosiale Media tider.

Endret av O.G.
Skrevet
6 minutter siden, Paramount said:

Synes for mange forveksler prinsipper og meninger med fordommer. Det må være lov til å mene noe om andre uten å bli stemplet som dømmende. Håper snart det går av moten si at alt er greit, jeg synes det er en feig holdning. Ikke alle er like flinke til å gjøre riktige valg selv, jeg synes dette caset er et godt eksempel på det. 

Jeg forstår ikke hva du legger til grunn for å si at dette er et godt eksempel på at mange ikke er flinke til å gjøre riktige valg selv. Du synes ikke det er å være fordomsfull med tanke på at du ikke aner noe som helst om denne kameraten og hans venner?

Anonymkode: c2a6e...ac7

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri latt noen ta bilde av meg halvnaken og sende rundt, men MDMA og sex med gode venner er noe jeg har vært med på. Det er mye tryggere enn alkohol og one night stands med fremmede, det er nok mest fordommene deres som gjør dere så sjokkerte. 

Sex og drugs er ikke for alle, men jeg blir nesten litt trist inni meg når jeg leser om folk som ikke evner å i det hele tatt være i nærheten av å forstå konsepter som nytelse eller rus, eller hvorfor folk oppsøker det. En ting er at man ikke vil/tør prøve selv, men at man ikke klarer å sette seg inn i det i det hele tatt? Dere gjør da ting dere liker seksuelt selv for eksempel? Og mange av dere drikker da alkohol? 

Dette! Har også vært med på mye sånt uten at det har vært tvang eller ulykke involvert. Bare gode minner ❤️

Anonymkode: 98d9c...c41

Skrevet
12 hours ago, Sliten&kjørt51 said:

Stålnykter JEG. VÆRT LENGE. -IKKE Pent å Lyve ... Lille pike.

TS SPURTE, -fikk ett Ærlig Svar... :vetikke:

a.

Hvorfor skriver du alltid så rart?

Anonymkode: 254da...ce9

• Liker 2
Gjest Andrea93
Skrevet
39 minutter siden, Paramount skrev:

Poenget mitt er ikke at det ikke er lov å mene noe om andre, så lenge man er opplyst. Men det er ingenting i TS sitt innlegg som sier noe om disse jentenes motivasjoner, livskvalitet eller oppvekst. Å ta èn persons tredjepartsobservasjoner - TS har jo aldri snakket med disse jentene en gang - og bruke det som eneste grunnlag til å komme med så alvorlige påstander om jentenes vel og ve, og sinnstilstander, det er ikke å ha prinsipper. Det er faktisk å ha fordommer. Fordommer er meninger uten tilstrekkelig informasjon. Dersom du mener noe om jentene etter å ha snakket med dem, snakket med omgangskretsen deres, snakket med en psykolog - da skal jeg ikke argumentere mot deg, heller. Men dette blir bare for tynt. 

Gjest Paramount
Skrevet

54 minutter siden, Andrea93 skrev:

Poenget mitt er ikke at det ikke er lov å mene noe om andre, så lenge man er opplyst. Men det er ingenting i TS sitt innlegg som sier noe om disse jentenes motivasjoner, livskvalitet eller oppvekst.

Alle kan mene noe om kombinasjonen sex og dop, uavhengig motivasjon, livskvalitet og oppvekst. Vanskeligere er det ikke.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, Andrea93 skrev:

Da lurer jeg på hvorfor beskrivelser av sexen siteres, eller er med i innlegget, i det hele tatt. Eller hvorfor det diskuteres på et Seksualitetsforum. :)
Syns uansett det er fordomsfullt å uttale seg om folks oppvekster/forhold/farsfigurer e.l. basert på det. Det er stor forskjell på rusbruk og rusmisbruk, og kontrollert rusbruk med måte er nok veldig mye vanligere blant de yngre generasjonene enn folk gjerne tror, uten at det nødvendigvis påvirker resten av livene deres. Ettersom ungdommers alkoholforbruk har gått nedover, har bruken av hasj og mdma gått opp. (Og begge deler er mye, mye tryggere enn alkohol om man ser på overdosetall).  

Det er trist hvor mange som er uopplyste nok til å umiddelbart anta at rus bare benyttes for å rømme fra en tung virkelighet. Spesielt med tanke på at ingen reagerer på om man drikker seg brisen og har sex, som i praksis er nøyaktig det samme. 

Nå har jeg brukererfaring med en del forskjellige rusmidler, og har derfor opplevd både de gode og dårlige sidene ved rusbruk. Det er klart at det er fullt mulig at dette som TS forteller om er (voksne) gode venner, kontrollert rusbruk, og trygge forhold. Men det kan like gjerne være mindre hyggelige forhold. Det er det ingen av oss som vet, selv ikke TS.

Jeg er for legalisering, og følger med på forskning på blant annet entheogene stoffer. Rette stoffer til rett bruk, under kontrollerte forhold, kan være en bra ting. Men rusbruk i Norge i dag foregår stort sett helt ukontrollert, og det skaper problemer når folk (ungdom) som ikke burde ruse seg får tak i noe av det dritten som sirkulerer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...