Gå til innhold

Eksisterer virkelig slike jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som fester en del og ruser seg litt.
Han er en grei fyr, men ikke så karismatisk som han får det til å virke som.

Jeg har fått vite at han fester en del med jenter som gjør ting som jeg føler virker litt for godt til å være sant.
Jeg har fått bilder av han hvor han står med halvnakne jenter som ikke har noe problem med å bli tatt bilde av.
Og det er dette jeg ikke forstår. Hva i all verden er dette?
De har også trekant med han og kompisene hans, og det skulle ikke forundre meg om de har en orgie i tillegg.
De er ikke prostituerte, de er faktisk vennene hans. Er det bare jeg som syns det er litt rart?

Jeg lurer på hvor man får tak i sånne jenter? Sånne som er villig til å være med på alt liksom.
Selv er jeg jente og jeg har en kjempegod kjæreste, men det hadde vært interessant å bli kjent med en slik jente selv og se hvor mye de er villig til å gjøre av egen vilje.
Jeg syns bare det virker for godt til å være sant at en eller annen tilfeldig venn av deg bare slår seg helt løs og frivillig vil ha sex med deg og tar frivillig dopet du gir dem også. Henger liksom ikke helt på grep.
Noen som har slike venner selv og vil dele hvordan det er å ha en slik venn?

Anonymkode: 6a249...9f3

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Denne følger jeg med spenning av Åh, så mange grunner!😃🤓

Skrevet

Man blir veldig kåt og ruset av forskjellig dop. Så er overhodet ikke rart at både jenter og gutter har trekanter og orgier da med både venner og fremmede. Sier seg vel selv

Anonymkode: 18829...fbe

• Liker 17
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....og tar frivillig dopet du gir dem også. 

Kanskje derfor?

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man blir veldig kåt og ruset av forskjellig dop. Så er overhodet ikke rart at både jenter og gutter har trekanter og orgier da med både venner og fremmede. Sier seg vel selv

Anonymkode: 18829...fbe

Skulle til å skrive dette.

Skrevet

De er venner, liker å ruse seg sammen, liker å ha sex sammen, er trygge og komfortable med hverandre vil jeg anta.

Sånn sett en fin setting å ha trekanter og div i....

Noen tenner på å bli tatt slike bilder av, noen tenner på å bli eksponert osv.

Det er ikke dermed sagt at dette er noe de gjør med alle heller. Kan være, eller det kan være at de er komfortable nok til å gjøre det med denne gjengen.

• Liker 3
Skrevet

Man blir kåt av kokain og amfetamin.  Den beste sexen jeg noen gang har hatt. Du mister alle hemninger og Ksn holde på i timevis. Tok meg lang tid før vanlig sex igjen faktisk blei godt.  Så ikke alltid bare fryd og gammen.  Brukte jeg kun rus i forbindelse med sex på den tiden.  Ikke rørt det siden.  Du kan nok finne sånne jenter som ikke bruker rus,  men da skal du non lete lenge.  

Anonymkode: 0d965...666

• Liker 1
Skrevet

De finnes men det er jenter som er hjernevasket til å bry seg mer om status og popularitet enn selvrespekt og faktisk anerkjennelse. Jenter som er redd for å ikke bli invitert på fest om de ikke kler av seg og alle digger de. Jenter som er redde for å ikke bli likt hvis de ikke flørter med alle og blir med på trekant. Disse jentene lever med mye skam resten av livet når de skjønner at det er ikke hva guttene på 16-25 år syns om de som er noe som betyr noe i livet , når de skjønner at eneste grunnen til at de blir ringt og hentet for å være med på fest er ikke fordi de blir verdsatt som mennesker men fordi guttene ser på de tøser og enkle knull... Det er veldig trist at gutter hjernevasker jenter til å oppføre seg sånn for vi jentene som oppfører oss normalt blir jo kalt kjedelige og pripne osv … 

Anonymkode: 26dfb...d7c

• Liker 16
Skrevet

Og ja som andre er inne på div rusmidler gjør en kåt og hemningsløs... Veldig mange jenter blir voldtatt og utnyttet fordi de er rusa med sånne type gutter. Snakket med noen yngre jenter som faktisk sa at det var helt vanlig i dems mdma og GHB miljø å bli voldtatt mens de sov :( Selv om man har oppført seg kåt på mdma betyr ikke at man vil ha sex, og når man har sovnet av GHB så er man hvertfall ikke i stand til å ha sex men det er derfor gutta gir de det for da kan de skylde på at de "ville" siden de oppførte seg så kåt tidligere

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

fester en del og ruser seg litt

Les det en gang til. "Sånne jenter" henger med fyrer som fester og ruser seg. Det er slike fakta som får en god del mannfolk til å konkludere med at "skikkelige menn" (som ikke er spennende) får seg.

I virkeligheten er det mer kokain- egoet som trekker.

Skrevet

Ja, det har åpenbart sammenheng med narkomisbruk - triste greier.

Anonymkode: 70d3a...393

• Liker 4
Skrevet

For noen er det eneste mulighet til å få goder og luksuser, å bli påspandert på. Se for deg at du har lite penger og ikke får det til økonomisk. Men så kommer en rik mann eller ihvertfall en mann som spanderer klær, drikke og annet. Du får leve luksusliv selv om du er fattig. 

Det er en enkel måte å leve godt på, sånn er det. Der er alltid menn villig til å betale for din livsstil, for at du skal leve godt. 

Skrevet
8 minutter siden, magikeren skrev:

For noen er det eneste mulighet til å få goder og luksuser, å bli påspandert på. Se for deg at du har lite penger og ikke får det til økonomisk. Men så kommer en rik mann eller ihvertfall en mann som spanderer klær, drikke og annet. Du får leve luksusliv selv om du er fattig. 

Det er en enkel måte å leve godt på, sånn er det. Der er alltid menn villig til å betale for din livsstil, for at du skal leve godt. 

Jeg kunne ikke se noe om rikdom og luksus i HI. Bare rusede mennesker som hadde masse sex. Det er ikke ensbetydende med å leve godt. Tvert i mot, vil jeg nå si.

• Liker 4
Skrevet
Just now, frk.Helene Hare said:

Jeg kunne ikke se noe om rikdom og luksus i HI. Bare rusede mennesker som hadde masse sex. Det er ikke ensbetydende med å leve godt. Tvert i mot, vil jeg nå si.

Leve godt i forhold til det livet de ellers ville hatt

Skrevet
Akkurat nå, magikeren skrev:

Leve godt i forhold til det livet de ellers ville hatt

De fester, ruser seg, og har sex - noe mer kan jeg ikke se at TS bidrar med i HI. Tenk om dette er snakk om jenter og gutter med en vanskelig bakgrunn, mental uhelse eller lignende. Eller om det er ellers vanlig ungdom (oppfatter det sånn at de er unge) som har latt seg lokke av rusen og derfor er på vei ut på skråplanet? Uansett hva som er bakgrunnen, så er det ingenting i HI jeg forbinder med å "leve godt". 

"Leve godt" har for meg ingenting med bruk av rusmidler å gjøre. Enten det er overdreven bruk av alkohol eller tyngre stoffer.

• Liker 6
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

De finnes men det er jenter som er hjernevasket til å bry seg mer om status og popularitet enn selvrespekt og faktisk anerkjennelse. Jenter som er redd for å ikke bli invitert på fest om de ikke kler av seg og alle digger de. Jenter som er redde for å ikke bli likt hvis de ikke flørter med alle og blir med på trekant. Disse jentene lever med mye skam resten av livet når de skjønner at det er ikke hva guttene på 16-25 år syns om de som er noe som betyr noe i livet , når de skjønner at eneste grunnen til at de blir ringt og hentet for å være med på fest er ikke fordi de blir verdsatt som mennesker men fordi guttene ser på de tøser og enkle knull... Det er veldig trist at gutter hjernevasker jenter til å oppføre seg sånn for vi jentene som oppfører oss normalt blir jo kalt kjedelige og pripne osv … 

Her var det utrolig mange fordommer. Sannheten er at mennesker er veldig forskjellig. Selvfølgelig er det noen som er/føler slik du beskriver. Men like selvfølgelig er det noen jenter som ikke har noe problem med det. På samme måte er det noen som jenter som vil vente med sex til bryllupsnatta mens andre kan pule med kjæresten når de har blitt forlovet og satt dato. 

Anonymkode: ce070...5dc

• Liker 1
Gjest Dødningehode
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått vite at han fester en del med jenter som gjør ting som jeg føler virker litt for godt til å være sant.
Jeg har fått bilder av han hvor han står med halvnakne jenter som ikke har noe problem med å bli tatt bilde av.
De har også trekant med han og kompisene hans, og det skulle ikke forundre meg om de har en orgie i tillegg.
De er ikke prostituerte, de er faktisk vennene hans. Er det bare jeg som syns det er litt rart?

Jeg lurer på hvor man får tak i sånne jenter? Sånne som er villig til å være med på alt liksom.
Selv er jeg jente og jeg har en kjempegod kjæreste, men det hadde vært interessant å bli kjent med en slik jente selv og se hvor mye de er villig til å gjøre av egen vilje.
Jeg syns bare det virker for godt til å være sant at en eller annen tilfeldig venn av deg bare slår seg helt løs og frivillig vil ha sex med deg og tar frivillig dopet du gir dem også. Henger liksom ikke helt på grep.

Dop har høyere valuta enn penger. Det er risikosport å skaffe det og man må ha kontakter hvis det skal være bra. Selvfølgelig kan man få folk med på det meste hvis man gir bort dop.

Skrevet

Jeg vil også ha en venn som gir meg gratis dop og arrangerer orgier.

• Liker 8
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det utrolig mange fordommer. Sannheten er at mennesker er veldig forskjellig. Selvfølgelig er det noen som er/føler slik du beskriver. Men like selvfølgelig er det noen jenter som ikke har noe problem med det. På samme måte er det noen som jenter som vil vente med sex til bryllupsnatta mens andre kan pule med kjæresten når de har blitt forlovet og satt dato. 

Anonymkode: ce070...5dc

Ja det finnes jenter som ikke har noe problem med det der og da fordi populariteten blir en rus i seg selv, men som ei annen er inne på når hun skriver det kan handle om å leve godt, de fleste av disse jentene har psykiske problemer og selvbilde problemer de ikke snakker høyt om eller som nødvendigvis er synlig. Jenter som er vokst opp som skillsmisse barn eller med far som jobbet mye og sårt søker omsorg og anerkjennelse fra menn osv. Faktisk er det oftest sånn at de mest populære og pene jentene er de som er mest usikre på seg selv (se på Sofie Elise og Aylar for eksempel) og gjør hva som helst for å få bekreftelser og føle seg bra. 

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller kalle det for vondt til å være sant

Anonymkode: 61dd5...2ed

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...