AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #21 Skrevet 23. januar 2019 1 hour ago, Oppgitt78 said: Har det fremkommet noe informasjon i denne tråden som tilsier hva daten til Ts liker/ikke liker? Vet vi at han liker det samme som Ts? Jeg siterte til en person som henviste til en annen tråd hvor nettopp dette var tema, ikke deg? Anonymkode: 97403...41b
Oppgitt78 Skrevet 23. januar 2019 #22 Skrevet 23. januar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg siterte til en person som henviste til en annen tråd hvor nettopp dette var tema, ikke deg? Anonymkode: 97403...41b Ja, og spørsmålet står likevel.. Hvor fremgår det tydelig at denne situasjonen er annerledes enn den i den tidligere nevnte tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #23 Skrevet 23. januar 2019 TS Jeg liker han veldig godt, og det er absolutt kjemi der. Men, jeg er vant til fantastisk sex, så, det var helt ærlig litt nedtur... Men, det er jo som det sies, mulig at det bedrer seg etter hvert som vi lærer hverandre å kjenne, jeg håper jo der, for jeg kan virkelig se en framtid med han. Svarene her er betryggende å lese, og jeg kommer til å fortsette, så får vi se hvor det bærer! Anonymkode: 94fb7...f18
Cbunke90z Skrevet 23. januar 2019 #24 Skrevet 23. januar 2019 17 timer siden, Oppgitt78 skrev: I motsetning til damer..? Tror ikke det var poenget. Dette er bare ren fakta, selv om det finnes unntak så er det generelt sett letter for kvinner å være gode elskere enn det er for menn. Vi er tross alt bygd ganske på forskjellig vis, har du noen gang hørt om en mann som har klaget på at dama hans kommer for fort? Sier det ikke som et angrep el no slikt, er bare at menn er lettere å tilfredsstille seksuelt. Menn er også mer redd for å spørre kvinner om å ta ledelsen da vi ikke vet om kvinnen man er interessert i synes det er avtennende å spørre etter litt opplæring og vil ha en mann som kan ta kontroll å vet hva han gjør. For TS: Om alt annet virkelig er bra og du bare har problemer med teknikken hans, så si det til han. Ikke at du behøver å gjøre det på en ufin måte, tenk på det slik. Hvordan ville du at han skulle tatt opp noe slikt om rollene var reversert slik at du ikke ble såret men isteden så på det som en sjanse til å forbedre deg på et område. Menn flest vil at partnern deres skal nyte og ha den beste sexen med dem som det mulig lar seg gjøre fordi det gir en vis stolthet å vite at man kan ha den effekten på partneren. Nettopp fordi vi vet at bare den rent mekaniske biten av å ha sex ikke nødvendigvis medfører tilfredsstillelse slik det gjør for oss menn.
Oppgitt78 Skrevet 23. januar 2019 #25 Skrevet 23. januar 2019 10 minutter siden, Cbunke90z skrev: har du noen gang hørt om en mann som har klaget på at dama hans kommer for fort? Ja, det har jeg hørt overraskende mange ganger.. Gjerne etterfulgt av klager over at dama mister interessen for å fortsette etter hun har fått orgasme.
Cbunke90z Skrevet 23. januar 2019 #26 Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, Oppgitt78 skrev: Ja, det har jeg hørt overraskende mange ganger.. Gjerne etterfulgt av klager over at dama mister interessen for å fortsette etter hun har fått orgasme. Touche I guess, de gangene jeg snakker med venner og de har møtt en dame som har lett for å komme har de bestandig vært entusiastiske. Ikke fordi at de ikke vil gjøre jobben, men de føler at presset for at de skal holde ut er mindre. Gjør det også lettere for dem å ha kjappiser og behøver ikke å føle seg skyldige over at dama ikke fikk komme. De kan rett og slett bare nyte opplevelsen med god samvittighet fordi de vet at dama også har kommet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå